[DIGI] Het leven is verroekelijk

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kaatastrof

Berichten: 6269
Geregistreerd: 04-09-11
Woonplaats: Pajottenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-24 23:09

Mariett schreef:
Kaatastrof ik ben van het ene naar het andere gegaan wat betreft de muts maar ik ga het toch doen :+ Ik hou ze er voor het frisse voorjaar in en dan sla ik ze gewoon thuis op, en dan komen ze in de herfst weer terug. De petjes zijn ook heel leuk, en borduren is ook vet leuk! Dus daar kan ik ook naar kijken inderdaad :D Je ziet er zelf trouwens echt anders uit dan ik in mn hoofd had, of heb je iets met je neus gedaan?

Ik wil best iets met de mus doen hoor, hahaha. Misschien is die anders ook wel leuk als hij geborduurd op een pet staat, kan hij op als je klaar bent om dingen helemaal mus te laten gaan.

Haha ja, ook een paar schoppen onder m'n kont gehad en wat groter geworden O:)

Bij deze de pet op mijn eigen kop.
Afbeelding

Ik vind borduren leuker qua uiterlijk dan print :o Maar het is wel een duurdere bedoening om te laten maken.

Maar mutsen zijn ook gewoon super leuk. Zeker met een printje oid vooraan! Ga je meerdere kleuren inslaan of je beperken tot een enkele kleur?

@Ikkedus Ja, dat zijn patches die je kan opstrijken. Uit ervaring weet ik wel dat je die er best toch nog opnaait, zeker op een kledingstuk die niet 'plat' blijft.

ikkedus
Berichten: 3305
Geregistreerd: 24-09-05

Re: [DIGI] Het leven is verroekelijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-24 06:22

Ik bedoel niet perse patches, maar meer een print.

Mariett

Berichten: 4444
Geregistreerd: 13-12-11

Re: [DIGI] Het leven is verroekelijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-24 10:14

Ik heb net de mutsen bevestigd! We gaan het zien :D De mus en de tekst wordt echt in de muts gebreid, dus het is geen printje voorop maar echt deel van de muts. Het wordt eerst een kleur (groen). Erg spannend allemaal, ze sturen me gelukkig wel een foto van de eerste muts voor ze verder gaan met de productie!

Ik ben inderdaad ook minder fan van prints, om dezelfde reden. Borduren is mooier en wat duurzamer! Ik heb ook naar die optie gekeken ikkedus, vond ik eigenlijk wat tegenvallen qua prijs en dan moest ik gelijk een paar meter aan prints kopen voor het wat te doen was qua prijs, dus even testen zat er helaas ook niet in. Ik vraag me ook eigenlijk af of mensen dat echt zouden kopen, er zit toch een extra stap in.

Patches vind ik wel heel leuk dus daar wil ik er eigenlijk wel wat van bij, ik was zo blij verrast toen ik de kreiger patches binnen kreeg en zit er af en toe nog even naar te kijken, er zit zoveel detail in, echt niet verwacht! <3

Machie

Berichten: 16021
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Re: [DIGI] Het leven is verroekelijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-24 10:49

Ik heb de kalender net besteld voor een vriendinnetje van me. Zij heeft iets met vogels en woordgrappen. Nu maar duimen dat ze deze nog niet had gezien :D

Melzazu
Berichten: 1815
Geregistreerd: 13-10-19

Re: [DIGI] Het leven is verroekelijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-24 11:45

Ik ben een stille meelezer hier en vind dat je echt hele mooie tekeningen maakt!

Maarrrr… dat ik dus nu ineens de link leg ivm het noemen van Texel dat jij dus dezelfde bent als van Marietje met het boogschieten. Pffff dat had ik eerst nog helemaal niet door 8)7

Mariett

Berichten: 4444
Geregistreerd: 13-12-11

Re: [DIGI] Het leven is verroekelijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-24 15:28

Aaah wat leuk Machie! Het is soms zo grappig om een bestelling voorbij te zien komen en dan ineens de bijbehorende bokker te zien :D
Mochten jullie trouwens een foto hebben van iets wat jullie thuis hebben, zouden jullie het dan door willen sturen? Een tijdje terug kreeg ik een foto van een (oude versie) mok in Zweden, volgens mij van een bokker (Karuna?). Echt super leuk om te zien dat het spul gebruikt wordt :D

Hahahah ja Melzazu, dat ben ik! Als ik de muts heb (als het allemaal doorgaat.. het contact loopt érg moeilijk) kan ik wel net zo’n foto maken als Kaatastrof hier had geplaatst. Je ziet het verschil toch niet, beide blond :D

jeetje77

Berichten: 3481
Geregistreerd: 28-11-14
Woonplaats: In de buurt van water, zout en zoet

Re: [DIGI] Het leven is verroekelijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-24 15:38

Bestelling is binnen. Heel tof Berber.
Nu hebben we, naast straks weer een up to date verjaardagskalender, ook geen discussie meer op vakantie. Het is nu helemaal helder welke mok de mijne is :=
Afbeelding

Percy

Berichten: 12085
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-24 15:51

Ik ben al de hele tijd aan het volgen maar nooit gereageerd.
Ik vind de verjaardagskalender echt super leuk en denk erover om die aan een vriendin cadeau te doen maar....... verstuur je ook naar België?

Betreffende vriendin woont net aan de andere kant van de grens, anders zou ik het natuurlijk rechtstreeks naar haar kunnen laten sturen maar dat wordt dan wel goed timen.

Mariett

Berichten: 4444
Geregistreerd: 13-12-11

Re: [DIGI] Het leven is verroekelijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-24 18:00

Wat super leuk Jeetje :D Hij staat goed daar!

Tuurlijk Percy! Kan gewoon via de website, maar als je iets bijzonders wil (zoals op een bepaalde dag op de bus doen of een kaartje met tekst erbij oid) mag je me wel een pb'tje doen :)

Percy

Berichten: 12085
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-24 20:22

Mariett schreef:
Wat super leuk Jeetje :D Hij staat goed daar!

Tuurlijk Percy! Kan gewoon via de website, maar als je iets bijzonders wil (zoals op een bepaalde dag op de bus doen of een kaartje met tekst erbij oid) mag je me wel een pb'tje doen :)


Dat ga ik zeker in gedachten houden, is misschien wel helemaal leuk :)

2IJsjes
Berichten: 256
Geregistreerd: 31-01-15

Re: [DIGI] Het leven is verroekelijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-24 09:53

Ik volg al een tijd in stilte. Ik heb de kalender en een kaart besteld speciaal voor vandaag. Het is in volle liefde ontvangen <3

Mariett

Berichten: 4444
Geregistreerd: 13-12-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-24 14:39

2IJsjes schreef:
Ik volg al een tijd in stilte. Ik heb de kalender en een kaart besteld speciaal voor vandaag. Het is in volle liefde ontvangen <3

Ooh wat super leuk om te horen <3 Kauw van jou zeker? Ik had een bestelling met de kalender en die kaart en ik was al benieuwd of het voor Valentijn was <3

De mutsen moesten iets aangepast worden, maar zijn volgens mij nu goed en dan kunnen ze in productie! En ik heb nieuwe kalenders, want ik had er nog maar één over :D Echt zo onwijs leuk dat het zo leuk ontvangen is, maakt me zo blij!! Dank jullie!

Telpeva

Berichten: 14812
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Re: [DIGI] Het leven is verroekelijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-24 17:21

Heb je een foto van de mutsmus op de muts?

Goof

Berichten: 28948
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Re: [DIGI] Het leven is verroekelijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-24 18:45

Die mok is leuk zeg.

Mariett

Berichten: 4444
Geregistreerd: 13-12-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-24 19:48

Telpeva schreef:
Heb je een foto van de mutsmus op de muts?

Ik krijg een foto als ik hem mag beoordelen! Er mogen maar 5 kleuren in zo'n muts zitten, dus het is een beetje anders dan jullie gewend zijn, maar ik ga hem laten zien als hij er is :)

Het is een portret van een mus (anders kon er echt te weinig detail in) met een muts op z'n kop, op een muts. Op de rand staat 'goed gemust'. Voor het beeld! Hoop hem snel te kunnen laten zien :D


Dankjewel Goof! Echt super blij met die mokken, ze kunnen dus ook in de oven maar ik heb hier op Texel geen oven, ik kan niet wachten om er een cupcake (haha) in te bakken.

Melzazu
Berichten: 1815
Geregistreerd: 13-10-19

Re: [DIGI] Het leven is verroekelijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-24 19:57

Heel benieuwd naar de mus met muts op een muts *\o/*

Percy

Berichten: 12085
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-24 21:02

Ik ben ook heel benieuwd. Klinkt leuk.

Machie

Berichten: 16021
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Re: [DIGI] Het leven is verroekelijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-24 21:14

Ik heb de kalender vandaag ontvangen en lever ‘m binnenkort af bij degene voor wie ie is. Ben heel benieuwd naar de reactie!

Elanor

Berichten: 6787
Geregistreerd: 25-08-04

Re: [DIGI] Het leven is verroekelijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-24 22:15

Echt een mus have worden die mutsen. :D

Telpeva

Berichten: 14812
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-24 22:40

Hij klinkt leuk de mussenmuts, ben benieuwd!

Ik_is_Ik
Berichten: 345
Geregistreerd: 15-12-06
Woonplaats: Regio Flevo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-24 00:19

Boogschietende Haflinger in combinatie met TS, jup dat kwartje valt hier nu ook pas. Een week of 2 geleden heb ik 2 kaarten besteld voor Valentijn. Keuzestress, vandaar zowel de meeuw als de ekster gekozen. En die zijn met veel waardering ontvangen!

Qimm

Berichten: 15189
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Re: [DIGI] Het leven is verroekelijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-24 09:55

Afbeelding
Afbeelding

Past er mooi bij al zeg ik het zelf :D

Mariett

Berichten: 4444
Geregistreerd: 13-12-11

Re: [DIGI] Het leven is verroekelijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-24 20:52

Heel eerlijk, ik ben ook super benieuwd naar de muts. Ik hoop echt dat hij mooi wordt :) Maar ik laat het in alle gevallen weten, ook als hij heel lelijk wordt en ik de boel af moet blazen :+ Duimen dat dat niet het geval is!

Ik_is_Ik super leuk!! Ja mijn lieve boogschietende Marietje <3 Misschien kan ik Marie en de vogels ooit combineren, misschien kleiduiven schieten? :+

Oooh wat onwijs leuk Qimm!! Hangt hij in een soort openbare ruimte, vanwege het tekstje erbij?

Qimm

Berichten: 15189
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Re: [DIGI] Het leven is verroekelijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-24 21:47

Als ons toilet telt als openbare ruimte wel :D het levert leuke dingen op op je kalender haha :D
Maar onze oude bevatte zo veel mensen die we echt helemaal nooit meer zien dat ik jouw kalender een prima excuus vond voor een nieuwe kalender.

Mariett

Berichten: 4444
Geregistreerd: 13-12-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-24 21:55

Aah te leuk! Ja zo geinig, mensen zijn gelijk benieuwd wat 'hun' vogel is. Ik zag me vooral in het begin voor hoe mensen hun mobiel waren vergeten en dan maar de tekstjes op de kalender gingen lezen, zijn het vergelijkbare dingen die het oplevert of vinden mensen vooral wat van 'hun' verjaardagsvogel? :+

Ik ben ondertussen bezig met eksteravagant, voor de lol. Misschien heb ik over een tijdje iets waar hij op kan!
Afbeelding

Hierna wilde ik een fazantiquair maken. Vooral omdat ik zin heb in tekenen, misschien doe ik ooit nog iets met een fazant. Ik heb wel nog steeds geen woordgrap waar ik echt tevreden mee ben voor de sokken..