[CHALLENGE] Tekenen/schilderen 2021

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
eva1969

Berichten: 4037
Geregistreerd: 01-04-06

Re: [CHALLENGE] Tekenen/schilderen 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 21:46

Ik blijf me verbazen over jouw snelheid, dat is echt niet normaal _O-

Seven

Berichten: 21230
Geregistreerd: 28-05-05
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 22:00

:D
Heel veel uurtjes er voor zitten
Nu durf ik wel te stoppen de hals is veel bruiner dus veel meer tinten. Hoewel dit nog niet helemaal klaar is de wand en lip links moet nog wel wat aan gebeuren. :D

huricane
Berichten: 794
Geregistreerd: 05-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 22:18

eva1969 schreef:
Oeps, besteld :=


Waar heb je besteld Eva? Het heeft ook zeker mijn interesse gewekt. Ik zie regelmatig werk voorbij komen waar heel de basislaag met panpastel is opgezet.

@ Seven wat ga je snel! Prachtig
@ ayasha je vosje is mooi geworden.
@san ben benieuwd naar het eindresultaat!

eva1969

Berichten: 4037
Geregistreerd: 01-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 22:22

huricane schreef:
Waar heb je besteld Eva?


Ik heb bij De Kwast besteld, daar was de grote set verreweg het goedkoopst, of minst duur hahaha. Ik heb niet gekeken naar andere sets dus ik weet niet of die daar ook het voordeligst zijn.

huricane
Berichten: 794
Geregistreerd: 05-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 22:32

eva1969 schreef:
huricane schreef:
Waar heb je besteld Eva?


Ik heb bij De Kwast besteld, daar was de grote set verreweg het goedkoopst, of minst duur hahaha. Ik heb niet gekeken naar andere sets dus ik weet niet of die daar ook het voordeligst zijn.


Bedankt, ga ik ook eens kijken!

Seven

Berichten: 21230
Geregistreerd: 28-05-05
Woonplaats: Drenthe

Re: [CHALLENGE] Tekenen/schilderen 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 23:27

Daar heb ik hem ook besteld Eva, het was er snel :j

kallipooh

Berichten: 1639
Geregistreerd: 25-03-08
Woonplaats: Cambridge, UK

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 01:17

Bijleestijd! Wat gaan jullie hard, zeg :D

Pagina 12

Seven: Je paardenportret met achtergrond is echt heel mooi geworden <3 De kat ook, daar is het baasje vast heel blij mee. Mooi aandenken!
Huricane: Mooi afgewerkt, eigenwijze koppies :D
Ayasha: Heel herkenbaar, opnieuw beginnen. Je vosje ziet er goed uit! Hele intense blik.

Pagina 13

Eva: Wat een leuke roze tekening! Ik vind 'm erg mooi geworden en het lijstje past er mooi bij.

Vikawiek: Bedankt voor je compliment! :D Ik vind je aquarel-haflinger echt mooi, heerlijk vlotte stijl. Toffe werkplek heb je.

Pagina 14

Seven: Je gaat weer als een trein, die fries wordt echt wel prachtig. Ik val in herhaling, maar het is zo! :D De warme achtergrond past er prachtig bij. Ik zie op pagina 17 dat 'ie af is, wat een kunstwerk <3

E4D: Veelbelovend begin van de arend. Ik ben benieuwd.

San: Wat een lief pinguïnkoppie <3 Aandoenlijk.

Jis: Ik vind je Picasso-portretten echt supertof. Je zijdevlinder is ook machtig mooi. Bijzonder dat je dan net van die cocons hebt gevonden.


Pagina 18

Solleke_Noah: Vlotte schetsen! Ik vind de eerste wasbeer ook het leukst maar de klant kon niet echt verkeerd kiezen :D Tof!

Napie: Zo he, wat is jouw stilleven levendig geworden. ;) Mooi!

San: Met die achtergrond knalt je flamingo wel echt van het papier <3 Knap.

Eva: Ik ben benieuwd wat je met de panpastels tevoorschijn tovert. Vast mooi!

Pagina 19

Seven: Jeetje, wat mooi. Volgens mij is dit een van m'n favoriete werken van jou. Zó knap <3

Ayasha: Vosje wordt top, dat diepe oranje is echt mooi.

Jis: Ik kan niet wachten om je uil te zien, 't is nu al een meesterwerk!


Over prijzen: ik blijf het ook heel moeilijk vinden. Ik vraag nu € 35 voor een gouacheschilderijtje op A5, en € 50 voor A4. Geen idee of dat "normaal" is. Ik wil het ook niet voor niks doen, maar heb niet het idee dat de kwaliteit van mijn werk al hoog genoeg is om meer te vragen. Ik vind wel dat Jis en Seven erg weinig vragen gezien de kwaliteit!



In other news: ik heb vanavond voor het eerst gelivestreamd op Twitch! Ik had het nergens aangekondigd omdat ik nogal nerveus was :') Volgende keer laat ik het hier wel weten, moest er iemand willen meekijken. De link is twitch.tv/lorecreates :) Het was leuk, echt motiverend en niet zo stresserend als ik dacht. Verder heb ik niet echt iets te delen, een paar WIP'jes. Ik laat wel wat zien als er weer iets af is :D

Seven

Berichten: 21230
Geregistreerd: 28-05-05
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 09:07

Dank je kallipooh voor de uitgebreide en lieve reacties :D <3

Ok twitch weer iets wat ik niet ken, ik begin oud te worden. Leg eens uit :)

eva1969

Berichten: 4037
Geregistreerd: 01-04-06

Re: [CHALLENGE] Tekenen/schilderen 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 09:48

Twitch kent dit ouwe besje ook niet, ik was al blij dat ik wist wat tik tok was :=

SelinaJarig

Berichten: 14343
Geregistreerd: 20-10-13
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 09:51

Haha, Twitch wordt veel gebruikt door gamers. Dan kun je met hun meekijken terwijl ze gamen en dan ook geld doneren.
Maar je kan er ook tekenen en dat mensen dan mee kunnen kijken.

Ik vind je nog redelijk goedkoop hoor! Ik vind je kwaliteit wel heel goed. Maar ik ben stiekem al fan van je werk sinds Inktober een paar jaar terug O:)

eva1969

Berichten: 4037
Geregistreerd: 01-04-06

Re: [CHALLENGE] Tekenen/schilderen 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 10:03

Oke wacht, geld doneren omdat iemand anders aan het gamen is en jij daar naar kijkt? .... wat voor gekke wereld is dit _O-

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41766
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 10:04

eva1969 schreef:
Oke wacht, geld doneren omdat iemand anders aan het gamen is en jij daar naar kijkt? .... wat voor gekke wereld is dit _O-

Een wereld waarin iemand miljonair kan worden met filmpjes op Youtube :').

eva1969

Berichten: 4037
Geregistreerd: 01-04-06

Re: [CHALLENGE] Tekenen/schilderen 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 10:08

Nou te bizar voor woorden inderdaad...

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41766
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 10:15

Een wereld waarin influencer zijn een beroep is waar grof geld mee verdiend wordt. Een wereld waarin de jeugd eerder achter een influencer aan loopt dan een wetenschappelijk geschoolde viroloog/arts/iemand met daadwerkelijk verstand van zaken. Een wereld waarin Trump tot president gekozen is. Een wereld waar er geen consequenties lijken te zijn voor de verantwoordelijken van de toeslagenaffaire.

Afbeelding

Verder ben ik heel vrolijk, hoor.

eva1969

Berichten: 4037
Geregistreerd: 01-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 10:18

_San87_ schreef:
Verder ben ik heel vrolijk, hoor.

_O-

SelinaJarig

Berichten: 14343
Geregistreerd: 20-10-13
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 10:20

Je hebt zo'n gamer PewdiePie, die heeft inmiddels iets van 30-50 miljoen door z'n YouTube video's :')
En dat door te gillen bij horrorspelletjes.

Maar we dwalen af :')

eva1969

Berichten: 4037
Geregistreerd: 01-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 10:24

Selina schreef:
Je hebt zo'n gamer PewdiePie, die heeft inmiddels iets van 30-50 miljoen door z'n YouTube video's :')
En dat door te gillen bij horrorspelletjes.

Maar we dwalen af :')


Nee joh :') , misschien moeten we met z'n allen gaan gamen ipv tekenen/schilderen. Ik kan heel goed gillen :))

Maar je hebt gelijk, we dwalen af :o

Solleke_Noah

Berichten: 11091
Geregistreerd: 22-11-07
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 10:32

Haha, zo is mijn zus net verhuist naar een appartement en hoorde zo toch wel veel gegil en gebonk tot heeeeel laat 's nachts boven haar. Bleek haar bovenbuur een professionele gamer te zijn :D nu is ze gelukkig zelf een gamer dus ze vond het wel wat hebben :P

Prachtige opzet al Jis! Gaat weer een pareltje worden. Die zijdevlinder cocons zijn wel cool!

@San: prachtig die veren structuur die je weet neer te zetten. Vind het mooi dat het zo'n 'zacht' werk is, bijna aaibaar.

@Seven: die hond!! Wauw! Letterlijk elk haartje zit goed :wow:

@Ayasha: heel mooi vosje geworden! Heb wel een beetje moeten lachen dat je de eerste tekening verscheurd hebt. Beetje perfectionistisch? :P


Sorry als ik iemand vergeten ben, jullie gaan nogal hard :+ :D

Seven

Berichten: 21230
Geregistreerd: 28-05-05
Woonplaats: Drenthe

Re: [CHALLENGE] Tekenen/schilderen 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 10:45

Hoe erg pewdiepie ken ik zelfs, ik ben echt blij dat ik nu nog een kind heb die niets heeft met gamen en op zn kont zitten maar lekker buiten wil en ravotten of in rust een filmpje kijken van vlinders. Ik geniet er nu nog maar van :=

Dank je solleke noah
Ben eerlijk gezegd ook nog nooit zo gefocust geweest op de haartjes als bij deze hond. := fijn dat dat niet voor niets is geweest.

Jis_

Berichten: 11664
Geregistreerd: 13-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-21 10:55

Dank je Kallipooh en Solleke! <3

Ik ben toch nat in nat verder gegaan gister, het kriebelde te erg. :P Vandaag ook weer mee verder.

Tiktok tot een paar weken geleden nog nooit van gehoord. Twitch? Dank je Selina. :D Loop tegen de 50 en nu al ver achter. :')


Solleke_Noah schreef:
Haha, zo is mijn zus net verhuist naar een appartement en hoorde zo toch wel veel gegil en gebonk tot heeeeel laat 's nachts boven haar. Bleek haar bovenbuur een professionele gamer te zijn :D nu is ze gelukkig zelf een gamer dus ze vond het wel wat hebben :P


_O-

kallipooh

Berichten: 1639
Geregistreerd: 25-03-08
Woonplaats: Cambridge, UK

Re: [CHALLENGE] Tekenen/schilderen 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 11:19

:') Ja, games streamen is weer wat anders.

M'n vriend heeft jaren geleden veel gestreamd op Twitch, hij is 3D environment artist voor games. Hij streamde dan het hele proces en had een paar honderden kijkers. Ik vond het gisteren wel leuk, een beetje interactief en enorm motiverend. Ik hoef er niet beroemd van te worden hoor, maar vind het wel gezellig :D

SelinaJarig

Berichten: 14343
Geregistreerd: 20-10-13
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 11:21

kallipooh schreef:
:') Ja, games streamen is weer wat anders.

M'n vriend heeft jaren geleden veel gestreamd op Twitch, hij is 3D environment artist voor games. Hij streamde dan het hele proces en had een paar honderden kijkers. Ik vond het gisteren wel leuk, een beetje interactief en enorm motiverend. Ik hoef er niet beroemd van te worden hoor, maar vind het wel gezellig :D


Oh, wat een toffe baan heeft hij!

Als je het de volgende keer aankondigt, kom ik wel even spieken bij je.

Jis_

Berichten: 11664
Geregistreerd: 13-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-21 11:30

Wat leuk Kallipooh! 2 creatievelingen in 1 huis.

Wil ook wel spieken maar geen idee hoe. -O-

eva1969

Berichten: 4037
Geregistreerd: 01-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 11:43

Jis_ schreef:
Wil ook wel spieken maar geen idee hoe. -O-


+1 :?

Seven

Berichten: 21230
Geregistreerd: 28-05-05
Woonplaats: Drenthe

Re: [CHALLENGE] Tekenen/schilderen 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 11:47

+2

Het lijkt me ook leuk om mee te kijken :j
Ik voel ne net mn 35 jaar al achterlopen :j

Showen jis ben benieuwd naar je beginnetje