[ART] Bullet Journal

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Felicxa

Berichten: 2415
Geregistreerd: 04-06-14

Re: Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-16 23:02

Volgens mij had de bijenkorf die Leuchtturm boeken?

Sincere

Berichten: 578
Geregistreerd: 18-02-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-16 23:16

Madison schreef:
Hi! Door dit topic wil ik ook een bullet journal beginnen! Weet iemand een leuke webshop,waar ik alles in 1 keer kan bestellen? Notitieboek, stabilo's (bijv.) en frutseltjes? Thanks!


Bol.com! :j
Daar heb ik mijn speciale fine liners gekocht en een boek over handletteren (aanrader).
Ze hebben ook frutsels en Leuchtturm notitieboeken.

ontherun
Berichten: 4958
Geregistreerd: 24-05-07
Woonplaats: Niemandsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-16 23:17

Bijenkorf inderdaad. Verder kleine beetje exclusievere 'boekwinkels', er zit er hier eentje in de stad met leuchtturm dacht ik, maar dat is een zelfstandige

Manou

Berichten: 3376
Geregistreerd: 30-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 09:45

Ik hoorde van iemand dat de flying tiger ook een notitieboek met puntjes verkoopt, wel iets dunner papier, dus fineliners schijnen wel wat door te drukken.

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 22:20

Afbeelding
Afbeelding
Mijn eerste beginnetje.

HaKuNaMaTa

Berichten: 2405
Geregistreerd: 15-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-16 01:41

Keet schreef:
[ [url=m/dc7Dpx.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/baXETb.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn eerste beginnetje.



Waar komt jou boek vandaan? En moet je de inhoud los bestellen van de kaft? En heb je linkjes?

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-16 07:49

Dit is een Arc planner van Staples. Inhoud kan je inderdaad loshalen en verwisselen

LOVESUSHI

Berichten: 1561
Geregistreerd: 21-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-16 13:05

Ik kom ook even invallen! N.a.v. dit topic ook begonnen met een bullet journal in de leuchtturm! Ik heb een bagger handschrift, maar goed. Dit is een manier om dat te verbeteren hoop ik, haha.

Mijn weekly heb ik nu zo, maar twijfel nog even of ik hem zou houd!

Dat ding naast de NOV van de eerste foto is een verbetering op m'n dikke faal in de N haha.

Afbeelding

Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding

Piekosjj

Berichten: 5453
Geregistreerd: 10-03-08
Woonplaats: Kalmar, Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-16 14:31

Het is weer bijna 'n nieuwe maand dus weer een nieuwe maand planning! Een eh, erg lege planning :+ 't leven staat op 't moment positief op z'n kop dus niet te veel plannen en lekker dingen over me heen laten komen :D


Afbeelding

Anoniem

Re: Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 12:13

Ik heb ook net m'n monthly weer ingesteld! Krijg vandaag toch de Faber Castell pit artist pens binnen en hopelijk vanaf deze week ook m'n aliexpress pakketjes :))

spottedponie
Berichten: 2962
Geregistreerd: 07-09-09
Woonplaats: Berkel Enschot

Re: Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 12:21

hier even druk geweest maar ga er vanavond echt aan beginnen! :) wel nog met een simpel lijntjes blok om mee te beginnen :)

xFioon

Berichten: 4898
Geregistreerd: 15-09-06

Re: Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 13:15

Ik zag dit topic vorige week en ben er ook aan begonnen :D hopelijk genoeg motivatie om het bij te houden, en daardoor om de taken erin uit te voeren haha :P
Gister bij de action wat leuke frutsels ervoor gekocht. Ik wil graag nog zo'n calligrafeerpen/stift :)



Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

gerpiegorp

Berichten: 1586
Geregistreerd: 15-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 13:48

Wat een leuke hierboven!

Ik ben nu ook toch maar weer begonnen :D Ik heb nu gewoon een notitieblokje van de HEMA (2 euro) en als dat bevalt wil ik wellicht een 'echte' kopen. Maar voor een eerste keer is 25 euro echt te veel. Ik zal vanmiddag foto's maken :D

Nico_lette

Berichten: 1829
Geregistreerd: 05-01-15
Woonplaats: Joure, Friesland

Re: Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 13:50

Ik wil er graag een beginnen, maar weet niet hoe en heb een slechte fantasie. Wil iemand me tips geven om te beginnen?

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 14:11

Dat heb ik ook niet. Ben ook totaal niet creatief.
Maar na heel veel plaatjes op internet bekeken te hebben, ben ik gewoon maar begonnen. Voordeel van mijn planner is wel dat als het niet bevalt het er makkelijk uit kan :+

Bevalt je indeling niet, verander je die de week erop :) je hoeft niet altijd hetzelfde te blijven doen :) kan ook veranderen

Nico_lette

Berichten: 1829
Geregistreerd: 05-01-15
Woonplaats: Joure, Friesland

Re: Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 14:13

Ik weet nieteens wat ik er allemaal in zou moeten zetten :')

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 14:18

Ga eens kijken op google afbeeldingen > bullet journal. Kladblokje erbij en dan alle dingen die je aanspreken opschrijven.

420BlazeIt

Berichten: 2106
Geregistreerd: 10-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 14:20

Ik ben ook niet creatief op papier, enkel toen ik nog op school zat (nu gelukkig van af), en heb gewoon een planner gemaakt op basis van dit topic. Gewoon een leuk boekje om mee bezig te zijn. Af en toe een oude tekening van toen ik nog op school zat erin geplakt. Mijn index:

1. index
2. oktober
4. eten (gewoon alledaagse recepten voor als ik niks weet)
5. toekomstplannen (dingen die ik echt heel graag wil; baan, eigen huurhuis, een keer op vakantie naar frankrijk ed)
6. Boekenlijst (afvinken indien gelezen)
7. Nog kopen
8. November
10. Goed eten (afvinken op welke dagen ik goed gegeten heb)
11. Dingen om met mijn hondje te doen
12. Broodbeleg ideetjes

Als je ergens behoefte aan hebt gewoon weer een pagina toevoegen, georganiseerde chaos :D

En kijk eens op pinterest !!! Echt enorm leuk, met alles qua creativiteit. Zelf doe ik aan keramiek en kan echt niet zonder pinterest als inspiratiebron, gister keek ik eventjes naar de categorie bullet journal en er zijn heel veel verschillende layouts daar te vinden (:

ontherun
Berichten: 4958
Geregistreerd: 24-05-07
Woonplaats: Niemandsland

Re: Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 14:30

Wat komen er veel leuke voorbij! Ik haal zelf ook heeeeel veel van pinterest, en ik volg wat op Instagram

xFioon

Berichten: 4898
Geregistreerd: 15-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 14:53

Nico_lette schreef:
Ik wil er graag een beginnen, maar weet niet hoe en heb een slechte fantasie. Wil iemand me tips geven om te beginnen?

Ik heb een aantal filmpjes op youtube bekeken waar mensen hun bullet journal doorbladeren en er dingen over vertellen. Daar dingen van opgeschreven die ik handig vond om in mijn eigen mee te nemen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 15:22

Nico_lette schreef:
Ik wil er graag een beginnen, maar weet niet hoe en heb een slechte fantasie. Wil iemand me tips geven om te beginnen?

Heel veel YouTube filmpjes kijken :) en verder gewoon doen wat jij leuk vindt, het is immers jouw eigen journal :)

laraxXxemma

Berichten: 4688
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 22:30

Ik ben gewoon via de "officiele site" begonnen een opzet te maken, en vanuit daar er een eigen draai aan gegeven.

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 09:57

Nico_lette schreef:
Ik weet nieteens wat ik er allemaal in zou moeten zetten :')


Ik ook niet, en als ik dan wat doe is het zo zonde als ik het meteen verpest :Y)

The_Cat

Berichten: 7286
Geregistreerd: 04-11-15
Woonplaats: BE

Re: Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 10:05

Ik zou er ook graag een beginnen, alleen weinig zin om er veel geld aan uit te geven, zal eens kijken wat ik hier op de kop kan tikken

gerpiegorp

Berichten: 1586
Geregistreerd: 15-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 11:02

Ik heb bij de hema een notitieboekje gekocht voor 2 euro, ik vind hem erg fijn. Het enige nadeel is dat er niet genoeg lijntjes zijn voor een hele maand, maar dat vind ik zelf geen probleem. Ik vind 25 euro voor een 1e keer te veel geld, heb wel betere dingen om te kopen als student haha :D