[DIGI] Het leven is verroekelijk

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Shirley

Berichten: 26905
Geregistreerd: 17-09-01
Woonplaats: West-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-24 11:20

Of iets simpels met postduif :D

Mariett

Berichten: 4424
Geregistreerd: 13-12-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-24 13:57

Ibbel schreef:
Ik denk dat "voor alk wat wils" de lading goed dekt én een woordgrap is die iedereen meteen oppikt.

Hahah ik was juist bang dat mensen niet wisten wat een alk was!

Hier een beetje onverwachts bezoek, er zat een verzwakte spreeuw op de bakrand terwijl Marietje en ik aan het voetballen waren

Afbeelding

Afbeelding

Zit nu in een doosje, wachten op de dierenambulance omdat ik geen auto heb. Ze zijn wel echt prachtig hoor, die spreeuwen <3 Hopelijk is hij er snel weer bovenop, zijn vleugeltjes zagen er in ieder geval oké uit.

De putter mokken zijn trouwens klaar! Ik krijg vandaag als het goed is een foto en ze kunnen worden opgestuurd :D Zo leuk!

Telpeva

Berichten: 14721
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-24 14:36

Wat goed dat je hem hebt gepakt, hij maakt nu de beste kans!
Shirley schreef:
Of iets simpels met postduif :D

Ook mijn gedachte, of wellicht is iets met een ooievaar ook leuk? Omdat die ook 'pakketten' vervoeren :+
Ik moet ook nog denken aan verzending via postkoets (2 meerkoeten).

You've got meeuw (brievenbuspost), maar dat wijkt af omdat het in het Engels is

Qimm

Berichten: 15164
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-24 15:22

Een Monty Python zwaluw grapje is vast net wat te obscuur? :D
Afbeelding

Mariett

Berichten: 4424
Geregistreerd: 13-12-11

Re: [DIGI] Het leven is verroekelijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-24 19:17

Hoop echt dat de spreeuw het redt! Maar hij had dus niks gebroken en zag er verder goed uit, dus ik heb goede hoop.

Een 'hier is je zooievaar' dan, Telpeva? :+
De postduif is wel aandoenlijk natuurlijk, maar past niet helemaal tussen de woordgrapjes denk ik.

Hij is wel heel erg leuk Qimm :D Ik weet niet hoe vaak ik die film ook gekeken heb, hahaha.

Nog geen foto van de mok trouwens! Denk dat die dan volgende week komt. Wel erg spannend als je er al zo lang op wacht :D

mar_fay

Berichten: 2619
Geregistreerd: 19-12-08
Woonplaats: blup.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-24 21:01

Mariett schreef:
De putter mokken zijn trouwens klaar! Ik krijg vandaag als het goed is een foto en ze kunnen worden opgestuurd :D Zo leuk!


Oh wat een goed nieuws! Ik wil 'm heel graag bestellen als cadeautje, ik heb je via je site even een berichtje gestuurd.
Al je overwegingen zijn zo leuk en herkenbaar om te lezen. Het zijn echt wel uitdagingen hoor, om je kunst op zo'n manier te verspreiden en af te drukken dat het bij jou past.

Ine23
Berichten: 4241
Geregistreerd: 16-11-09
Woonplaats: Zeeland

Re: [DIGI] Het leven is verroekelijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-24 21:06

Die boodschappenlijster <3

Indi_Vito

Berichten: 2742
Geregistreerd: 06-10-09

Re: [DIGI] Het leven is verroekelijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-24 23:40


ikkedus
Berichten: 3277
Geregistreerd: 24-09-05

Re: [DIGI] Het leven is verroekelijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-24 01:41

Die zijn ook LEUK!

Mariett

Berichten: 4424
Geregistreerd: 13-12-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-24 16:34

mar_fay schreef:
Mariett schreef:
De putter mokken zijn trouwens klaar! Ik krijg vandaag als het goed is een foto en ze kunnen worden opgestuurd :D Zo leuk!


Oh wat een goed nieuws! Ik wil 'm heel graag bestellen als cadeautje, ik heb je via je site even een berichtje gestuurd.
Al je overwegingen zijn zo leuk en herkenbaar om te lezen. Het zijn echt wel uitdagingen hoor, om je kunst op zo'n manier te verspreiden en af te drukken dat het bij jou past.


Een mobielfoto van de persoon met wie ik steeds contact had, maar:
Afbeelding
<3
Ze zijn als het goed is donderdag bij mijn moeder, dan moeten we ze nog hierheen krijgen en dan kunnen ze de deur uit!
Mijn contactpersoon Phil die me met alles zo goed heeft geholpen heeft er nu zelf ook één op z'n bureau staan, die mok had een klein foutje en kwam niet door de keuring heen dus hij hield hem als aandenken. Echt super leuk!

De mutsen weet ik op het moment niet zo :+ Tweede versie opgestuurd gekregen en alles was ineens grijs. Hij is ontzettend onvriendelijk helaas, misschien laat ik het wel voor wat het is voor dit seizoen en ga ik in september oid weer aan het werk met een ander bedrijf.

Elanor

Berichten: 6777
Geregistreerd: 25-08-04

Re: [DIGI] Het leven is verroekelijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-24 16:40

Oooo, geweldig, die wil ik ook! Wat komt hij mooi uit op dat groen.

tienus63

Berichten: 12080
Geregistreerd: 09-08-05

Re: [DIGI] Het leven is verroekelijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-24 18:58

Ik had zojuist wouw in eigen tuin momentje, letterlijk.


Afbeelding
Afbeelding

tienus63

Berichten: 12080
Geregistreerd: 09-08-05

Re: [DIGI] Het leven is verroekelijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-24 18:59

Ik vind de puttermok super goed gelukt!
Het zijn ijzeren mokken of niet?

Rox87
Berichten: 501
Geregistreerd: 23-07-10
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-24 19:47

Toen pas de Exteravagant print voorbij kwam dacht ik; ‘oh! Die zou leuk zijn voor mijn moeder’. Die is namelijk helemaal weg van Eksters.
Toen ik de tas voorbij zag komen dus gelijk bestelt en zondag gegeven.

Helemaal blij met der nieuwe tas! Super gaaf.

luuntje

Berichten: 13973
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Re: [DIGI] Het leven is verroekelijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-24 19:53

Emaille mokken volgens mij.
Ze zijn prachtig.

Gaaf die Wouw.

Mariett

Berichten: 4424
Geregistreerd: 13-12-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-24 17:15

Elanor schreef:
Oooo, geweldig, die wil ik ook! Wat komt hij mooi uit op dat groen.

Dankjewel!! Ik was zo bang dat ze ineens een stuk donkerder waren dan ik dacht oid, maar ik vind ze echt heel mooi zo. Ik ga ze zondag als het goed is bij mijn moeder ophalen als alles goed gaat en dan kan ik er hopelijk maandag goede foto's van maken :D Dan gaan de pre-orders ook de deur uit.

Klopt tienus en luuntje! Emaille inderdaad, dus een metalen basis. Ze zijn dus een stuk lichter dan 'normale' mokken en veel minder kwetsbaar. En duurzamer dan plastic, ook leuk.

Wat super leuk Rox87! Wat leuk ook dat ze zo'n fan is van eksters, ze zijn ook super slim natuurlijk.

Mariett

Berichten: 4424
Geregistreerd: 13-12-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-24 16:22

Jongens ze zijn zo mooi <3
Afbeelding

En m’n naam :)
Afbeelding

Ben ze nu aan het ophalen (een deel in ieder geval) en ik ben er echt heel erg blij mee. Kleuren zijn precies wat ik hoopte en ze zijn stevig!

Oh en natuurlijk de paddock van de paarden van mijn moeder op de achtergrond :D

Laurora

Berichten: 2641
Geregistreerd: 19-07-14

Re: [DIGI] Het leven is verroekelijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-24 21:20

Prachtig! Ziet er inderdaad uit als goede kwaliteit!

tienus63

Berichten: 12080
Geregistreerd: 09-08-05

Re: [DIGI] Het leven is verroekelijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-24 21:22

Heel mooi!!! Sluit me bij bovenstaande post aan.

MZorro

Berichten: 828
Geregistreerd: 22-12-12

Re: [DIGI] Het leven is verroekelijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-24 14:34

Ik wacht op volgende maand en dan ga ik in ieder geval de kalender bestellen en ik weet bijna zeker dat er nog wat andere dingen in mijn winkelmandje belanden. Heel leuk <3

anca

Berichten: 1782
Geregistreerd: 08-10-03
Woonplaats: drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-24 15:16

Staan ze al bij boomker?

Hij is mooi.

De lepelaars heb ik allang geleden gegeven en vallen erg in de smaak

Mariett

Berichten: 4424
Geregistreerd: 13-12-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-24 16:58

Jaa ik ben echt onder de indruk van ze, ze zijn inderdaad heel stevig. Zijn de andere mokken natuurlijk ook al hoor :D Maar toch net een ander 'model' dus dan is het toch even spannend. En hoe de kleuren uit zouden komen wist ik natuurlijk ook niet, om heel eerlijk te zijn was ik bang dat het contrast te laag zou zijn maar ze zijn echt heel tof geworden zo.

Ze liggen sinds vanmiddag bij Boomker anca! Denk tien minuten voor je berichtje, hahaha. En ik stuur er ook een aantal naar Nauta op Texel op :)

Net ook foto's gemaakt voor op de website :)
Afbeelding

De mutsen komen toch wel! Ik zag het even niet zo positief in maar het gaat nu toch door. Spannend nog wel :+ Ik denk dat ze er voor een week of twee op komen te staan en daarna even een zomerstop krijgen, haha.

Ibbel

Berichten: 49135
Geregistreerd: 01-09-04
Woonplaats: West-Veluwe

Re: [DIGI] Het leven is verroekelijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-24 18:15

Op deze foto lijkt het of de mok geribbeld is. Dat is-t-ie toch niet? Tenminste, op je andere foto's zie je dat ze glad zijn. Weerspiegeling van bomen rondom dat dat effect geeft?
Ik zou nog even kijken of je foto's zonder dat effect kunt maken - het lijkt me dat het mensen op het verkeerde been kan zetten. En da's zonde. Mensen die niet bestellen omdat ze een gladde mok willen is vervelend, maar mensen die denken dat ze een geribbelde mok gekocht hebben gaan klagen, en da's nog lastiger.

jiehaaa

Berichten: 5070
Geregistreerd: 28-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-24 18:23

Mariett schreef:
Dank jullie! <3 Echt zo leuk!

Ik zit nu aan sokken te denken voor het volgende 'ding'. Ik ben zelf heel erg sokkenfan :)
Welke woordgrap zouden jullie het leukst vinden voor op sokken?

De kreiger (of, en hier jat ik wat ideeën van mensen van de zwaardvechtgroep die echt helemaal los gingen met de prachtige ideeën: de vinking, spechter, speerwer, boomkliever, zwaardmees..)

Of de meer goeiige zinnetjes? Zoals die in de kalender zitten, of op de kaartjes staan?


Ik lees nu pas bij, maar voor sokken is de strandloper wel passend. Is alleen geen verbastering.

Of Vis-diva, van visdief.

Mariett

Berichten: 4424
Geregistreerd: 13-12-11

Re: [DIGI] Het leven is verroekelijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-24 21:11

Dat zijn gewoon de bomen er omheen Ibbel! Hij glanst heel erg :) Er staan drie verschillende foto’s op de website dus ik denk dat de verwarring mee valt! :D

Een strandlopertje is altijd leuk jiehaaa! Ik had vorig jaar bijna een strandslopertje gemaakt maar ik had niet echt iets waar het op kon. Is een beetje in dezelfde hoek als de hooliganzen trouwens.