[tek] Swamp Fairy

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SilverStorm

Berichten: 2024
Geregistreerd: 04-06-05
Woonplaats: Twente

[tek] Swamp Fairy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-06 17:45

poejaakaaaa.. door al dat airbrushavontuurlijk gedoe en de portretten was ik helemaal vergeten dat ik ook nog met een pastel bezig was hihi..

maar goed, vanmorgen dan toch afgemaakt. Hoewel ik denk dat m'n scanner eens flink geschonigd moet worden die snor zit niet op de tekening *kijkt onschuldig* maar goed, ik moet meer kleur oefenen omdat dat nog niet helemaal goed gaat *denkt moet ook pastel oefenen, maar goed* op een dag komt het goed

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door SilverStorm op 09-05-06 17:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 17:51

En hij is weer prachtig!! Mooi gedaan met dat licht op haar been en lekker veel kleur.. Erg knap gedaan!

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 17:53

weer heel mooi gedaan!! Vooral het effect bij haar voeten valt me op

8Eveline

Berichten: 3214
Geregistreerd: 16-04-04
Woonplaats: Gelderland

Re: [tek] Swamp Fairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 18:20

Prachtig gedaan zeg vooral dat voetje in het water. Maak je dit nou met de pastelpoloden of de krijtjes?

SilverStorm

Berichten: 2024
Geregistreerd: 04-06-05
Woonplaats: Twente

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-06 18:33

Dit is gedaan met pastelpotloden en krijtjes ^_^ k vind het fijn om die twee te combineren

8Eveline

Berichten: 3214
Geregistreerd: 16-04-04
Woonplaats: Gelderland

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 18:35

SilverStorm schreef:
Dit is gedaan met pastelpotloden en krijtjes ^_^ k vind het fijn om die twee te combineren

Dat kan natuurlijk ook, tja ik wil ze gaan aanschaffen maar ben er nog niet helemaal uit welke ik nou neem

SilverStorm

Berichten: 2024
Geregistreerd: 04-06-05
Woonplaats: Twente

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-06 07:13

k zou beide nemen. van cretacolours heb je krijtjes en potloden in dezelfde kleur. dan kun je met de krijtjes mooi gaan tekenen en met de potloden mooi de voorstelling scherper maken en detail plaatsen. ik gebruik ze echt altijd allebei tegelijk * en vaak nog een doos pastel van een ander merk met allemaal lichte kleuren erbij maar dat terzake*

8Eveline

Berichten: 3214
Geregistreerd: 16-04-04
Woonplaats: Gelderland

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 08:21

SilverStorm schreef:
k zou beide nemen. van cretacolours heb je krijtjes en potloden in dezelfde kleur. dan kun je met de krijtjes mooi gaan tekenen en met de potloden mooi de voorstelling scherper maken en detail plaatsen. ik gebruik ze echt altijd allebei tegelijk * en vaak nog een doos pastel van een ander merk met allemaal lichte kleuren erbij maar dat terzake*

Idd wel slim van je om de potloden en krijtjes van hetzelfde merk te kopen. Ik zat even te googlen maar kwam niet echt het merk tegen van je. Ik wou even kijken hoe duur het ongeveer was.
Ik wou eigelijk de doos van de kruitvat nemen lekker goedkoop. Maar ik denk toch dat dat dan weggegooid geld word. Dus ik wacht nog maar even lekker op mijn verjaardag zodat ik ze tegelijk kan kopen/krijgen

CaPrIoLe`79
Berichten: 5542
Geregistreerd: 22-11-05
Woonplaats: ♫ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♫

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 12:17

Als je zo`n tekening als deze zou kunnen air brushen zou het resultaat fantastisch zijn.

Kyno

Berichten: 10425
Geregistreerd: 07-09-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 16:22

Heel mooi hoor!
Vooral dat water weer.

Hoe zit dat nou eigenlijk precies met dat hoofdje en dat lichaam? Het lijkt net alsof het hoofd los van het lichaam is, het lijkt net alsof er een stuk tussen weg mist. De nek en schouders enzo.

SilverStorm

Berichten: 2024
Geregistreerd: 04-06-05
Woonplaats: Twente

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-06 16:42

o ya, dat was mijn Riesen Bos Haar experiment, waarbij het haar tussen schouders en armen en over de rug valt, om naakt te vermijden, waardoor je alleen klein stukje hals ziet..... ghighi...

en inderdaad, als dit te airbrushen is zou eht geweeeeeldig zijn.. maar zover ben ik nog niet... moet eerst zelfs nog uitvogelen welke bochen bij mji horen... *oooo boy heeeelp*

BertinaBvd

Berichten: 2228
Geregistreerd: 21-11-03
Woonplaats: Oss

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 17:02

hij is weer erg mooi spelfling !!

je word per keer beter !