[Info] Diamond painting, wie nog meer?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dallista

Berichten: 4419
Geregistreerd: 10-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 11:24

Bah. Bij de Boekenvoordeel gekocht, merk Craft Buddy (uit de UK), maar ja... niet genoeg grote shiny steentjes (zie H en I omcirkelde stukken).
Heb een mailtje gestuurd naar de Boekenvoordeel, eens kijken hoe ze denken dit op te willen lossen (of niet). Heb het in een fysieke winkel gekocht, maar het is niet alsof ik nu even die winkel kan binnenlopen, dus dan maar via de webshop. Vol verwachting klopt mijn hart. :+

Afbeelding

Muztang
Berichten: 341
Geregistreerd: 20-12-06

Re: [Info] Diamond painting, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 11:30

Ik heb dit ook wel eens gehad, maar ik kreeg van de boekenvoordeel geen response. Ik moet zeggen dat de klantenservice van Craft Buddy zelf wel echt top is. Ik zou hun gewoon mailen en dan zullen vast de steentjes gewoon naar je opsturen.

Dallista

Berichten: 4419
Geregistreerd: 10-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 11:40

Muztang schreef:
Ik heb dit ook wel eens gehad, maar ik kreeg van de boekenvoordeel geen response. Ik moet zeggen dat de klantenservice van Craft Buddy zelf wel echt top is. Ik zou hun gewoon mailen en dan zullen vast de steentjes gewoon naar je opsturen.

Oh, dat is wel heel fijn om te horen! Mooi, dan houd ik dat even in het achterhoofd, als ik geen respons krijg van de Boekenvoordeel, dan klop ik zeker bij hun aan!
Ik ben er nog eentje aan het maken van hetzelfde merk, dus hoop dat die wel compleet is, maar anders kunnen ze die steentjes ook meteen erbij doen. :j

Muztang
Berichten: 341
Geregistreerd: 20-12-06

Re: [Info] Diamond painting, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 15:10

Ik heb ook een paar kaarten en canvassen van dat merk en maar bij 1 kaart gehad dat er een paar steentjes miste en 1 kaart was beschadigd. Die had ik dan wel rechtstreeks toen bij hun besteld maar ik kreeg toen ook gewoon een nieuwe opgestuurd.

MarliesV

Berichten: 15205
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Hellendoorn

Re: [Info] Diamond painting, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 10:55

Dat paard is prachtig, 90 cm is ook groot zeg,niet zo groot als het voorbeeld maar wel flink!
Daar heb je wel een aardige klus aan.

Hier gaat het gestaag maar niet hard, heb wat last van hoofdpijn en dan is painten niet lekker merk ik.

Zonde Dallista, hopelijk wordt het opgelost.

Dallista

Berichten: 4419
Geregistreerd: 10-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 17:11

Muztang schreef:
Ik heb dit ook wel eens gehad, maar ik kreeg van de boekenvoordeel geen response. Ik moet zeggen dat de klantenservice van Craft Buddy zelf wel echt top is. Ik zou hun gewoon mailen en dan zullen vast de steentjes gewoon naar je opsturen.

Zojuist een keurig mailtje van Boekenvoordeel klantenservice: ze sturen een nieuwe exemplaar op zodat ik mijn kaart kan afmaken!
So far, so good!

Muztang
Berichten: 341
Geregistreerd: 20-12-06

Re: [Info] Diamond painting, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 22:23

Oh netjes misschien moet ik ze de volgende keer dan ook maar mailen. Ik had ze gebeld en was langs geweest in de winkel.

Dallista

Berichten: 4419
Geregistreerd: 10-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 15:12

Muztang schreef:
Oh netjes misschien moet ik ze de volgende keer dan ook maar mailen. Ik had ze gebeld en was langs geweest in de winkel.

Ik kan nu natuurlijk niet naar de fysieke winkel, maar daar zou ik ook eerst terug naartoe zijn gegaan als het wel had gekund. Misschien heb ik mazzel gehad dat die optie er nu niet is... :D
Kreeg net een bericht dat het vervangende exemplaar vanavond nog geleverd wordt!

En ondertussen deze gemaakt (zelfde merk en wel compleet)
Afbeelding

Dancyy
Berichten: 2699
Geregistreerd: 03-11-15

Re: [Info] Diamond painting, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 16:54

Die is prachtig! Ik vind partials vaak niet mooi maar deze wel!

Moet zelf ook weer eens gaan painten. Al maanden denk ik vandaag doe ik een stukje en dan komt het er toch niet van

Eloya

Berichten: 5195
Geregistreerd: 27-12-14
Woonplaats: Deventer

Re: [Info] Diamond painting, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-21 13:40

Ik heb gisteren mijn nieuw bestelde painting gekregen. Dr andere heb ik refund van gehad.

Ben al een klein vlakje opgeschoten
Afbeelding

Mandarijn
Berichten: 9071
Geregistreerd: 10-09-05

Re: [Info] Diamond painting, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-21 14:04

Hier ook weer een stukje verder. :)

Afbeelding

Dallista

Berichten: 4419
Geregistreerd: 10-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-21 14:25

Dancyy schreef:
Die is prachtig! Ik vind partials vaak niet mooi maar deze wel!

Ik ben begonnen met partials, en zoals zo vaak met dingen, blijf je je eerste ervaring(en) toch het fijnst vinden. Zo kan ik dus ook gewoon niet goed overweg met vierkante steentjes want mijn eerste waren allemaal rondjes; ik klungel soms zo met die vierkantjes die dan niet goed passen. :+

Vervangend exemplaar inmiddels binnen, en er moet gewoon iets fout zijn gegaan bij de eerste, want bij deze tweede zaten zoveel steentjes H en I dat ik genoeg had om niet alleen de oude card te voltooien, maar ook de nieuwe met die kleuren! :)

Druif_01

Berichten: 8838
Geregistreerd: 04-11-01

Re: [Info] Diamond painting, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-21 16:08

Afbeelding

Hier schiet het ook al lekker op. Ik vind het altijd leuk als je steeds meer het resultaat ziet. Omdat deze relatief groot is, komen de details ook steeds beter uit, maar dat zie je pas als je van een afstandje kijkt.

rockwitch

Berichten: 11742
Geregistreerd: 16-08-07
Woonplaats: Oosterhout NB

Re: [Info] Diamond painting, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-21 18:55

Ik ben ook lekker bezig met Bumblebee. Die is wel flink groot dus gaat echt wel veel tijd in zitten en krijg nu elke keer meer verschillende kleurtjes per lijn dus dat kost wel veel tijd maar goed ben lekker aan het plakken.

Eloya

Berichten: 5195
Geregistreerd: 27-12-14
Woonplaats: Deventer

Re: [Info] Diamond painting, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-21 06:36

Hier ook gestaag verder. Gisteravond te moe en daardoor last van mijn oog
. Dus niet veel gedaan.
Afbeelding

candalisa

Berichten: 3472
Geregistreerd: 02-08-10
Woonplaats: Wijchen

Re: [Info] Diamond painting, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 11:34

Ik ga vanmiddag even terug lezen en alle kunstwerken bekijken maar hier ben ik ook gretig begonnen aan een painting die ik 4 jaar geleden besteld heb.
De volgende ligt al klaar dus ik probeer op te schieten!



Afbeelding

kaatje77

Berichten: 10432
Geregistreerd: 21-01-07
Woonplaats: Almelo

Re: [Info] Diamond painting, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 16:11

Iemand een goede link voor een eigen foto? Minimaal 60*80

candalisa

Berichten: 3472
Geregistreerd: 02-08-10
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 16:15

kaatje77 schreef:
Iemand een goede link voor een eigen foto? Minimaal 60*80

Via fb is er een groep daar kan je het heen sturen en maken de beheerder het helemaal in orde voor je! Ik heb gister mijn nieuwe binnen gekregen 70x90

Deugenietje

Berichten: 2006
Geregistreerd: 18-04-06

Re: [Info] Diamond painting, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 16:35

Heb eindelijk te steentjes in bakjes gedaan en wil vandaag startebn.

candalisa

Berichten: 3472
Geregistreerd: 02-08-10
Woonplaats: Wijchen

Re: [Info] Diamond painting, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 16:58

Ik heb net mijn bakjes met steentjes laten vallen ;( hopelijk kom ik nu niet te kort want ze zijn tussen de vloer terecht gekomen

rockwitch

Berichten: 11742
Geregistreerd: 16-08-07
Woonplaats: Oosterhout NB

Re: [Info] Diamond painting, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 22:39

Hoe doen jullie grote paintings? Want ik ben nu gewoon regel voor regel aan het doen, maar krijg steeds meer verschillende kleuren per regel en dan heb ik 10 bakjes met kleuren staan en de regel erna weer nieuwe. Hoe kan ik dit nou zo efficiƫnt mogelijk doen?

candalisa

Berichten: 3472
Geregistreerd: 02-08-10
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 22:45

rockwitch schreef:
Hoe doen jullie grote paintings? Want ik ben nu gewoon regel voor regel aan het doen, maar krijg steeds meer verschillende kleuren per regel en dan heb ik 10 bakjes met kleuren staan en de regel erna weer nieuwe. Hoe kan ik dit nou zo efficiƫnt mogelijk doen?

Ik pak meestal stukken van 10 bij 10 cm ong zet verschillende bakjes op een rij en maak dan zo de vierkant af

xingridx
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 11573
Geregistreerd: 05-03-03
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 22:49

Ik pak iedere keer een blokje en dan steeds een kleur per keer die ik in dat blokje afwerk. Werkt tot nu toe het fijnste en ik vind het leuk om iedere keer resultaat te zien :j

Afbeelding

Mandarijn
Berichten: 9071
Geregistreerd: 10-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 00:33

xingridx schreef:
Ik pak iedere keer een blokje en dan steeds een kleur per keer die ik in dat blokje afwerk.

Dit doe ik ook.

Eloya

Berichten: 5195
Geregistreerd: 27-12-14
Woonplaats: Deventer

Re: [Info] Diamond painting, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-21 07:33

Ik ook vakje voor vakje

Afbeelding