[vraag]Digitale foto´s afdrukken, waar echt goede kwaliteit?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 18:50

Ik ga meestal naar de Dixons, en dan laat ik ze vanaf mijn memory-card meteen afdrukken. Kwaliteit is dan wel goed vind ik, wel wat duurder.
Ik heb ze een keer laten afdrukken dat ik ze later kwam halen, maar toen waren de foto's veel lichter, dus niet echt mooi. Nee, dat doe ik niet meer.

capopjekop

Berichten: 30661
Geregistreerd: 30-11-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 19:10

Ik heb ze bij de combi laten afdrukken. Je kunt ze online insturen naar hun site. Daar kun je de grote bekijken en komt er bij te staan hoe de kwaliteit word. Daarna worden ze naar de combi bij jouw in de buurt gestuurt.

de kwaliteit vond ik goed. Ik had mijn instellingen niet optimaal en ik wou de foto's 20x30 laten vergroten. De site zei dat de kwaliteit goed was en ik was echt heel tevreden

Renza

Berichten: 4113
Geregistreerd: 30-05-01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 19:13

http://www.pixum.nl/ is ook goed, maar wel duurder dan bijv. Webprint, dus daarom heb ik daar eigenlijk maar 1x wat besteld. Dus kreeg nu een mailtje dat ik al zo lang niet op de site geweest was en daarom 20 foto's gratis kreeg, heb ze nu binnen en die zijn ook van goede kwaliteit . Laatste paar keer met Webprint een beetje problemen gehad dat de foto's niet kwamen, dan gemaild en dan kwamen ze uiteindelijk wel, maar is natuurlijk wel vervelend als dat meerdere keren zo is, dus heb nu ook wat foto's bij http://www.pixdiscount.nl besteld, ben benieuwd of dat wat is, iig wel lekker goedkoop

Gitta1977

Berichten: 2479
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: In my Place

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 10:33


Yabloko

Berichten: 1423
Geregistreerd: 08-09-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 17:58

In tegenstelling tot wat de meesten hier zeggen vind ik kruidvat echt poedersuiker. Heb éénmaal digitale foto's laten afdrukken en dat waren kennelijk niet de makkelijkste. Kruidvat had vooral veel moeite met blauwtinten, oranje en rood, het zag er eigenlijk echt verschrikkelijk uit. Ze waren puntgaaf en kleurhelder gemaakt met een EOS 300D en dáár kon het in ieder geval niet aan liggen. Ik snap eerlijk gezegd niet waarom iedereen hier zo positief over is, ik vond het echt hele slechte afdrukken.

Alleen over een fotozaak ben ik tevreden. Gewoon op het cd'tje bewerkt en wel laat ik ze afdrukken, tegen sluitingstijd ben ik er dan gewoon bij. Daarvoor wordt echt een beest van een machine gebruikt en ben ik verzekerd dat het hele kleurspectrum net zo goed vertegenwoordigd is op papier als op de foto. En geloof me, dat verschil zie je...

Fysiomeid

Berichten: 433
Geregistreerd: 23-10-05

Re: [vraag]Digitale foto´s afdrukken, waar echt goede kwalit

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 18:11

Ook slechte ervaringen met kruidvat hoor!!! Idd eerst maar een paar proeffoto's laten doen, kan natuurlijk ook aan het apparaat liggen. (in ons kleine rotdorpje wordt ie ook maar 5 x per jaar gebruikt geloof ik, dus dan zijn die stoffen en inkt enzo denk ik ook wat slechter dan als ie vaak verwisseld worden)!!