Gezocht: Spyware/Virus verwijderprogramma

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
friendly
Berichten: 8401
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: Alkmaar

Re: Gezocht: Spyware/Virus verwijderprogramma

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-07 18:41

Vandaag is hij 100% geweest maar heb ondertussen wel dingen gedaan, is vast niet schadelijk maar toch. Dat piep piep was me al opgevallen ja dat dat alleen gebeurde als ik een melding kreeg. Gister was hij tot 40% gekomen en had toen al 9 dingenv erwijderd en dat stuk deed hij vandaag dus wel snel scannend.. Daarna wat langzamer maar ik was vanaf half 2 aan t scannen geweest. Zal morgen (pas weer tijd) hem nog een keer scannen, denk ook maar elke keer als ik erachter zit ofzo. Eerste scan duurde idd lang maar pc wordt sneller met de minuut, super!!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110808
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Gezocht: Spyware/Virus verwijderprogramma

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 18:52

Iedere keer dat je er achter zit hoeft niet hoor Haha! Want vanaf nu dat je hem gebruikt, zal hij ook een melding geven wanneer er iets op je pc probeert te komen, maar er nog niet op staat. Hij blokkeert ze zeg maar al voordat het virus/spyware binnen kan komen. Ik scan 1 keer per week, en wanneer er iets probeert binnen te dringen, dan geeft hij daar netjes melding over Ja

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Re: Gezocht: Spyware/Virus verwijderprogramma

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 21:43

BillyJean schreef:
Over Hitmanpro, mijn hele computer liep er op vast, het houdt alles maar dan ook alles tegen, kon zelfs geen bericht meer plaatsen.
Het is er ook heel erg moeilijk af te krijgen, daar heb ik een prof voor moeten laten komen en die zei dat ik dat programma er nooit meer op mag doen.
Nu dus op zijn aanraden gratis AVG virusscanner en gratis Ad-aware voor de spyware.
PC draait er al meerdere jaren prima op en het is al een oudje (8 jaar)


Onzin, het is gemakkelijk te installeren, en indien alle instellingen op standaard blijven staan en je zelf geen rare dingen aan het systeem hebt verwijdert zal er niets veranderen en zal hij alles netjes scannen. Het is een anti-spyware programma, geen virusscanner of firewall die dingen kan blokkeren.
Bovendien is alles in een geheel heel gemakkelijk te deinstalleren, of zelfs als losse componenten.

friendly
Berichten: 8401
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: Alkmaar

Re: Gezocht: Spyware/Virus verwijderprogramma

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-07 08:36

@Cayenne: Ik zal het onthouden Knipoog

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110808
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Gezocht: Spyware/Virus verwijderprogramma

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 08:37

Hitmanpro gebruik ik ook af en toe, en heb er eigenlijk ook geen problemen mee. Het helpt alleen tegen virussen en dus niet tegen spyware, en wat Sypheron al zegt: zolang je de instellingen op standaard laat staan komen er geen problemen. Ik gebruik het programma al dik 2 jaar, en heb er nooit ook maar 1 probleem mee gehad Lachen

friendly
Berichten: 8401
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: Alkmaar

Re: Gezocht: Spyware/Virus verwijderprogramma

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-07 13:11

Cayenne: Als ik het goed begrijp wat je zei moet ik er eigenlijk alleen nu een beetje op letten of hij alle updates wel doet?