Sony Cybershot - USB werkt niet

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LOCA

Berichten: 936
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Zandvoort

Sony Cybershot - USB werkt niet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-06 16:48

Ik heb foto's gemaakt met mijn Sony cybershot en wil deze uploaden naar de PC maar de PC ziet de camera niet. Er komt dus bij "deze computer" geen verwisselbare schijf van de camera bij.

Ik heb alle andere USB poorten geprobeerd, Ik heb andere apparaten aangesloten op de USB poorten en die werken wel gewoon. Ook heb ik een ander kabeltje van de Camera naar de PC geprobeert, ook zonder resultaat. als ik de USB kabel in de camera steek gaat de camera wel netjes op de "USb mode".

Ik heb ook alle USB drivers eruit gegooid en daarna computer opnieuw gestart en weer geinstalleerd, dit mocht ook niet helpen. Ook heb ik de camera ipv op de PC op de laptop aangesloten, zonder succes, de computer ziet de camera gewoon niet.

Ik ben bang dat het aan de camera ligt hoewel deze wel gewoon in de usb mode gaat.

Weet iemand hier een oplossing voor of is er iets wat ik verder nog kan proberen?

Ik heb ook al op google en bokt gezocht wat het probleem kan zijn maar kan er niets over vinden.

Groetjes,

Carina

Oliefjuh

Berichten: 1209
Geregistreerd: 25-04-04

Re: Sony Cybershot - USB werkt niet

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 15:35

Camera misschien aanzetten?

LOCA

Berichten: 936
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Zandvoort

Re: Sony Cybershot - USB werkt niet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-06 00:39

heb jij je lolbroek aan? Clown

SillyB

Berichten: 4211
Geregistreerd: 16-05-04
Woonplaats: Liempde

Re: Sony Cybershot - USB werkt niet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-06 00:43

nouja kan goed hoor Scheve mond daar dacht ik ook meteen aan.
je zou je kaartje in een ander toestel/cardreader kunnen proberen. Als hij het dan nog niet doet ligt het aan je kaartje. Zowel ligt het aan je toestel.

Oliefjuh

Berichten: 1209
Geregistreerd: 25-04-04

Re: Sony Cybershot - USB werkt niet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-06 01:30

Knor schreef:
heb jij je lolbroek aan? Clown


Haha! Nee.. Maar ik heb die camera ook. En ik moet 'm altijd aanzetten voordat ie pas bestanden kan overzetten Knipoog .

lesilla
Berichten: 26847
Geregistreerd: 11-08-06
Woonplaats: Efteling

Re: Sony Cybershot - USB werkt niet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-06 01:40

Oliefjuh schreef:
Knor schreef:
heb jij je lolbroek aan? Clown


Haha! Nee.. Maar ik heb die camera ook. En ik moet 'm altijd aanzetten voordat ie pas bestanden kan overzetten Knipoog .


inderdaad heb hem ook, als ge hem niet aanzet gaat het niet Knipoog

This_is_me

Berichten: 5527
Geregistreerd: 27-02-04

Re: Sony Cybershot - USB werkt niet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 10:25

Ik had dat dus ook. Bleek dat de cam het niet aan kon als er meerdere USB aparaten aangesloten waren.. Heel fijn. Kon ik iedere keer mijn printer en mn scanner er van afgooien.. toen deed ie het wel

Nielojram

Berichten: 7842
Geregistreerd: 14-02-02

Re: Sony Cybershot - USB werkt niet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 12:18

Misschien herkent de pc de kabel niet, ik had zoiets soortgelijks bij mijn samsung telefoon met dito bijgeleverde kabel.
Je moet dan ergens bij de configuratie-instellingen naar apparaatbeheer gaan, en een nieuwe modem installeren. Ik heb er ooit eens op geantwoord in een topic hoe het precies moest... zal eens ff zoeken....

LOCA

Berichten: 936
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Zandvoort

Re: Sony Cybershot - USB werkt niet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-06 00:07

Hoi bedankt voor dereacties maar het probleem is min of meer opgelost, ik kan mijn memory stick namelijk ook in mn laptop stoppen

Coentjuh

Berichten: 9862
Geregistreerd: 07-03-04
Woonplaats: Ardennen + Werkendam

Re: Sony Cybershot - USB werkt niet

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 00:15

Ja ik kan mijn memorystick ook in mijn pc stoppen. Erg makkelijk! (ik heb ook deze camera). Maar als je foto's op het geheugen van de camera zelf maakt, heb je natuurlijk het kabeltje wel nodig..

Ik had gisteren ook ruzie, bleek dat de batterijen op waren en hij moet natuurlijk aanstaan bij het overladen. Dus hij viel telkens uit. Maar je hebt hem wel moeten installeren, dat moet toch altijd, dat de pc hem herkent ofzo?

terorita

Berichten: 7180
Geregistreerd: 09-09-04

Re: Sony Cybershot - USB werkt niet

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 00:17

heb deze camera ook. had laatst het zelfde probleem,
bleek het kabeltje stuk te zijn.
nieuw kabeltje en het werkte weer