[ART] Bullet Journal

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
corine1981

Berichten: 5300
Geregistreerd: 05-08-06
Woonplaats: Lekker centraal

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-17 12:33

Afbeelding

Quote van crossfit. Vind het wel een mooie.

Ik vind het papier van de mus wel echt heel dun hoor. Zou er geen 2e van kopen..

Telpeva

Berichten: 14746
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-17 19:47

Nog even wat fotospam van mij, dit is mijn begin pagina voor mijn 2018 bujo, en in het midden van de bloem staat 2018 (bijna niet leesbaar dus ik denk ik zeg het maar even bij :+ ).

Stabilo 88 fineliners in een Rhodia Webbie:
Afbeelding
En een foto van de achterkant van de pagina, gewoon omdat ik blij ben dat deze niet zo doorschijnt als mijn oude leuchtturm :') *\o/*
Afbeelding

corine1981

Berichten: 5300
Geregistreerd: 05-08-06
Woonplaats: Lekker centraal

Re: [CENTRAAL] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-17 22:50

Afbeelding

corine1981

Berichten: 5300
Geregistreerd: 05-08-06
Woonplaats: Lekker centraal

Re: [CENTRAAL] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-17 22:51

Gaaf zo telpeva! Wat een geduld moet je daarvoor hebben.

Yentaah

Berichten: 1136
Geregistreerd: 03-03-16

Re: [CENTRAAL] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-17 23:56

Wat een toffe spreads komen hier langs!

xpattystagor

Berichten: 541
Geregistreerd: 14-01-14
Woonplaats: Bollenstreek

Re: [CENTRAAL] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 01:41

misschien 2018 toch maar in een nieuwe bullet journal maken, want in mn moleskine drukt alles door en daar word ik langzamerhand wel allergisch van :c
Afbeelding
Afbeelding

Telpeva

Berichten: 14746
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 10:49

Gaaf die vogel <3 en echt zonde van je werk xpattystagor, wat dat ziet er heel leuk uit.

corine1981

Berichten: 5300
Geregistreerd: 05-08-06
Woonplaats: Lekker centraal

Re: [CENTRAAL] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 13:43

Xpatty ik snap je helemaal. Is ook mijn grote frustratie.
Alleen welke hebben dikker papier?

xpattystagor

Berichten: 541
Geregistreerd: 14-01-14
Woonplaats: Bollenstreek

Re: [CENTRAAL] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 15:19

thanks! ik las goede recensies over de Rhodia dus die heb ik net besteld. ben erg benieuwd! de Moleskine drukt zelfs door met potlood.. niet heel erg, maar alsnog, potlood!

Telpeva

Berichten: 14746
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 15:42

Potlood is wel heel sneu ja :')

Marieke1495

Berichten: 5219
Geregistreerd: 19-01-07
Woonplaats: Friesland

Re: [CENTRAAL] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 16:02

Iemand zijn beginpagina voor 2018 al af?

laraxXxemma

Berichten: 4688
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Wakkerdam

Re: [CENTRAAL] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 16:14

Ik heb een glitter kartonnetje dingetje gevonden en daar 2018 op gezet en in mn boekje geplakt

Klaar :D

De pagina ernaast wordt "Things to remember 2017 by"

Quir

Berichten: 17364
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Zweden

Re: [CENTRAAL] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 19:59


xpattystagor

Berichten: 541
Geregistreerd: 14-01-14
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 20:10

Maanlicht schreef:
Ik heb mijn Dingbats binnen en ik ben echt helemaal overrompeld door de kwaliteit! De pagina's zijn dubbel zo dik als de officiele Bullet Journal en het design is echt heel mooi!

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]


@Quir
.

prugelpiet

Berichten: 12569
Geregistreerd: 20-01-12

Re: [CENTRAAL] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 20:14

ik ga een Dingbats bestellen :D

Had voor kerst een BuJo gevraagd maar niet gekregen, dus dan koop ik m wel zelf :P

Ik twijfel tussen de groene met het Hertje of de grijze met de Olifant :\

ElineR

Berichten: 1846
Geregistreerd: 18-01-14

Re: [CENTRAAL] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 20:31

corine1981, die vogel is gaaf zeg :oo.

prugelpiet, die met die olifant is leuk :)).

Leuk xpattystagor! Jammer dat het doordrukt. Dat terwijl het helemaal niet veel stift is toch?

Hoe lang ben je daar mee bezig geweest Telpeva :oo.

xpattystagor

Berichten: 541
Geregistreerd: 14-01-14
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 20:46

ElineR schreef:
corine1981, die vogel is gaaf zeg :oo.

prugelpiet, die met die olifant is leuk :)).

Leuk xpattystagor! Jammer dat het doordrukt. Dat terwijl het helemaal niet veel stift is toch?

Hoe lang ben je daar mee bezig geweest Telpeva :oo.


nee klopt! echt jammer maar ben benieuwd naar de rhodia :) eerst een pentest erin maken!

prugelpiet

Berichten: 12569
Geregistreerd: 20-01-12

Re: [CENTRAAL] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 23:11

Wat jammer zeg, Dingbats kan je alleen met creditcard of paypal kopen en dat heb ik niet -O-

Ik ga maar even verder zoeken.

xpattystagor

Berichten: 541
Geregistreerd: 14-01-14
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 23:58

prugelpiet schreef:
Wat jammer zeg, Dingbats kan je alleen met creditcard of paypal kopen en dat heb ik niet -O-

Ik ga maar even verder zoeken.


vergis je niet, maar paypal kan je héél makkelijk aanmaken! zelfs al wil je er maar 1x gebruik van wilt maken

BarbaravdW

Berichten: 961
Geregistreerd: 31-07-11

Re: [CENTRAAL] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-17 08:53

Iemand anders die werkt met het midori principe? Ik heb zelf een fauxdori gemaakt (leer karton en elastiek) en ben hier zeer tevreden mee. Vooral omdat ik nu allerlei schriftjes kan gebruiken en dus kan ontdekken welke kwaliteit papier ik fijn vind. Ik heb een schriftje waar ik elke dag dingen in noteer, een schriftje met trackers per maand en ook een paar verzamelingen, en een derde schriftje met recepten en andere losse dingen (oa liedjes en gedichten die ik zelf schrijf). Er kan nog een elastiek met twee schriften bij in (dan heb ik dus 5 schriften) maar heb daar nog geen invulling voor dus heb dat nog niet gedaan.

thirteenn

Berichten: 2083
Geregistreerd: 14-06-12
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-17 11:50

BarbaravdW schreef:
Iemand anders die werkt met het midori principe? Ik heb zelf een fauxdori gemaakt (leer karton en elastiek) en ben hier zeer tevreden mee. Vooral omdat ik nu allerlei schriftjes kan gebruiken en dus kan ontdekken welke kwaliteit papier ik fijn vind. Ik heb een schriftje waar ik elke dag dingen in noteer, een schriftje met trackers per maand en ook een paar verzamelingen, en een derde schriftje met recepten en andere losse dingen (oa liedjes en gedichten die ik zelf schrijf). Er kan nog een elastiek met twee schriften bij in (dan heb ik dus 5 schriften) maar heb daar nog geen invulling voor dus heb dat nog niet gedaan.


Ik zit te overwegen dat te gebruiken als volgende bullet journal en dan idd per schriftje iets. Dus een schriftje met planer, een met trackers en een met overige dingen

Telpeva

Berichten: 14746
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-17 12:14

Ik heb het overwogen maar net als andere planners met uitneembare pagina's (zoals filofax types, en arc) heeft dat eigenlijk niet mijn voorkeur. Ik ben te gehecht aan hardcover notebooks denk ik :D ik vind het juist leuk als het allemaal in 1 boekje gebonden is, en dat ik die boekjes een keer allemaal mooi op volgorde in een boekenkast neer kan zetten.

Ps ik weet niet of je al schriftjes hebt gevonden met dots? Volgens mij heb ik die wel eens gezien van rhodia :j

En ja die pagina met de regenboog hartjes die duurde best wel lang om te maken :') niet echt een aanrader. Ik kreeg vanaf halverwege die pagina ook last van mijn ogen vanwege het patroon, al die hartjes gingen dansen zodra ik er te lang naar keek.

corine1981

Berichten: 5300
Geregistreerd: 05-08-06
Woonplaats: Lekker centraal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-17 12:43

Ik heb net zo'n dingbats besteld. Heb zoveel pennen en stiften die ik niet durf te gebruiken in de Mus... zonde van de sheets die ik al gemaakt heb maar beter nu dan me héél lang ergeren.

Het vogeltje plak ik wel over :x

Gelukkig stond er nog geld op mijn PP. Geen idee meer waarvan :)

prugelpiet

Berichten: 12569
Geregistreerd: 20-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-17 22:45

BarbaravdW schreef:
Iemand anders die werkt met het midori principe? Ik heb zelf een fauxdori gemaakt (leer karton en elastiek) en ben hier zeer tevreden mee. Vooral omdat ik nu allerlei schriftjes kan gebruiken en dus kan ontdekken welke kwaliteit papier ik fijn vind. Ik heb een schriftje waar ik elke dag dingen in noteer, een schriftje met trackers per maand en ook een paar verzamelingen, en een derde schriftje met recepten en andere losse dingen (oa liedjes en gedichten die ik zelf schrijf). Er kan nog een elastiek met twee schriften bij in (dan heb ik dus 5 schriften) maar heb daar nog geen invulling voor dus heb dat nog niet gedaan.


Ik heb een midori en gebruik het ook echt als Traveljournal. Hij gaat dus alleen mee op vakanties en staat verder mooi te wezen in de kast. Heel fijn ding, maar vol is vol en dat gaat best snel. Hij neemt ook wat meer ruimte in in je tas dan een hardcover.

MamaMiesje
Fotograaf

Berichten: 18044
Geregistreerd: 21-04-04

Re: [CENTRAAL] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-17 16:30

Hebben jullie al de inhoud van de "Flow - Book for paperlovers" gebruikt in je BuJo of op een andere manier?
En zo ja: *-:) ?