(Foto) Hond

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_San_

Berichten: 1143
Geregistreerd: 09-06-05

(Foto) Hond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-06 21:23

Ik maak bijna nooit foto's maar zag onze hond liggen, en maakte er deze foto van.
Afbeelding
En nog een paar van mijn paard:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Groetjes...
Graag tips, ben een ontzettende beginner Clown Sigaar Vork

joel

Berichten: 1026
Geregistreerd: 05-02-06
Woonplaats: Dessel (B)

Re: (Foto) Hond

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-06 21:35

de hond is orgnieel, en met wat meer ervaring later zou je hiervan een prachtige foto kunnen gemaakt hebben, mooie basis deze foto dus,

je paard.. tsjah de eerste 2 foto's dacht ik van "welk paard? waar?" dus sorry neen dat is niets geworden.
de laatste is dan wel wat beter geworden, alleen doodzonde dat je paard er niet helemaal op staat.

wel mooi geprobeerd zo, maar ik zou toch nog veel oefenen Knipoog

Lilian__

Berichten: 2177
Geregistreerd: 19-03-06
Woonplaats: Nunspeet

Re: (Foto) Hond

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-06 23:13

die laatse foto is een beetje 'erg' scheef. rechter zou wat handiger zijn Knipoog

__Robijn__

Berichten: 2908
Geregistreerd: 26-04-06

Re: (Foto) Hond

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 08:08

joel schreef:
de hond is orgnieel, en met wat meer ervaring later zou je hiervan een prachtige foto kunnen gemaakt hebben, mooie basis deze foto dus,

je paard.. tsjah de eerste 2 foto's dacht ik van "welk paard? waar?" dus sorry neen dat is niets geworden.
de laatste is dan wel wat beter geworden, alleen doodzonde dat je paard er niet helemaal op staat.

wel mooi geprobeerd zo, maar ik zou toch nog veel oefenen Knipoog


mee eens, Ook vind ik de kwaliteit van de foto's niet geweldig. Bij de hond is die bijv. Niet echt scherp. Dat is jammer.
Met veel oefenen lukt het misschien

Katja
Blogger

Berichten: 42178
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Re: (Foto) Hond

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 22:56

Ik vind de foto's ook erg rommelig een beetje bijsnijden zou waarschijnlijk wel helpen.
Als je bij de hond de kast er aan de rechterkant afhaalt en wat van de bovenkant weghaald wordt het imo een betere foto. Nummer 3 is denk ik een stuk leuker als de neus er niet net zo opstaat.
2 en 4 vind ik echt niks. Bloos

Joyce_

Berichten: 6430
Geregistreerd: 03-01-06
Woonplaats: Amsterdam

Re: (Foto) Hond

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 09:49

Ik moet zeggen dat het idee zeker leuk is. Alleen moet je nog even denken aan scherpte, licht en schaduw, wat je wel en wat niet op de foto wilt enz.

Bijvoorbeeld foto 1. Erg leuk, maar door de schaduw valt bijna je hele hond weg. Ook de kast vind ik best storend..

2. Sorry, maar die vind ik niks Bloos . Wat vlekjes en een bontje, zonder dat ik kan zien wat het is.. Detailfoto's, of foto's waar maar een gedeelte op staat, vind ik érg leuk, en dat moet je zeker vaker proberen. Maar dan van iets herkenbaars. Een oog, een neus, bewegende voetjes als op foto 3. Niet van 2 vlekjes met een zadel Knipoog

3. Erg leuke foto, maar hij was nog leuker geweest als het neusje er niet opstond, en er iets meer gezoomd was op de voeten.. Misschien volgende keer minder hek, en dan de achterbenen er ook nog bij? In een mooie galopsprong, zweefmoment Haha!

4. Zonde dat het paard er niet op staat, en dat de foto zo schuin is.. Waarschijnlijk was dat allebei de bedoeling, maar ik vind het niet zo.. sorry..

Het is allemaal erg leuk bedacht, tis leuk om te zien dat je niet alleen maar perfecte plaatjes wil schieten, maar gewoon een beetje experimenteerd.. Maar misschien toch niet op de manier waar ik van houd. Tong uitsteken

Yabloko

Berichten: 1423
Geregistreerd: 08-09-05

Re: (Foto) Hond

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 20:28

Foto twee is goed! Zelfstandige vlakken. Dat hij schuin is vind ik een beetje storend, maar dat is mijn pref. Niet iets waar jij je aan moet storen.