[SCH] Aquarel, vogeltjes en luchten

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Wendy15

Berichten: 11102
Geregistreerd: 18-09-04
Woonplaats: Texel

[SCH] Aquarel, vogeltjes en luchten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-22 09:34

De afgelopen week ben ik wederom met aquarel aan het oefenen geweest. Nog een paar online tutorials gevolgd. Lekker vogeltjes geschilderd. En toen wilde ik er weer wat nieuws bij oppakken. Daarom nu gestart met luchten/wolken en oei wat is dat lastig, maar ook echt erg leuk. Nog steeds niet op goed papier. Hier in de winkel was geen keus en online bestellen vind ik toch niet ideaal omdat ik de structuur even wil zien. Dus binnenkort met de tips uit het vorige topic naar een tekenwinkel aan het vaste land (ik woon zelf op Texel :D ) Voor nu dus nog werkjes op mijn oude papier.

Ik ben overigens ook al een tijdje geïnteresseerd in de cobra wateroplosbare olieverf. Dit omdat je er wat langer in door kunt werken dan acrylverf. Nu zijn daarin 2 "kwaliteiten". Hier in de winkel lagen kleine startsetjes van study kwaliteit. Heeft iemand ervaring met deze verf en/of het verschil tussen de soorten binnen het merk? En is water voldoende om erbij te gebruiken of is het toch verstandig ook een medium aan te schaffen?


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding

Tips zijn wederom van harte welkom! :D

Lukasje
Berichten: 11298
Geregistreerd: 06-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 09:44

Ik ken er helemaal niets van , dus helaas kan ik je geen tips geven maar ik vind je vogeltjes supermooi !

Knikmops57
Berichten: 192
Geregistreerd: 12-05-19

Re: [SCH] Aquarel, vogeltjes en luchten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 10:35

Helaas geen tips, maar wat zijn ze mooi!

Wendy15

Berichten: 11102
Geregistreerd: 18-09-04
Woonplaats: Texel

Re: [SCH] Aquarel, vogeltjes en luchten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-22 07:00

Bedankt! :D