knip

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
BarbaLala

Berichten: 9613
Geregistreerd: 13-11-04
Woonplaats: Omgeving Arnhem

knip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-06 13:17

knip
Laatst bijgewerkt door BarbaLala op 20-12-23 16:02, in het totaal 1 keer bewerkt

juno1
Berichten: 1820
Geregistreerd: 12-03-05

Re: Ongeldige versie van Windows melding, en meer. En nu??

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-06 15:13

Melding van ongeldige versie van Windows staat hier zeer uitvoerig beschreven
viewtopic.php?f=139&t=652630
Lees je ook over Remove WGA
Je krijgt dus ook geen Windows Updates meer binnen, m.a.w je beveiliging gaat achter lopen.
En ben je blij dat je een goede virusscanner hebt, je beveiliging optimaal is en je voorzichtig bent met binnenhalen van je downloads/geen dingen aanneemt van MSN....toch ?

Heeft niets te maken dat jouw Norton niet meer werkt, of is die dan ook illegaal verkregen ?
Is de datum verstreken, niet meer geupdate ?
Tot wanneer is die geldig, staat in je Norton Knipoog

Welke Trojan is er dan gevonden, Norton kan die niet verwijderen ( quarantaine ) , waarom niet, wat is de melding ?

BarbaLala

Berichten: 9613
Geregistreerd: 13-11-04
Woonplaats: Omgeving Arnhem

Re: Ongeldige versie van Windows melding, en meer. En nu??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-06 21:03

dankjewe dat je reageert juno1!
mijn windows is erop gezet door degene die de pc heeft gebouwd, dus een kopie van zijn windows denk ik? (=illegaal dan?)

Norton is nu idd ook verstreken, en zegt dat het een hoog risico is..

juno1
Berichten: 1820
Geregistreerd: 12-03-05

Re: Ongeldige versie van Windows melding, en meer. En nu??

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 22:46

Citaat:
mijn windows is erop gezet door degene die de pc heeft gebouwd, dus een kopie van zijn windows denk ik? (=illegaal dan?)

Norton is nu idd ook verstreken, en zegt dat het een hoog risico is


Je hebt er geen officiele Windows CD bij ontvangen ?
Meer een vriendendienstje dus, dan is het niet legaal.

Norton is dus verstreken, nu heb je de keuze om deze te verlengen tegen betaling.
Maar ik zou daar niet voor kiezen, het is een te zwaar produkt en er zijn op dit moment betere virusscanners.
Optie is om Kaspersky Anti-Virus te kopen, of de zeer goede NOD32 ( beide zijn goed en betaalbaar, niet belastend voor het systeem.
Je kunt een trialversie downloaden voor 30 dagen of overgaan tot aankoop en die zo snel mogelijk installeren ( nadat je de oude netjes hebt verwijderd )
Wil je echt freeware dan is er op dit moment Bitdefender free

Doe wel een online scan, om zeker te weten dat je al niet iets hebt opgelopen want de virussen komen per dag, en een niet geupdate scanner loopt daar zeer zeker risico mee.