Schotel TV- Vlaamse com. zenders?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Schotel TV- Vlaamse com. zenders?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-06 20:14

Ik was gister de zenderlijst van onze schotelontvanger opnieuw aan het installeren en zag daar -Hoera Hoera- de vlaamse commerciele zenders staan. Maar ze deden het niet.
Nu heb ik net op internet uitgevonden dat deze alleen te bestellen zijn door mensen met een registratieadres in Belgie en een belgisch rekeningnummer.....
Helaas heb ik geen kennissen in Belgie met wie ik iets kan regelen.
Ik heb al een klachtenbrief naar VTM gestuurd, in Belgie kunnen ze namelijk wel de nederlandse zenders ontvangen, maar andersom dus niet.

Ik baal vreselijk!!!!

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Re: Schotel TV- Vlaamse com. zenders?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-06 20:15

binnenkort zijn wel de regionale zenders te ontvangen op de schotel! Maar dat is misschien ook voor een korte periode voor ze naar een andere sateliet verhuizen!

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37325
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Re: Schotel TV- Vlaamse com. zenders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 13:10

heb je sateliet ontvangst via canal digitaal? Dan zitten de belgen achter het familipakket waar je dus extra voor moet betalen. De regionale zenders komen dadelijk wel gratis door. Alleen BVN is gratis daar zitten ook belgische zenders op.

het is wel opvallend hoeveel extra zenders we nu kunnen ontvangen naeen keer nieuw in te lezen. We hebben ook BBC ed en daar is heel veel goed spul bijgekomen.