Waar instaleer je de ''normale'' versie?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sapphire

Berichten: 1671
Geregistreerd: 20-03-05
Woonplaats: Poortugaal (Rotterdam)

Waar instaleer je de ''normale'' versie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-06 23:16

Me computer is vandaag vastgelopen, en nu is alles eraf. Ik probeer nou al de hele avond een msn erop te zetten, maar ik krijg elke keer een rare msn waarbij ik alleen standaart lettertypekleuren heb, en waar ik geen automasage kan doen als ik hem op afwezig zet. Net had ik MSNPLUS geinstaleerd, daar kan ik weer wel een leuke lettertypekleur doen en een automasage, maar dat is zo'n hele oude msn, zo één die op elke computer standaart staat zegmaar..
Wie kan mij vertellen waar je de normale msn kan instaleren, waarbij je een leuke lettertypekleur kan doen, inplaats van alleen de standaart kleuren, en waarbij je hem op automasage kan zetten als je op afwezig staat?
Alvast heel erg bedankt!

Faelivrin

Berichten: 15454
Geregistreerd: 03-02-04
Woonplaats: Rijnsburg

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 12:15

Auto Masage? Dat zou leuke functie van MSN zijn.

Je bedoeld waarschijnlijk Auto Message. Dat en die verschillende kleuren lettertype zijn alleen in te stellen met MSN-Plus.
Dan moet je dus eerst wel je gewone MSN installeren, (MSN 7.0 dus, 7.5 is namelijk nog een BETA versie.) en dan ergens (Even met google zoeken?) MSN plus downloaden. Dan installeerd zich dan automatisch op je normale MSN, zegmaar.

Snap je het nog?

Succes!

Sapphire

Berichten: 1671
Geregistreerd: 20-03-05
Woonplaats: Poortugaal (Rotterdam)

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-06 16:25

Ik heb het nu thnx!!