[ART] Bullet Journal

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MarJon
Berichten: 5529
Geregistreerd: 16-07-09

Re: Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 21:13

Moleskine :) Althans, die blijven bij mij goed openliggen. En in filmpjes op youtube heb ik ook al een aantal gezien die goed blijven liggen.

maava
Berichten: 1568
Geregistreerd: 14-12-14
Woonplaats: Friesland

Re: Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 21:16

Moleskin staat er om bekend dat ze plat openen. :D

Lonni

Berichten: 1776
Geregistreerd: 01-08-14
Woonplaats: Valkenswaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 21:17

Zo jammer dat moleskine saaie kleurtjes heeft :(
Ik ben verliefd op de gele van Leuchtturm :+

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Re: Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 21:19

Ik vind privé mijn passion planner veel te leuk, maar op het werk ga ik de bullet journal eens proberen

Felicxa

Berichten: 2415
Geregistreerd: 04-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 21:26

MarJon schreef:
Ik heb vanmiddag een Moleskine schrift besteld. Wel Extra Large, want ik hou van ruimte :D Ben benieuwd, hoop dat ik er iets gemotiveerder van raak.

Edit, en een boek :D https://www.bol.com/nl/p/handlettering- ... 057447400/


Dit boek heb ik ook, is echt een fijn boek met goede tips!

Tiggs

Berichten: 7526
Geregistreerd: 30-05-11
Woonplaats: Dunning-Kruger Park

Re: Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 22:10

Ik ga volgen, heb er sinds gisteren ook een!
Een ringband van de Hema. Ben gek op Moleskine, maar omdat ik eerst wil testen of ik hier wel mee door blijf gaan, maar even iets goedkoper begonnen...

noox

Berichten: 1406
Geregistreerd: 09-01-13
Woonplaats: Delft

Re: Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 22:13

bij mij werkt het blijkbaar andersom hahaha, als ik een mooi schrift heb blijf ik er veel sneller mee door gaan dan als ik een boekje heb wat in mijn ogen slechts een testboekje is, dan vind ik er niks aan :')

loveslimpie

Berichten: 1725
Geregistreerd: 06-04-10
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 22:16

Voor de volgende keer moet ik ander papier gebruiken en met stipjes, maar zo voor de eerste keer vind ik het wel prima :)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
In de uitgeveegde hokjes staan bij mij mn uitgaven van die dag eerst aan eten en na de / de overige dingen.

Afbeelding


Afbeelding

Tiggs

Berichten: 7526
Geregistreerd: 30-05-11
Woonplaats: Dunning-Kruger Park

Re: Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 23:15

Ok, toch maar een Leuchtturm besteld :D. Wilde eigenlijk bij De Bijenkort bestellen, maar in het betaalproces was opeens de voorraad (in mijn kleur) op, dus nu maar bij de winkel in Tilburg besteld in een nog mooiere kleur!

noox

Berichten: 1406
Geregistreerd: 09-01-13
Woonplaats: Delft

Re: Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 23:34

Loveslimpie: oeh wat heb je leuke spreads, die mood spread ga ik jatten :')

Leuk Tiggs!! Welke kleur heb je besteld?

Tiggs

Berichten: 7526
Geregistreerd: 30-05-11
Woonplaats: Dunning-Kruger Park

Re: Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 23:44

Azuur!

noox

Berichten: 1406
Geregistreerd: 09-01-13
Woonplaats: Delft

Re: Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 23:55

oooh mooi! Ik heb simpel zwart omdat ik dacht dat is mooi klassiek, maar achteraf wel een beetje spijt van ... :')
Maar ben er desondanks erg blij mee, des te meer reden om hem vol te maken & een nieuwe in een ander kleurtje te kopen hahaha.

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Re: Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 01:37

Bij mij motiveert het juist ook om een mooi notitieboek te hebben. Als ik een simpel schriftje zou hebben zou ik er snel klaar mee zijn denk ik.

Manou

Berichten: 3376
Geregistreerd: 30-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 07:53

Ik wil graag met het nieuw jaar met een nieuw boekje beginnen. (Nu moet dat ook, dit schriftje heeft maar net genoeg pagina's voor de rest van jaar)
En ik heb het gevoel dat ik wat meer kan proberen, vooral voor het weekoverzicht zit ik nog met verschillende ideeën in mijn hoofd.
Ik heb al een paar leuke lijstjes bedacht om bij te houden in het nieuwe jaar, dus ik voel wel motivatie om door te gaan.

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Re: Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 07:54

Respect trouwens voor iedereen die er ook echt hele week overzichten in maakt. Mij veel te veel werk haha.

The_Cat

Berichten: 7286
Geregistreerd: 04-11-15
Woonplaats: BE

Re: Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 08:17

Ziet er super leuk uit! Krijg meteen ook zin om er een te bestellen, alhoewel ik denk dat ik een ga pakken als een planner al, want ik ben niet creatief en het is handig als er al een klein begin is :')

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 08:47

The_Cat schreef:
Ziet er super leuk uit! Krijg meteen ook zin om er een te bestellen, alhoewel ik denk dat ik een ga pakken als een planner al, want ik ben niet creatief en het is handig als er al een klein begin is :')


Wat betreft planners kan ik echt kikki.K aanraden. Prachtige leren planners van top kwaliteit met een hele vette uitstraling en handige inrichting. Ik weet alleen niet precies hoe goed deze verkrijgbaar zijn in Nederland tho. Heb dit merk pas ontdekt toen ik hier ging wonen. :)

Anoniem

Re: Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 13:04

Een tip die ik jullie waarschijnlijk niet moet geven: op aliexpress stikt het van de stationary/pennen/stickers/washi tape voor echt helemaal niks :o Heb net een hele zooi besteld omdat ik me echt niet in kon houden _O-

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 13:06

Emmaa_ schreef:
Een tip die ik jullie waarschijnlijk niet moet geven: op aliexpress stikt het van de stationary/pennen/stickers/washi tape voor echt helemaal niks :o Heb net een hele zooi besteld omdat ik me echt niet in kon houden _O-


Ja..... dat heb ik gisteravond dus gedaan....

femmelz

Berichten: 321
Geregistreerd: 17-04-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 13:07

Lonneke2001 schreef:
Ik vind het zo zonde dat de Leuchtturms al een inhoudsopgave hebben, want die vind ik echt niet mooi en ik maak er liever zelf een en dat weerhoud me ervan om er een te kopen.
Maar waar vind ik een dotted notitieboek wat plat ligt zonder inhoudsopgave?


Er is ook een Nuuna notitieboek, worden ook veel goede dingen over gezegd. De puntjes staan wel iets dichter bij elkaar, en het is een breder en dikker boek dan de leuchtturm 1917, maar zeker de moeite waard om eens te googlen :)

Loes1996

Berichten: 1642
Geregistreerd: 13-04-12
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 13:37

Emmaa_ schreef:
Een tip die ik jullie waarschijnlijk niet moet geven: op aliexpress stikt het van de stationary/pennen/stickers/washi tape voor echt helemaal niks :o Heb net een hele zooi besteld omdat ik me echt niet in kon houden _O-



Ik deed zo mijn best om te studeren, vertel je mij dit :( hahaha :=

Sincere

Berichten: 578
Geregistreerd: 18-02-12

Re: Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 13:38

Leuk topic! Door dit topic ben ik diverse you tube video's gaan kijken, en besloten om er ook mee te starten :j
Op naar de hema +:)+

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 15:08


Een BuJo in een Filofax. Leuke ideeen ook weer

Piekosjj

Berichten: 5453
Geregistreerd: 10-03-08
Woonplaats: Kalmar, Zweden

Re: Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 15:44

Wat een gezellige drukte hier! Ik heb 't journallen weer wat opgepakt en ik probeer ook wat quotes/doodles er bij te maken. Beetje zielige poging deze week. Heb nog geen kleurpotloden :+
Afbeelding

Ik heb trouwens een moleskine. Super stijlvol dat zwart <3 Hij is nog lang niet vol maar als ik dit jaar goed door blijf journallen mag ik 'n nieuwe kopen van mezelf om helemaal weer schoon te beginnen :)

Lonni

Berichten: 1776
Geregistreerd: 01-08-14
Woonplaats: Valkenswaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 21:01

femmelz schreef:
Lonneke2001 schreef:
Ik vind het zo zonde dat de Leuchtturms al een inhoudsopgave hebben, want die vind ik echt niet mooi en ik maak er liever zelf een en dat weerhoud me ervan om er een te kopen.
Maar waar vind ik een dotted notitieboek wat plat ligt zonder inhoudsopgave?


Er is ook een Nuuna notitieboek, worden ook veel goede dingen over gezegd. De puntjes staan wel iets dichter bij elkaar, en het is een breder en dikker boek dan de leuchtturm 1917, maar zeker de moeite waard om eens te googlen :)


Heldin _/-\o_