Draadloos intenet... Hoe zit dat?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_BlingBling_

Berichten: 981
Geregistreerd: 25-07-06
Woonplaats: Leusden

Draadloos intenet... Hoe zit dat?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-07 18:39

Hallo allemaal,

Ik wil binnenkort een laptop gaan kopen maar wat heb je aan een laptop zonder internet...? Tong uitsteken

Ik heb op het internet gekeken maar het blijf mij nog steeds een beetje vaag. Ik weet dat er 2 soorten zijn. Intenetten in je huis en gewoon altijd zeg maar. Haha!

Heeft iemand ervaring hiermee? Wat zijn de kosten zoal en bij welke provider/maatschappij zitten jullie? Wat is aan te raden voor mij?

Groetjes Anika

_BlingBling_

Berichten: 981
Geregistreerd: 25-07-06
Woonplaats: Leusden

Re: Draadloos intenet... Hoe zit dat?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-07 18:00

Is er dan helemaal niemand die hier ervaringen mee heeft?

paix

Berichten: 4213
Geregistreerd: 29-11-06

Re: Draadloos intenet... Hoe zit dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 18:01

wij hebben op de laptop gewoon verbinding,, hoe dat komt weet ik niet Knipoog ik kan er altijd op internet,, maar dan alleenop mijn kamer op mijn bed,, nergens anders,, Haha! haha dus ik weet verder ook niet hoe het zit,,

Candorlover

Berichten: 1158
Geregistreerd: 17-07-06

Re: Draadloos intenet... Hoe zit dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 18:04

Wij hebben een pc beneden en eentje boven wij hebben het nieuwste soort draadloosverbinding. Het zijn twee dingen die je in het stopcontact moet doen en dan gaat de verbinding door je stroom heen zeg maar. Ik ben er heel tevreden over. De verbinding valt nooit uit en het is veilig Knipoog

Liveyourlife

Berichten: 220
Geregistreerd: 30-01-06
Woonplaats: Kampen

Re: Draadloos intenet... Hoe zit dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 18:06

Ik heb draadloos internet via mijn verbinding van @home.
Hiervoor had ik 'gewoon' internet van @home, maar vond dat vervelend met mijn laptop.
Bevalt prima!

Stoeptegel

Berichten: 2564
Geregistreerd: 26-04-05
Woonplaats: Groningen

Re: Draadloos intenet... Hoe zit dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 22:50

hoe zit dat trouwens als je internet wilt als je aan zee zit en de windvoorspellingen ff wilt checken? Clown

Sirius_

Berichten: 10956
Geregistreerd: 09-01-01

Re: Draadloos intenet... Hoe zit dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 07:07

wij hebben een wifirouter, en ik ga een laptop met wireless aanschaffen. Mn vriend heeft ook een wifirouter maar als die uit staat is de laptop online via de wifirouter van de buren Haha!

Bienotje

Berichten: 10887
Geregistreerd: 09-09-04

Re: Draadloos intenet... Hoe zit dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 09:47

Mijn vader heeft draadloos internet van chello. Mijn nieuwe laptop had een draadloze ontvanger ingebouwd (die zijn ook evt. los te koop om in je USB-poort te doen) en daarmee kon ik gewoon via internet van mijn vader.

Wel even goed om beveiliging denken, voordat de buren op jouw verbinding meeliften. Dat is geen probleem, maar het is wel wat meer inbreekgevoelig. Maar er zijn genoeg beveiligingen voor om dat te voorkomen.