[INFO] Hoeveel is mijn tekening waard? Deel 3.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
aerdenhout1

Berichten: 15891
Geregistreerd: 24-02-06
Woonplaats: Velsen noord

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 14:36

Afbeelding

Deze is voor een goede vriendin gemaakt, maar ik wil in opdracht gaan tekenen om een extra centjebij te verdienen.
wat zou ik dan kunnen vragen?
Zelf dacht ik voor een voormaat zoals deze....50 bij 40 cm.......45 euro?

Anniek22

Berichten: 1783
Geregistreerd: 12-08-14

Re: [INFO] Hoeveel is mijn tekening waard? Deel 3.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 23:27

Ik vind de verhoudingen niet kloppen en dat is erg jammer. Het is groot maar helaas zou ik er maar €15 voor geven. Dit vanwege de verhoudingen en de diepte. Ik mis de schaduwen en het contrast.
Gewoon dooroefenen!

Voor een extra zakcentje moet je trouwens echt goed zijn, er zijn namelijk mensen die erg goed zijn en zij doen geeneens hele goede zaken heheh ;)

aerdenhout1

Berichten: 15891
Geregistreerd: 24-02-06
Woonplaats: Velsen noord

Re: [INFO] Hoeveel is mijn tekening waard? Deel 3.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 07:48

Waar klopt de verhouding niet ? De contouren zijn over getrokken van een foto n.l !!

Bimmerd

Berichten: 778
Geregistreerd: 06-04-14

Re: [INFO] Hoeveel is mijn tekening waard? Deel 3.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 20:43

De verhoudingen zien er naar mijn gevoel prima uit. Misschien het voor ons rechter oogje van de herder die een tikje hoger lijkt te zitten dan de linker maar ik vind het persoonlijk niet storend. Het is niet exteem realistisch gedetailleerd, maar vind dit beetje vlakkerige juist wel wat hebben. Echt een eigen stijltje :j Ik heb zero verstand van prijzen, maar denk dat je voor het formaat en de looks zeker wel voor een prijs als 40/45 kan gaan. Maar nogmaals, ik heb weinig verstand van schilderijen prijzen. Maar als ik de baas van de honden was, had ik dat er zeker voor over zegmaar!


Ooit zal ik ook eens een goed rondje proberen te taxeren maar op mobiel gaat moeilijk switchen tussen pagina's. Hopelijk van het weekend, gooi ik ook meteen wat werk naar binnen om te kijken wat mensen er voor over zouden hebben.

sanneb
Berichten: 681
Geregistreerd: 18-08-05

Re: [INFO] Hoeveel is mijn tekening waard? Deel 3.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 14:38

Aerdenhout1, ik vind het geen gekke prijs als de honden goed herkenbaar zijn voor de baas. Wel zou ik liever meer verschil in het zwart zien.

sanneb
Berichten: 681
Geregistreerd: 18-08-05

Re: [INFO] Hoeveel is mijn tekening waard? Deel 3.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 13:43

Ik heb vandaag mijn eerste hond afgerond. Ging niet zonder slag of stoot maar ik ben best trots op het eindresultaat. Olieverf op 3D canvas 50x50
Afbeelding

hannah41

Berichten: 3467
Geregistreerd: 08-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 18:30

Wat een mooie dingen weer!
Sanneb: Sprekende blik, mooi! Wel vind ik de kleuren nog iets wat dof ogen. Ik denk rond de 50 euro?
Aerdenhout: Wat een groot formaat, respect hoor! Ik vind de dieren nog wat plat ogen, en ze ogen nog niet erg sprekend, misschien door het kleur gebruik? Rond de 20 euro (afhankelijk van de vbfoto?)
Fritser: Zou je volgende keer zelf ook even willen taxeren? Prachtig schilderij! Mooi gebruikt gemaakt van het hele doek en lekkere kleuren erin. 300 euro? Je naam onderin stoort me wel erg btw.
Sanneb: Leuk schilderij! Ik vind het persoonlijk wel wat meer een vlugge studie als een voltooid iets ogen, maar dat is een kwestie van smaak. Rond de 60 euro zou ik er voor geven.
Sanneb: De eerste vind ik een stuk mooier als de tweede, maar de lijn van de manen is nog wat slordig en de neusgaten zijn iets wat plat. De tweede vind ik het oog wat vreemd ogen. De eerste rond de 70 euro (meer als je die manen nog wat bij zou werken!) en de tweede rond de 45 euro.
Astridvdh: De eerste vind ik erg mooi, het paard lijtk echt te stralen! Rond de 50 euro! De tweede vind ik moeilijk te taxeren, ik zou er zelf niet veel voor geven denk ik, maar dat is ook smaak.

Ik taxeer over het algemeen vrij laag, excuses als dit beledigend is.

Ik zou graag willen weten wat jullie voor mijn eerste schilderij zouden geven, als het überhaupt wat waard is natuurlijk :D :
Afbeelding
Olieverf op doek, ongeveer A4 formaat. In het echt licht het contrast iets hoger, en de randen zij na de foto nog afgewerkt.

aerdenhout1

Berichten: 15891
Geregistreerd: 24-02-06
Woonplaats: Velsen noord

Re: [INFO] Hoeveel is mijn tekening waard? Deel 3.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 08:48

Dat oog is echt super knap geschilderd!

Anniek22

Berichten: 1783
Geregistreerd: 12-08-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 11:04

Wat mooi, t lijkt wel echt! Lastig te taxeren, maar zo'n €80-€120?
Heb hier klein doekje van 20x20 van olieverf. Heb t geschilderd van onderstaande foto's dus was erg lastig qua positie en kleuren. :) had de hond ook nog nooit gezien dus ben benieuwd of jullie tips of tips hebben..? ;)
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ratties4life

Berichten: 519
Geregistreerd: 03-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 21:11

Ik teken nog niet zo lang en ben niet goed, maar wel benieuwd wat mensen er voor zouden (willen) geven.
Afbeelding
Afbeelding

Let trouwens even niet op het lijntjespapier! Ik had ff niets anders liggen het is op A5. Dus aub alleen taxeren op de tekening zelf!

Anniek22

Berichten: 1783
Geregistreerd: 12-08-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 11:06

Graag anderen ook even taxeren :)
Ik vind je tekeningen nog wat donker, vlak en scherp. Maak de hoeken van de hoofden minder scherp en let goed op schaduwen :) €5,00
Maar je hebt al een goed begin hoor!

Ratties4life

Berichten: 519
Geregistreerd: 03-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 12:26

Anniek22 schreef:
Graag anderen ook even taxeren :)
Ik vind je tekeningen nog wat donker, vlak en scherp. Maak de hoeken van de hoofden minder scherp en let goed op schaduwen :) €5,00
Maar je hebt al een goed begin hoor!


Ik heb dus echt geen idee hoe veel ik een tekening moet taxeren! Daarom vroeg ik het hier ook. Maar ik kan mijn best doen!

Hannah41: Ik zou daar bereid zijn zeker €60,- voor neer te tellen!

Anniek22: Ik denk zo rond de €20-30?

Anniek22

Berichten: 1783
Geregistreerd: 12-08-14

Re: [INFO] Hoeveel is mijn tekening waard? Deel 3.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 14:06

Soms is het juist fijn met iemand die op een andere manier taxeert. Je hoeft alleen te zeggen hoeveel je ervoor zou geven en als je een tip of top hebt zijn die altijd welkom :)

Anniek22

Berichten: 1783
Geregistreerd: 12-08-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 10:37

Voor hoeveel taxeren jullie iets zoals dit?
Olieverf op iets groter formaat dan A3 karton.
Afbeelding

Pleun02
Berichten: 675
Geregistreerd: 17-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 20:42

hoi bokkers !

ik ben pleun en ik ben 12 jaar. Ik ben eigenlijk heel benieuwd hoeveel jullie voor mijn tekeningen zouden geven ! Zie dat ik eerst nog wat tekeningen moet taxeren maar daar ben ik dus echt niet goed in hihi.

@anniek22 : hondje : heel leuk maar misschien moet er wat meer detail in. ga zo door!!! 40-50 euro
engel : super gaaf en heel mooi maar het is niet helemaal mijn stijl. 60-70 euro
@rattiesforlife : je maakt al een super mooi begin ! (je moet vooral al je tekeningen bewaren , het is heel leuk om te zien hoe je verbeterd bent ! ) misschien is niet-gestreept papier handig ? 10-15 euro
@hanna14 : wow wat super gaaf!!!! verder echt niets over te zeggen hoor ! super!!! 110-120 euro
@sanneb : super mooi ! wat een sprekende ogen ! 40-50 euro

nou hier zijn mijn foto's , zeg het maar !


Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

alvast bedankt !

Anniek22

Berichten: 1783
Geregistreerd: 12-08-14

Re: [INFO] Hoeveel is mijn tekening waard? Deel 3.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-16 23:21

Super bedankt voor je taxaties! Leuk dat je je meldt! Altijd welkom :)
Paarden: met de schaduwen ben je al heel ver en me de spieren ook zegmaar, misschien kan je proberen de paarden wat mooier we te laten lopen en de hoofden juist gedetailleerder te maken terwijl je de lichamen 'gladder' maakt? Dat maakt t nog iets mooier ;) €10,00
Hond: Cute! Helaas niet helemaal in verhouding maar heeft ook wat ;) €15,00
Tijger: Ik denk dat als je de ogen wat indringender en scherper maakt, knallen ze d'r echt uit! En misschien een nek d'r bij ;)

Ik moet zeggen dat je echt ergens talent hebt, je komt er wel! Ben heel benieuwd hoe je tekent over 4 jaar :D

XXIlseee

Berichten: 31
Geregistreerd: 23-06-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 18:09

Wat een leuk topic !!
ik zal mijn best doen met taxeren.
hier komt het :
@sanneb, mooi gedaan 30-40 euro
@hannah41, erg knap en realistisch 80 euro
@Anniek22, super leuk schilderij 40-50 euro, voor je olieverf schilderij zou ik hetzelfd ervoor over hebben , ik vind het gezicht erg mooi.
@Ratties4life, al goed bezig! voor beide rond de 10 euro. Als je iets meer schaduw aanbrengt op sommige plaatsen krijg je meer diepte en perspectief.
@Pleun02, voor de eerste tekening 10 euro, iets meer detail maakt het nog realistischer, de verhoudingen zijn super. voor de tweede ook 10 euro, verhouding klopt niet helemaal, iets meer schaduw aanbrengen. derde 15 euro, verhoudingen kloppen ook niet helemaal, maar die ogen spreken wel.

nu hoop ik eigenlijk dat jullie mij feedback zouden willen geven. :)
Ik ben 16 jaar en ik ben pas weer begonnen met tekenen (voorheen had ik nooit tijd ivm. school).
opbouwend kritiek is altijd welkom dus brand los.
Afbeelding
A4

Afbeelding
A4

Afbeelding
A4

Horsenart95

Berichten: 745
Geregistreerd: 13-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 17:41

pag.136

aerdenhout1: De foto is niet van al te beste kwaliteit dus de details kan ik niet zo goed zien, maar voor deze tekening zou ik €45 idd wel oke vinden. Echter als de dieren meer van het papier hadden ingenomen zou ik zeker wel €80 geven voor dit formaat, misschien meer:)

sanneb: Heeeey jou heb ik vandaag een shoutout op insta gegeven! Wat is de wereld toch klein :+ . Ik vind hem erg mooi. De vacht vind ik misschien nog iets te statisch, er mag wel wat meer 'flow' in als je begrijpt wat ik bedoel:) €100

hanna41: Erg mooi! Voor mij zou er nog wat meer diepte in de oogbal mogen maar verder erg goed! €120

anniek22: Ik vind dat je dat erg goed gedaan hebt want de foto's zien er qua kwaliteit niet zo goed uit. Ik mis alleen iets van snorharen ofzo maar voor de rest heb ik eigenlijk geen tips :+ €60

Ratties4life: Erg leuk! Probeer iets meer tijd te nemen voor het tekenen van de vacht. De lijnen gaan bij de onderste tekening in de verkeerde richting wat toch een minder realistisch resultaat geeft. Verder mag er ook nog wel wat meer contrast in:) voor nu €5 per tekening.

Anniek22: Mooi weer! Het isniet zo mijn stijl dus ik zou €30 geven, ook door de vlekken die volgens mij niet met opzet waren?

pleun02: Wat zijn de formaten? Je bent zeker al heel goed voor 12 jaar! Ik zou er nu nog niks voor geven aangezien de verhoudingen nog niet helemaal ok zijn, maar je hebt zeker talent!

XXIlseee: De verhoudingen zijn al heel goed! Nu kan je beginnen met het opbouwen van het geduld om een tekening echt goed af te werken, dus goed kijken naar schaduwen en highlights. Het inkleuren ziet er namelijk nog wat slordig uit maar ik zie wel dat je het in je hebt!:) €10 per tekening.

En wat van mijn recente werken. Deze heb ik gratis gemaakt, maar ik ben wel benieuwd of jullie ervoor zouden geven wat ik normaal voor zo'n opdracht vraag. Formaat is A5, gemaakt met grafiet, maar vooral ook een zwart kleurpotlood.

Afbeelding

Oh, en deze! Ik ben pas net begonnen met kleurpotlood dus ben benieuwd! Formaat is ook A5, gemaakt met Faber castell kleurpotloden (zijn duur dus weegt wellicht mee in de prijs)

Afbeelding

EmmaVZ

Berichten: 2707
Geregistreerd: 20-11-10
Woonplaats: In m'n hoofd nog in Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 21:27

@Horsenart95: 35-40 en 25-30 euro, door het formaat. Ik vind de 2e nog wat.. transparant? Het witte papier komt er nog iets teveel doorheen bij de haren. Er is minder contrast ook dan bij de eerste.

Fineliner op iets kleiner dan A5
Afbeelding

Digitaal, sorry, ik weet dat het moeilijk te taxeren is. Kan met prima kwaliteit gedrukt worden op +/- 25x40cm.
Afbeelding
(stel je maar voor dat de rotsen al af zijn :') ik heb helaas alleen maar een bijna afgemaakte versie op deze computer)

Horsenart95

Berichten: 745
Geregistreerd: 13-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 21:51

EmmaVZ, vergis je niet hoor! A5 is zo klein nog niet, en in beide tekeningen hebben heel wat uren gezeten, ik gok een uur of 15 zeker voor de 2e :+ . Het transparante is inderdaad nog gewoon gebrek aan ervaring, het was immers mijn eerste echte kleurpotlodenportret. Je taxatie van de eerste vind ik wel heel laag, maarja is jouw mening natuurlijk.

Jouw paard: erg mooi, is bedoeld als schets denk ik? Daarom €20, omdat het niet zo uitgewerkt is.
Digitaal vind ik moeilijk te taxeren, hmm €70-€100?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41665
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 22:07

Fritser schreef:
[ [url=m/jOwLfN.png]Afbeelding[/url] ]

Deze is vorige maand opgehaald.
Super trots op, mijn 3e schilderij! Acryl op doek 100x75

Wat schatten jullie?

Fantastisch _O_. 500 of meer, zooo gaaf :D.

puppy1128

Berichten: 5012
Geregistreerd: 20-11-12
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-16 10:49

Ik ben 2 pagina's terug begonnen. Heb werkelijk waar geen idee wat ik voor iedereen zou moeten geven.. Want niet ieder materiaal is even duur etc. En laat ik daar ook nou niet echt veel verstand van hebben.. :=

Horsenart95
Wauw, heel mooi! Mooi contrast en erg realistisch! +:)+

binky
Ik heb zelf het idee dat de mond erg groot is vergeleken met de rest. En de oren best klein. De vogel vind ik wel erg mooi en klopt naar mijn idee ook. :)

Wendy15
Ziet er goed uit! :)

LizzieLover
Bij de eerste hond heb ik het idee dat het erg 'streperig' is (Ja geen idee hoe ik het uit moet leggen), eerste paard viel mij als eerste het bit op. Die had ik dus al wat kleiner/minder opvallend gemaakt. Of het moet de bedoeling geweest zijn?
Bij de 2e hond denk ik dat je wel wat lichtere kleuren bij kon gebruiken op de vacht. Denk dat hij dan iets meer diepte zou krijgen. Maar vind deze van de 4 wel het mooiste.
De laatste, vind de achtergrond wel wat hebben. Maar heb het idee dat de verhoudingen niet helemaal kloppen van het paard?

HorseyDude
Heel appart, vind het zeker wel wat hebben! Heb alleen het idee dat de neus van het paard wat te lang is. :)

Anniek22
Heel mooi kleurgebruik! Realistisch maar je ziet ook dat het geen foto is. Vind ik toch wel mooier dan dat je zou moeten nadenken of het toch écht geen foto is..
De 'engel' vind ik ook erg gaaf.

Annebu
Ziet er al goed uit, al heb ik het idee dat er net iets te veel wit is. Dan bedoel ik dus de gedeeltes die wit-wit zijn. :)


Volgende pagina


Selina
Mooi kleurgebruik. Heb alleen het idee dat er iets niet helemaal klopt met de haren.. Maar wat weet ik niet echt.

Jytte
De eerste vind ik erg donker ogen. Had van mij wat meer licht in gekund of de hele tekening iets lichter.
Bij de 2e had ik denk iets meer contrast verschil in al het zwart gemaakt. Heel veel valt nu best wel weg en moet ik goed kijken wat wat is zegmaar. Het hoeft niet heel veel lichter natuurlijk. :P

amy495
Bij de eerste heb ik het idee dat de neus en oren best groot zijn. Ook denk ik dat als je iets meer licht inval had gemaakt op de kont dat de kont iets minder 'plat' zou zijn en iets beter bij de rest van de tekening zou passen. Maar je bent zeker goed op weg!

astridvdh
Zowel de eerste en 2e vind ik erg mooi! De eerste toont erg 'glad' en de 2e vind ik de stijl ook wat hebben! :D

sanneb
Ook heel bijzonder! Al heb ik wel het idee dat de 2e niet helemaal klopt. Vooral het oog en neusgat.. Maar kan ook aan mij liggen.
De 3e vind ik ook heel mooi!
Bij de husky vind ik het een beetje een vreemde 'vacht structuur' hebben. Ik weet niet hoe ik het uit moet leggen.. Maar de ogen vind ik heel mooi sprekend!

Fritser
Oh wauw gaaf! Zou het zelf niet in huis nemen, maar vind het zeker weten wel rete gaaf! :D
Ook erg leuk dat de binnenkant van de schedel niet puur zwart is! :)

aerdenhout1
Ziet er leuk uit. Al heb ik het idee van het kleine hondje, dat zijn lichaam naar (onze) links gebogen is en zijn pootjes naar rechts? Dat vind ik een beetje appart uitzien.

hannah41
Ohh wauw, super knap! Maar zo groot is best eng.. Vooral omdat het bijna echt is.. :=

Ratties4life
Mag wat mij betreft meer contrast in. En zou de volgende keer geen schrijf papier pakken, maar een simpel wit velletje.. Vind het namelijk best storend. :o

Pleun02
Ziet er al goed uit! Heb het idee dat de verhoudingen nog niet helemaal kloppen, maar dat is natuurlijk ook vaak oefenen. :)

XXIlseee
De eerste ziet er al goed uit, maar vind het aan de ene kant toch wel jammer van de 'gekraste' manen.
De hond vind ik wel wat hebben zo!
Bij de 3e heb ik het idee dat je haartjes probeerde te tekenen, maar vind de haren erg lang en heb het idee dat ze niet allemaal de goede kant op gaan.

EmmaVZ
Volgens mij weet jij wel wat ik van jouw werk vind.. :D


Ben wel nieuwsgierig.. :+
Teken tussen de 2000X2000 tot 3000X3000 PX (geen idee hoe groot dat is in CM :+)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Voor de nieuwsgierige, nog een paar in dit topic:
[UK] [DIGI][WIP] Realistische paarden

Ben wel benieuwd. :P

sanneb
Berichten: 681
Geregistreerd: 18-08-05

Re: [INFO] Hoeveel is mijn tekening waard? Deel 3.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-16 11:12

@horsenart95, Echt te gek op instagram!
Je a5 is zeker met emotionele waarde voor de eigenaar 125,-.
Voor een eerste keer in kleur vind ik hem erg geslaagd. Ik denk voor een opdracht dat je er ook een leuk bedrag voor kan vragen. Ik zou er als eigenaar enorm blij mee zijn.

@emmavz, je grafiet zou ik zelf niet kopen.
Verrassend vind ik wel je tweede. Ik ben over het algemeen niet heel erg fan van digitaal. Maar deze is echt te gek. Door het formaat 60,- maar groter veel meer.

@Puppy1128, voor jou hetzelfde. Echt enorm grappige stijl. Ik zou wel 40,- over hebben voor zoiets van mijn paarden.

Anniek22

Berichten: 1783
Geregistreerd: 12-08-14

Re: [INFO] Hoeveel is mijn tekening waard? Deel 3.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-16 12:35

Het topic leeft weer! Leuk :)

XXIlse: Ik ben ook 16, dit is de leeftijd waar je veel kunt leren hahah! Ik zou voor je tekeningen zo'n€15,00-20,00 geven. Ik mis de overgangen een beetje -probeer wat haartje sof schaduwen in elkaar over te laten lopen! Je bent al een heel eind op weg :)
Horsenart95: Prachtig weer :) wat ik oa zo leuk vind aan jouw werken is dat je soms (waarschijnlijk) foto's binnen krijgt waar bijv. de neus van de hond veel groter is dan zn oortjes, terwijl dat natuurlijk niet echt zo is ;) Jij weet het dan op zo'n manier te tekenen dat het toch grappig en schattig lijkt.
Voor allebei je tekeningen zo'n €55,00-€100,00. Dit vanwee 't formaat..
EmmaVZ: Schattig paardje! Zo'n €20,00. Verhoudingen kloppen allemaal wel en het niet gedetailleerde heeft wel wat, maar denk dat met iets meer detail het toch mooier wordt ;)
Je digitale werk vind ik altijd lastig te taxeren omdat t digitaal is, maar ik denk zo'n €25,00.
puppy1128: Ik heb ze al ergens voorbij zien komen... Ik vind ze persoonlijk erg gaaf, ik ben zelf helemaal niet van paarden met dunne, fragiele beentjes maar dit vind ik net een soort strippaardjes, die een verhaal uitdrukken ofzo... Misschien zijn ze wel ook leuk voor logo's ofzo?
Ik zou ook een muurschildering van bijv. 2x2meter op mn muur heel gaaf vinden in deze stijl. Denk voor 't blauwe paard €60,00-€75,00. De appaloosa zo'n €50,00. De bruine vind ik net wat minder... €30,00.

XXIlseee

Berichten: 31
Geregistreerd: 23-06-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-16 20:17

Bedankt voor het taxeren van mijn tekeningen en het commentaar ;)

@horsenart95, beide werken zijn fantastisch is zou er wel 70-80 euro voor willen geven. Stiekem ben ik gwn erg fan van je werken.

@emmaVZ, jammer dat je mijn tekeningen niet getaxeert hebt ;), voor de eerste zou ik €20 over hebben (leuke tekenstijl) en voor de digitale 50 euro.

@puppy1128, echt een leuke en unieke stijl!! €30-40 euro per paard.

Nu nog een tekening van mij,
Ik heb deze nagetekend aan de hand van een tutorial op youtube dus als hij je bekent voorkomt licht het daar aan, (ik heb de tekening dus zelf gemaakt). Ook heb ik toestemming gevraagd aan de persoon (LethalChris Drawing) die deze tutorial op yt heeft gezet of ik mijn tekening op internet mocht delen. Ik dacht ik vertel dit maar even van te voren.
Ik heb gebprobeerd om meer detail te tekenen en het leek me leuk om eens een keer een kat te tekenen, dit is dan ook zeg maar de eerste serieuze poging. Ben er een avond mee bezig geweest.
A4
Afbeelding