[ART] paracord halsters, hondenlijnen en meer.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sunshinedaan

Berichten: 641
Geregistreerd: 05-11-16
Woonplaats: Roosendaal

Re: [ART] paracord halsters, hondenlijnen en meer.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-20 06:55

Wat een mooie dingen maak jij! Heerlijke hobby zeg <3

Ik kom niet verder dan een touwhalster knopen :')

Yavanna

Berichten: 2648
Geregistreerd: 11-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-20 13:36

Dankje wel Sunshinedaan :)
Gisteren even verder geknoopt aan het halster, die moest vandaag klaar zijn, omdat ons oude paardje even model moest staan. Vandaag zijn we bij hem op bezoek gegaan in Duitsland.
Inmiddels is het een oude man van 26 jaar, afgelopen april geworden, wat je totaal niet aan hem af ziet.
Halster moet nog afgewerkt worden en is eigenlijk iets te klein voor hem, maar wel weer geschikt voor een iets kleinere E pony..
Afbeelding

Afbeelding

Telpeva

Berichten: 14749
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Re: [ART] paracord halsters, hondenlijnen en meer.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-20 19:52

Wat een mooie knoop bij dat halster, die vtjes vind ik leuk! Heb je ook iets speciaals gedaan met de neusriem, ik zie iets wits maar kan niet goed zien wat het is.

Paardlief ziet er erg goed uit zeg voor die leeftijd, ik had hem echt een stuk jonger geschat!

Yavanna

Berichten: 2648
Geregistreerd: 11-12-03

Re: [ART] paracord halsters, hondenlijnen en meer.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-20 20:41

Ja, daar zit een bloemenkraal. Zal even kijken of ik hem beter heb..
Nou he, hij ziet er geen spat ouder uit als toen hij weg ging..
Afbeelding


Het halster, cobmaat, is ook te koop...

Yavanna

Berichten: 2648
Geregistreerd: 11-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-20 10:42

Wat nieuws onder de zon, sterrenbeeldarmbanden.
Na een paar weken van enorme drukte heb ik nu weer even de tijd gehad om een armband te knopen en heb ik gekozen voor de Aries (Ram) knoop.
De andere sterrenbeeldknopen zijn ook zo mooi... de volgende is de Capricorn ( steenbok ).
Afbeelding

Afbeelding

Yavanna

Berichten: 2648
Geregistreerd: 11-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-20 14:51

Weer 2 hondenhalsbanden gemaakt, gewoon omdat ik het zo leuk vind om te doen :D
De donkerblauwe knoop is de Tulp, ben zelf niet zo’n blauwmens, maar vond dat ik er wel een moest maken in die kleur.
En de 2e band is de Double KBK, lekker soepele halsband..
Nu heb ik op bestelling een leuke zomerse band opstaan, als die af is, show ik hem ook..
Afbeelding

Afbeelding

Yavanna

Berichten: 2648
Geregistreerd: 11-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-20 05:58

ik ben weer lekker bezig geweest. Allemaal bestellingen. Zo leuk om te doen.
4 jongensarmbanden, de groene is de Steenbok, de blauwe de Cobra, de bruine de Dragon's teeth en de USA colours de Trilobite.
Ook wilde deze klant voor haar nichtje en háár dochtertje een armband en ketting. Het meisje is gek van Nijntje en wilde een ketting+ armband waar ze haar bedeltjes aan kon hangen. En voor de moeder van het meisje een armband in Terschellinger kleuren, knoopnaam onbekend, aangezien ik die zelf verzonnen heb...
En haar buurvrouw wilde voor hondje Truus een hondenriem die bij haar tuigje zou passen, ook die is helemaal blij.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En er staan nog een berg bestellingen te wachten, dus weer lekker verder knopen..

soesita

Berichten: 5173
Geregistreerd: 09-10-04
Woonplaats: Herzogenrath (Duitsland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-20 21:37

Jij bent goed bezig zo te zien. Heel verschillende dingen maak je. Ik vind ze niet allemaal even mooi maar wel allemaal even kunstig. +:)+

Yavanna

Berichten: 2648
Geregistreerd: 11-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-20 17:39

soesita schreef:
Jij bent goed bezig zo te zien. Heel verschillende dingen maak je. Ik vind ze niet allemaal even mooi maar wel allemaal even kunstig. +:)+


Dank je wel voor het compliment.. Ik vind ze ook niet allemaal even mooi, maar tja... klant is koning he :o
Ik blijf zo wel lekker bezig...

Yavanna

Berichten: 2648
Geregistreerd: 11-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-20 19:02

het was weer even stil. Door enorme drukte weinig tijd gehad om te knopen. We zijn aan het verbouwen op ons schip en het periodieke onderhoud kwam er ook bij, dus niks kunnen doen.
Maar toch heb ik nog wel een leuke bestelling van sleutelhangers kunnen maken. En staan er voor de komende feestdagen ook nog een aantal in bestelling. Maar eerst even ruimte maken..
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Telpeva

Berichten: 14749
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Re: [ART] paracord halsters, hondenlijnen en meer.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 22:05

Zo leuk en creatief dat je dit zo allemaal weet te verzinnen en die kleuren en kraaltjes ook bij elkaar weet te matchen!

Yavanna

Berichten: 2648
Geregistreerd: 11-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-21 07:20

Het is al weer erg lang geleden dat ik wat gepost heb, maar door omstandigheden ook weinig geknoopt.
Alleen dit verzoek van een collega kon ik niet weigeren, hij was ook erg leuk om te maken.
Speciaal voor de trouwdag van haar dochter, voor hondje Puk.

Riem, tekenbandje en halsband :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

AnnickT

Berichten: 1468
Geregistreerd: 14-07-15

Re: [ART] paracord halsters, hondenlijnen en meer.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-21 13:37

Mooi is dat geworden <3

noox

Berichten: 1406
Geregistreerd: 09-01-13
Woonplaats: Delft

Re: [ART] paracord halsters, hondenlijnen en meer.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-21 12:59

Wauw wat een super gave dingen maak je!!! Prachtig! Vooral die bloemenhalsband <3
Daarnaast ben ik ook reuze benieuwd naar je ford mustang, heb je een foto (of in pb)? :D Wij hebben sinds kort een mach e en zoooo blij mee, helemaal gek op de mustangs.

Yavanna

Berichten: 2648
Geregistreerd: 11-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-21 10:07

noox schreef:
Wauw wat een super gave dingen maak je!!! Prachtig! Vooral die bloemenhalsband <3
Daarnaast ben ik ook reuze benieuwd naar je ford mustang, heb je een foto (of in pb)? :D Wij hebben sinds kort een mach e en zoooo blij mee, helemaal gek op de mustangs.


Dank je wel, als je een hond hebt en een band zoekt, you know where to go :D

En, no offence, maar een Mach E is een auto die een Mustang logo heeft en de verlichting ( niet sequentieel geloof ik ) hetzelfde is.... :P Maar voor een elektrische SUV is het een redelijke auto, hoewel ik al die dingen op elkaar vind lijken.. Wij noemen de Mach E dan ook altijd de Testang of Mustla :') Maar kan me voorstellen dat je er blij mee bent ;) Heb je een foto?
Ik heb een echte *D , een V8 GT uit 2007 :)
Afbeelding

Meet Shaun :D

noox

Berichten: 1406
Geregistreerd: 09-01-13
Woonplaats: Delft

Re: [ART] paracord halsters, hondenlijnen en meer.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-21 11:43

Bedankt hè, dat je de auto waar ik blij mee ben afkraakt. Veel plezier met je echte mustang.

Maflinger_S
Berichten: 12170
Geregistreerd: 01-07-08

Re: [ART] paracord halsters, hondenlijnen en meer.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-21 12:40

Ik wist niet dat er zo veel verschillende knopen/knopencombinaties te maken waren. Tezamen met de gekozen kleuren en het strakke knoop/vlechtwerk heb je echt wel eer van je werk.