[FOTO] Baby-koetjes

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maroush

Berichten: 3953
Geregistreerd: 01-10-03
Woonplaats: Zoetermeer/Zeist

[FOTO] Baby-koetjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-06 10:12

Van de week even m'n nieuwe 70-300mm objectief uitgetest op een kudde koeien (oid Koe) hier in de buurt. Commentaar is natuurlijk welkom, maar ik begin nog maar net, dus de foto's mogen sowieso nog wat scherper en ik moet wat beter op de zon letten. Mijnalbum heeft de kwaliteit ook niet echt goed gedaan.

Afbeelding
1.

Afbeelding
2.

Afbeelding
3.

Afbeelding
4.

Afbeelding
5.

Afbeelding
6.

Afbeelding
7.

Afbeelding
8.

Afbeelding
9.

Leoniee
Berichten: 1490
Geregistreerd: 07-12-04

Re: [FOTO] Baby-koetjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 13:07

Mooie foto's, ik vind het alleen jammer dat er (bijv. bij foto #7) soms een stukje rug net niet op staat, maar dat stoort niet heel erg.
Dat kleintje op de laatste foto lijkt een beetje op een lama Nagelbijten / Gniffelen

More

Berichten: 3120
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Joure

Re: [FOTO] Baby-koetjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 13:16

Wauw mooie scherpe fotos Haha!
en vet liefe koetjes Tong uitsteken

Mucchio

Berichten: 2037
Geregistreerd: 28-12-05

Re: [FOTO] Baby-koetjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 13:21

ooh wat lief ! Lovers

Maroush

Berichten: 3953
Geregistreerd: 01-10-03
Woonplaats: Zoetermeer/Zeist

Re: [FOTO] Baby-koetjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-06 13:22

Schawtje schreef:
Mooie foto's, ik vind het alleen jammer dat er (bijv. bij foto #7) soms een stukje rug net niet op staat, maar dat stoort niet heel erg.
Dat kleintje op de laatste foto lijkt een beetje op een lama Nagelbijten / Gniffelen


Bij foto 7 hoorde ik opeens gehijg achter me, stond die stier dus vlak achter me te kijken wat ik met z'n koeien aan het doen was Clown Daardoor paste die er dus niet helemaal op.
Maar dankjewel voor de tip, bij foto 3 en 6 valt er idd ook net een stukje af. Mij maakt dat eigenlijk nooit zo uit Bloos

Renza

Berichten: 4113
Geregistreerd: 30-05-01

Re: [FOTO] Baby-koetjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 13:27

Stukjes er af stoort niet heel erg, maar ik vind het iig op foto 6 en 7 wel jammer.
Het is trouwens vaak ook wat mooier als je de koe niet helemaal in het midden doet, wat je nu bij een aantal foto's wel hebt.
De eerste vind ik qua licht niet zo mooi.

Maar wel leuke foto's hoor Haha! de laatste vind ik het mooist Ja

Ow en je mag die rondvliegende vliegjes wel wegwerken Haha! dat is niet zo moeilijk dus kan jij ook wel Schijnheilig

*edit: en je foto's bij een fatsoenlijke uploadsite uploaden.

Maroush

Berichten: 3953
Geregistreerd: 01-10-03
Woonplaats: Zoetermeer/Zeist

Re: [FOTO] Baby-koetjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-06 13:36

De eerste was tegen de zon in Lips are sealed Vandaar dat ik ook zei dat ik wat beter op de zon moest letten, maar die koei keek zo lief Schijnheilig

En ga er volgende keer even op letten dat ik beesten niet allemaal in het midden plant en geen onderdelen afhak. Vliegjes wegwerken moet je me maar ff leren Cool
En welke uploadsite raad je aan dan? Imageshack was niet gelukt nl.

Renza

Berichten: 4113
Geregistreerd: 30-05-01

Re: [FOTO] Baby-koetjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 13:38

Je kan btw, vind ik dan, beter iets meer ruimte eromheen nemen en dan op de computer nog een stukje extra bijsnijden, dan denken dat je de foto precies goed maakt en er dan nu dus achterkomen dat iets meer ruimte best leuk geweest was Schijnheilig

Vliegjes wegwerken zal ik je idd leren en imageshack zal ik je ook wel even mee helpen Ja

Maroush

Berichten: 3953
Geregistreerd: 01-10-03
Woonplaats: Zoetermeer/Zeist

Re: [FOTO] Baby-koetjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-06 13:42

Tnx Haha!

Dat had ik ook net bedacht idd. Foto's zijn nu nauwelijks bijgesneden, maargoed paar jaar geen fototoestel vastgehad, dus moet weer even heleboel leren Haha!