Het leuke, en haast een functie van een fotograaf is dat je alles vanuit een ander oogpunt kan belichten dan dat de mens in zijn dagelijkse leven doet, en waarbij hij een lui oog heeft gekregen.
Als de foto niet sterk genoeg is echter om het idee wat je hebt te communiceren, werkt tekst zoals in nr. 1 averechts en overdramatisch, richting filmposter. Wil je zoiets doen, dan kan ik je adviseren om door te gaan op de tekst, "do I want to know what's up there", wat wil dat zeggen?
Om even terug te komen op het menselijke luie oog, foto twee speelt hier het beste mee en ik vraag me even af waar ik naar kijk. Dit is dan ook de sterkst werkende foto.
Ik kan je verder adviseren niet te veel op drukte of overbelichting te letten, tenzij je de toeschouwer een voorgekauwd beeld wil voorschotelen dat dermate gestileerd is, dat het niet meer prikkelt of om een reactie vraagt.
Verder ben ik zeer aangetrokken tot foto nummer zes! Dit komt door kleur en de zoete, niet rechtlijnige compositie. Nice!