Elektrische onderdeken, onvindbaar?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
8nnemiek

Berichten: 43398
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-24 12:07

Melzazu schreef:
Maar die laatste die ik stuurde is 2 meter lang. Hoe lang is jouw bed dan?

Dan ligt de deken toch al helemaal onder je kussen zou ik denken en dan ligt dus ergens in de hoek van je matras dat ding. Dan voel je die toch niet bij je schouder?

Ik had die uit jouw link inderdaad even opgezocht, maar volgens de tekening zit de aansluiting daar ook weer op zo’n vervelende plek helaas.

Afbeelding

8nnemiek

Berichten: 43398
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-24 12:09

Liselot schreef:
Heb je een topper? Ik heb mijn elektrische deken inmiddels onder de topper gelegd. Duurt ietsje langer voor hij warm wordt, maar ik voel hem nu niet meer waardoor ik veel beter slaap :j Ook de aansluiting voel je niet meer zitten

Ik heb geen topper, maar dat is nog wel een idee!

_Christina

Berichten: 1490
Geregistreerd: 26-01-11
Woonplaats: Grensgebied

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-24 13:23

Bovendeken is idd even de vraag of het er niet op mogen zitten alleen is omdat ze bang zijn dat mensen er gewoon op ploffen als ie dubbel ligt of dat het ook plat (wat het onder een hoeslaken zou zijn) niet kan. Moest er vooral aan denken, omdat die er veelal wel in de gewenste maat te vinden zijn.

VillaNeusjes

Berichten: 6099
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Re: Elektrische onderdeken, onvindbaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-24 13:43

Als je beetje handig bent kun je ook een gewoon onderleg model aan een hoeslaken vastnaaien. Dat voorkomt verschuiven. In de zoom van een electrische deken zit geen electra dus dat kan gewoon veilig en je kunt 'm dan op de gewenste plaats vastleggen ten opzichte van je slaaphouding. Ik heb tegenwoordig een wollen onderlegger maar dat is hoe ik het voorheen deed. Werkt erg goed. ( Want lakens planners zijn leuk maar ik wordt dan gek van de clipjes)