youtube filmpjes opslaan

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

youtube filmpjes opslaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 17:27

bestaat er een manier om youtube filmpjes op te slaan Lachen ?
Ik heb wel fraps op mijn computer staan!

Y_DG

Berichten: 4400
Geregistreerd: 19-06-03
Woonplaats: Beveren (Belgiƫ)

Re: youtube filmpjes opslaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 21:12

ik heb daarvoor een andere oplossing gevonden, ik zet een bepaald filmpje in mijn "favorieten" en zo kan je het ook altijd terugzien wanneer je wil Lachen

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Re: youtube filmpjes opslaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 17:35

Ik gebruik bij Firefox de add-on VideoDownloader. Deze kan de filmpjes opslaan. Om het weer af te spelen gebruik ik FLV player. Werkt super! Lachen

Charles

Berichten: 7477
Geregistreerd: 19-05-06
Woonplaats: Onder de sterren

Re: youtube filmpjes opslaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 13:34

ik gebruik You Tube Catcher, ideaal! Even intypen bij google en downloaden.

MariekeVol

Berichten: 1649
Geregistreerd: 08-09-06
Woonplaats: Veluwe

Re: youtube filmpjes opslaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 22:11

Ik kijk altijd gewoon de filmpjes, en na 1 week heb ik dan een hele lijst in de geschiedenis staan... Misschien heb je daar wat aan?

Anoniem

Re: youtube filmpjes opslaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 23:10

In je favo's zetten of geschiedenis is iets heel anders dan downloaden.. als de filmpjes van youtube afgehaald worden, heb je nl. niets meer aan de link. Als je het filmpje gedownload hebt maakt dat niet uit. Verder weet ik eigenlijk niet of dit besproken mag worden op bokt?

Shadow0

Berichten: 43536
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: Utrecht

Re: youtube filmpjes opslaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 00:06

Dat lijkt me toch wel - het downloaden van een pagina / afbeelding / filmpje van internet voor eigen gebruik is in alle opzichten gewoon toegestaan (sterker - dat is precies wat je computer doet, zonder die mogelijkheid zou internet niet werken!) Is ongeveer in dezelfde orde als het opnemen op video van iets op de tv.

Je mag ze alleen niet zelf verspreiden (zoals dat ook niet met video mag).

Anoniem

Re: youtube filmpjes opslaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 00:23

Shadow0 schreef:
Dat lijkt me toch wel - het downloaden van een pagina / afbeelding / filmpje van internet voor eigen gebruik is in alle opzichten gewoon toegestaan (sterker - dat is precies wat je computer doet, zonder die mogelijkheid zou internet niet werken!) Is ongeveer in dezelfde orde als het opnemen op video van iets op de tv.

Je mag ze alleen niet zelf verspreiden (zoals dat ook niet met video mag).


Maar het bespreken van downloadprogramma's is dan weer niet toegestaan op bokt dacht ik, ondanks dat iets downloaden niet illegaal is. (Bij mij komt het pas geshared te staan als het volledig gedownload is, en als dat zo is haal ik het meteen al uit m'n shared folder weg.. ik ben dus ook niet illegaal bezig volgens mij, maar toch mogen downloadprogramma's niet besproken worden..)

Shadow0

Berichten: 43536
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: Utrecht

Re: youtube filmpjes opslaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 10:05

WildWings schreef:
Maar het bespreken van downloadprogramma's is dan weer niet toegestaan op bokt dacht ik, ondanks dat iets downloaden niet illegaal is. (Bij mij komt het pas geshared te staan als het volledig gedownload is, en als dat zo is haal ik het meteen al uit m'n shared folder weg.. ik ben dus ook niet illegaal bezig volgens mij, maar toch mogen downloadprogramma's niet besproken worden..)


Da's waar, maar deels komt dat omdat die downloadprogramma's het weghalen van een plek die zelf de regels overtreedt. Het downloaden is dan misschien niet illegaal, maar het bezoeken van zo'n sharelocatie waarschijnlijk wel.
En omdat het voor bokt heel moeilijk is om dat per downloadprogramma te beoordelen, kan ik me wel voorstellen dat die regel er is.

Maar gewoon opslaan van volkomen legale content op je eigen computer, dat lijkt me toch geen probleem hoop ik.

Milly_

Berichten: 3946
Geregistreerd: 05-05-06
Woonplaats: O.V.Belgie

Re: youtube filmpjes opslaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 10:13

ik mail ze naar mezelf Clown