[ART] Bullet Journal

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Shadow0

Berichten: 43505
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: Utrecht

Re: [CENTRAAL] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 09:47

Zou er eigenlijk ook papier zijn met die puntjes dat je in multomappen kunt stoppen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 12:29

Shadow0 schreef:
Zou er eigenlijk ook papier zijn met die puntjes dat je in multomappen kunt stoppen?

Ik heb me daar echt een ongeluk naar gezocht maar heb het nog nergens kunnen vinden. Een paar shops die echt speciaal printpapier aanboden wel, maar dat was onwijs duur. Aliexpress/Ebay etc niet kunnen vinden.

loveslimpie

Berichten: 1725
Geregistreerd: 06-04-10
Woonplaats: Eindhoven

Re: [CENTRAAL] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 12:43

Misschien kun je zoeken op isometric papier, is ook fitte en bedoeld om 3d te tekenen, is niet helemaal hetzelfde maar komt denk ik dicht in de buurt

Telpeva

Berichten: 14729
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 14:36

Je hebt van Rhodia wel papierblokken met dots, die hebben alleen geen gaatjes voor in een map. Het is niet hetzelfde als losse vellen ringbandpapier, maar misschien dat je daar iets mee zou kunnen? Als je een perforator hebt kan je misschien zelf gaatjes maken zodat je het alsnog kan gebruiken in een multomap
https://rhodiapads.com/collections_boutique_dotPad.php

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: [CENTRAAL] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 14:45

Zijn wel wat plekken waar je een printbestand kan aanschaffen :)

Anoniem

Re: [CENTRAAL] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 14:50

Iemand had hier in het topic alleen uitgerekend dat zelf printen erg duur was aan inkt. Dan zouden die Rhodia Dot Pads wel een uitkomst kunnen zijn.
Ik weet niet of het per se een traditionele ringband moet zijn, maar Arc en Atoma hebben hun eigen disc/ringbandsysteem waar je Atoma stipjespapier in kunt stoppen.

Shadow0

Berichten: 43505
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 15:00

Ik zou idd wel ergens een perforator moeten hebben ja. Die pads zijn niet heel goedkoop, maar wel een optie :j Is voor een gewone 4-rings multomap.

(Maar het lijkt me zoiets simpels, multoblaadjes met puntjes. Al heb ik het idee dat multoblaadjes uberhaupt uit de mode raken? Ik ben er niet zo in thuis, maar ik keek even of ze ruitjespapier hadden en dat zag ik zo gauw ook niet liggen.)

laraxXxemma

Berichten: 4688
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 19:17

Dorus schreef:
De officiƫle Bullet Journal is van het merk Leuchtturm1917. Staat achterin ook nog een hele uitleg over het systeem.
Daarnaast heeft Leuchtturm ook nog een hele range aan andere notebooks.
Ik denk dat de meesten die een Leuchtturm gebruiken het gewone notebook hebben.

En ik denk dat deze bij laraxxxemma gewoon "per ongeluk" in d'r mandje is beland O:)

Ik vond de andere theorie ook leuk maar de winnaar is Dorus _O-

Mn andere boekje is nog maar halfvol namelijk :')

Dorus

Berichten: 13210
Geregistreerd: 06-04-04

Re: [CENTRAAL] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 21:08

*\%/*
En? Wat heb ik gewonnen? Ook zo'n mooie Leuchtturm?

laraxXxemma

Berichten: 4688
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 20:19

Als jij hem zelf betaald dan heb jij een Leuchttrum gewonnen!!! :P

Had eerst nog bedacht neu dan ga ik eerst in mn oude verder (ter motivatie dat ik dan straks in mn nieuwe kan), maar ik vond het een leuk idee om mijn stage te beginnen met een nieuw boekje dus de eerste pagina's zijn al gemaakt :')

Dorus

Berichten: 13210
Geregistreerd: 06-04-04

Re: [CENTRAAL] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 20:51

-O-

Ghostattack

Berichten: 11242
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Re: [CENTRAAL] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 21:11

Die Leuchtturm zijn toch best duur? :')

Ik heb onder andere een water tracker in mn bullet journal, best confronterend _O-

Dorus

Berichten: 13210
Geregistreerd: 06-04-04

Re: [CENTRAAL] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 21:55

Een kleine 20 euro?

WenMLove

Berichten: 3352
Geregistreerd: 02-11-10
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 11:25

Ah kijk aan, bedankt voor de reacties! Zal deze week eens gaan kijken bij de boekhandel of anders bij de Vulpenwereld *\o/* ik ben heel benieuwd of ik het vol kan houden om mijn bullet journal te blijven gebruiken!

MarJon schreef:
In Groningen kun je de Leuchtturms ook kopen bij de Vulpenwereld. Voor de mensen die hier in de buurt wonen.

Ik ben inmiddels weer terug naar een Bullet Journal. Mijn planner beviel toch niet helemaal en ik vind het fijner om elke week een andere indeling te kunnen maken.

EvelijnS

Berichten: 17537
Geregistreerd: 17-11-04
Woonplaats: Groningen

Re: [CENTRAAL] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 13:38

Even onder mijn meeleessteen vandaan: Pipoos in Groningen heeft ook Leuchtturms.

xpattystagor

Berichten: 541
Geregistreerd: 14-01-14
Woonplaats: Bollenstreek

Re: [CENTRAAL] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 16:49

afgelopen weekend ben ik naar Appelpop geweest en uiteraard moet daar een soortvan verslagje van in komen in mijn Bujo! ik doe het dmv de artiesten neerzetten die wij gezien hebben met daaronder het liedje wat het leukste was. uiteraard komen er nog doodles bij en de leukste dingen die gezegd/gedaan werden :)

ik heb trouwens wel op aliexpress losse blaadjes gevonden met bullets.. die van mij is een moleskine en kostte 17,- Afbeelding

Daihyo

Berichten: 88048
Geregistreerd: 01-06-01

Re: [CENTRAAL] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 16:43

Mijn Bullet journal is van PaperStore. Bij Bruna vandaan. Fijn formaat en veel pagina's.

Ik heb besloten om mijn oude agenda gewoon af te maken. Dat betekent dat mijn journal pas per augustus in gaat :+
Duurt nog even, maar tijd genoeg voor een indeling en crea dingen.

Afbeelding

Anoniem

Re: [CENTRAAL] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 17:08

Heel Erg Cool. _/-\o_ :j

Hoe doen jullie dat eigenlijk als agenda; maak je al een paar weken vooruit zodat je nu ook een afspraak voor 15 december in kunt plannen, of maak je ergens een lijstje met toekomstige afspraken?

Cabelona

Berichten: 1700
Geregistreerd: 29-10-08
Woonplaats: Vroomshoop

Re: [CENTRAAL] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 17:31

Nee ik maak in het weekend de layout van de week erop. Ik heb een maand planning erin staan en een pagina voor dingen die verder weg liggen in het jaar (future log).

Daihyo

Berichten: 88048
Geregistreerd: 01-06-01

Re: [CENTRAAL] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 17:34

Dat weet ik nog niet. Ik probeer wel vooruit te maken. Maar of dat ook wel ern paar maanden wordt weet ik nog niet.
Ik heb wel mijn stijl gekozen. Ik heb 3 pagina's per week. Zaterdag en zondag worden grotere vlakken. Want daar schrijf ik het meest op :+
Onder de vrijdag is een vak extra voor in ieder geval boeken en films voor die maand. Moet het nog verder uitpuzzelen. Maar de basis is er *\o/*
Afbeelding

Telpeva

Berichten: 14729
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 18:20

Lees je in 1 week tijd zoveel boeken :wow:

Daihyo

Berichten: 88048
Geregistreerd: 01-06-01

Re: [CENTRAAL] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 18:36

Nee das voor een maand :D

Mizora

Berichten: 18098
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Oudenhoorn

Re: [CENTRAAL] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 18:47

Ik word door de meesten al als grote lezer aangewezen, maar jij gaat me ruimschoots voorbij met elke 2 dagen een boek.

Daihyo

Berichten: 88048
Geregistreerd: 01-06-01

Re: [CENTRAAL] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 18:55

Het is voor een maand, niet voor een week :+
Er komen ook nog trackers voor films en series. En wil er nog 1. Ook voor de hele maand. Maar had nergens anders ruimte, dus vandaar 1 bij elke week.

Telpeva

Berichten: 14729
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 18:56

Dan nog vind ik het een flinke hoeveelheid, ik haal dat niet :D

Trouwens om nog terug te komen op toekomstige afspraken, dvm het key systeem kan je ook taken verplaatsen :) misschien dat iemand hier nog iets in ziet:

http://bulletjournal.com/migration/