[TEK] Dobermann

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

[TEK] Dobermann

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-06 13:36

Dit is REMCO, het is een Dobermann uit de opvang van DobermannPassion met een heel verleden. Deze tekening (en nog anderen) zullen worden verkocht per opbod (alle beetjes helpen), de opbrengst gaat naar DobermannPassion... Ik weet dat ze niet echt schitterend zijn maar de opbrengst gaat volledig naar het goede doel.
Afbeelding

voor diegene die opmerken dat het oog ietwat raar is, deze lieve jongen is inderdaad blind geworden door verwaarlozing, slagen...
De hond is nog steeds vrij voor adoptie voor een liefdevolle thuis! Voor meer informatie pb Knipoog

Dit is trouwens de link van de foto: REMCO

Tips meer dan welkom! Ja

CaPrIoLe`79
Berichten: 5542
Geregistreerd: 22-11-05
Woonplaats: ♫ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♫

Re: [TEK] Dobermann

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 19:45

De tekening is echt niet verkeerd, alleen breekt ie bij de hals wel erg abrupt af. Daar zou je misschien nog iets van een riem en een vloeiende overgang kunnen tekenen. Succes met je actie!

Marjo_Wystan

Berichten: 1819
Geregistreerd: 25-08-05
Woonplaats: R'dam

Re: [TEK] Dobermann

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 08:51

wat een lekker ding, die remco! En mooie tekening!!!

__Robijn__

Berichten: 2908
Geregistreerd: 26-04-06

Re: [TEK] Dobermann

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 09:16

jeetje héél goed dat jullie dit doen. Ik heb zelf ook een dobermann en die heb ik ook bij iemand weggehaald. Ik loop ook ieder jaar voor de dobermann rescue om geld op te halen.

ff over de topic. Ik vind hem nog zo slecht niet. Zeker niet.. En ik vind het zeker dat die hond een goed tehuis krijgt. De hond die ik nu heb, was niet echt mishandeld. Maar kreeg gewoon te weinig aandacht en was veelte mager. Hij leefde daar ook met nog 5 andere dobers. En ja dat gaat natuurlijk niet goed. Dus zat hij veel in de bench. En aangezien hij niet piept. Vergaten ze hem wel is, hij heeft bijv. ook eelt [ hoe schrijf je dat?] plekken op zijn achterpoten van het liggen op harde ondergrond. Toen hij bij ons kwam, wist hij niet wat er gebeurde. Hij was alleen, geen bench. Alle aandacht voor hem. Hij geniet nu nog iedere dag van de aandacht en vrijheid. Deze hond heeft 6 jaar weggegooid. Wij geven hem gelukkig nog zijn oude jaren. Haha!

Ik vind het echt goed dat jullie nu tekeningen gaan maken om dat te verkopen Haha! OK dan!
Als ik nu geen reu had. Zou ik remco zo meenemen. Maar dat kan echt niet, 2 reuen in 1 huis.

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Re: [TEK] Dobermann

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-06 18:03

dankje oneiltje! ik zal het proberen, maar zoals je ziet op de foto is zijn hoofd "gedraaid" tov zijn lichaam... maar er valt nog wel iets van te maken!

Dankje Marjo!

Urbann, het is nog niet bezig, ik wil eerst verder oefenen en er enkele hebben. De mensen die ze kopen weten ook dat het geen 'prof' tekeningen zijn en doen het gewoon voor de Dobers en dat vind ik heel fijn Lachen
en het geeft me een duwtje om meer te oefenen met tekenen.
Later als ik op mezelf woon komt er indien mogelijk zeker een Dober Lachen
Veel plezier met jullie Dober, wat een verhaal zeg!!! Ach gut