Vraag over foto bewerken in andy warhol style

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
8Eveline

Berichten: 3224
Geregistreerd: 16-04-04
Woonplaats: Gelderland

Vraag over foto bewerken in andy warhol style

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-06 18:57

Lachen Ik heb even gelezen in de regels van UK er staat dat er een "vragen over FB programma's" topic is Bloos alleen ik kan hem dus niet vinden. Ben tot pagina 16 gegaan, maar het kan dat ik er overheen heb gelezen Lachen

Okeey naar mijn vraag: ik vindt schilderijen van Andy Warhol style erg gaaf. En het lijkt me leuk om dat eens ook te maken, maar dan zou ik wel eerst de foto graag willen overzetten naar die style met een bewerkings progamma. Zodat ik het makelijker kan naschilderen.

Mijn vraag is dus ook kun je dit doen met een fotobewerkingsprogamma? En zo ja welke? en heel belangrijk hoe Haha!

Ik heb totaal geen ervaring met fotobewerkingsprogamma's Knipoog dus ik hoop dat het niet te moeilijk is.

Voorbeelden van wat ik graag wil :

http://www.artake.com/poster_shula_small.jpg
http://www.artake.com/personalised_gifts/adult_pop_art_portrait.jpg

Alvast bedankt
Kusje Eveline

Eefske

Berichten: 4747
Geregistreerd: 26-02-05
Woonplaats: Rotterdam

Re: Vraag over foto bewerken in andy warhol style

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 20:17

Ik zal zelf eens wat gaan zitten klungelen.. kijken of het lukt. Dan zal ik daarna kijken of ik het je kan uitleggen. Knipoog

xx eva

Kkkaren

Berichten: 2441
Geregistreerd: 17-12-04

Re: Vraag over foto bewerken in andy warhol style

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 22:37

Dat is een vector tekening. Even googelen op tutorial, vector en het bewerkingsprogramma dat je gebruikt. Succes!

8Eveline

Berichten: 3224
Geregistreerd: 16-04-04
Woonplaats: Gelderland

Re: Vraag over foto bewerken in andy warhol style

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-06 12:04


Kkkaren

Berichten: 2441
Geregistreerd: 17-12-04

Re: Vraag over foto bewerken in andy warhol style

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 14:37

Succes, die eerste ziet er idd ingewikkeld uit, die tweede is nog wel te doen denk ik...ga zelf ook eens knutselen denk ik...haha. Laat je nog hier zien wat je hebt gemaakt?

8Eveline

Berichten: 3224
Geregistreerd: 16-04-04
Woonplaats: Gelderland

Re: Vraag over foto bewerken in andy warhol style

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-06 14:39

Kkkaren schreef:
Succes, die eerste ziet er idd ingewikkeld uit, die tweede is nog wel te doen denk ik...ga zelf ook eens knutselen denk ik...haha. Laat je nog hier zien wat je hebt gemaakt?

Is goed Lachen hoewel dat nog wel een hele tijd gaat duren Bloos heb de neiging als iets niet lukt het niet meer te doen en dus halverwegen ergens te stoppen en nooit meer veder te gaan

NancyW

Berichten: 46
Geregistreerd: 08-05-06

Re: Vraag over foto bewerken in andy warhol style

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 13:30

das niet slim.. je moet niet zo snel opgeven Tong uitsteken anders word je nooit beter Knipoog mislukte dingen kunnen ook leuk zijn, kijk maar naar me ehm... 'half-zadel-en-deel-bips-foto' van outdoor Tong uitsteken hij was eigenlijk mislukt, maar toch ook wel gaaf Knipoog suc6 nog!!