[foto] pa's spiegelreflex 'geleend'..

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
chaai

Berichten: 1049
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Ruinerwold

[foto] pa's spiegelreflex 'geleend'..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-06 13:28

Now it's mine

Het is een behoorlijk oud (lees: antiek) analoog toestel, maar je krijgt er prachtige beelden van. Van mijn 1e rolletje kon ik de helft weggooien, van de andere helft een kleine selectie:

Afbeelding
1.] Deze vind ik zelf mooi scherp, het contrast met de wazige achtergrond spreekt mij aan.

Afbeelding
2.] Hetzelfde als de vorige foto, maar mag heel iets scherper bij zijn neus vind ik zelf.

Afbeelding
3.] Dit vind ik echt een fantastisch beeld, de symmetrie van het halster/de neuslijn komt hier heel mooi uit.

Afbeelding
4.] Een oefenfoto qua scherpstellen, hij is wel grappig geworden.

Afbeelding
5.] Damn.. op de computer is hij behoorlijk overbelicht, maar de compositie is wel goed gelukt.

Afbeelding
6.] uhh.. ik vind hem gaaf omdat Jel je hier echt 'aankijkt', maar hij zal technisch vast niet helemaal correct zijn.. (op je bureaublad is hij wel onwijs gaaf!)

Commentaar is zeer welkom, maar houd er rekening mee dat dit de allereerste keer was dat ik een spiegelreflex in mijn vingers had. De beelden zijn digitaal (van cd) een stuk minder mooi qua kleur dan de afdrukken, dat is wel jammer. Ik heb er in ieder geval een leuke hobby bij, binnenkort maar eens expirimenteren met de tas vol lenzen, die ik nu ook gevonden heb in mijn vaders kast..

__Robijn__

Berichten: 2908
Geregistreerd: 26-04-06

Re: [foto] pa's spiegelreflex 'geleend'..

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 13:35

ze zijn wel aardig. Bij de 1e foto tegen het licht in.. jammer

verder wel leuk

Noppes

Berichten: 2716
Geregistreerd: 10-08-04
Woonplaats: Groningen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 13:46

Ik vind ze mooi. Vooral de eerste spreekt mij heel erg aan
Lekker blijven oefenen zodat je wat vertrouwder er mee word

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 16:10

Ik vind de eerste en de derde erg mooi gelukt
Blijf lekker oefenen zou ik zeggen