Hoe heet dit? Bodembak, vloerlade?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Schuur_

Berichten: 4884
Geregistreerd: 09-08-05

Hoe heet dit? Bodembak, vloerlade?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-24 08:30

Hoi,

Alwetend bokt weet vast het antwoord. Ik ga deze week mijn nieuwe tweedehandse VW Caddy ophalen die vooral gaat dienen om mij en de honden rond te rijden.

Ik heb al een fantastische Variocage voor ze maar nu ik een lage auto heb ipv een hoge 4x4 wil ik graag zo een ladeblok, dubbele laadvloer met lades of hoe het ook noemt aanschaffen om onder de bench te zetten. Hier kan ik dan trainingsmaterialen in kwijt en ander klein los spul zoals een gassetje om verse koffie of thee te zetten na het trainen.

Omdat ik liever zo min mogelijk geld uitgeef aan zo goed mogelijk materiaal :+ ben ik al dagen marktplaats en facebook aan het afspeuren, alleen loop ik dus vast op de zoektermen. Hoe heet zo een ding?

Ik bedoel dus zoiets als op deze site https://www.bedrijfswageninbouwwinkel.n ... t-tot-2021


Afbeelding

Afbeelding

Billy

Berichten: 20709
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Re: Hoe heet dit? Bodembak, vloerlade?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-24 08:44

Verhoogde laadvloer? Zie ze vrijwel nooit op mp tenzij ingebouwd

tanec_meisje

Berichten: 1145
Geregistreerd: 27-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-24 08:54

Laadvloerverhoging/dubbele laadvloer/vloerlade inderdaad. Zelf maken (of door iemand in je omgeving die handig is) geen optie? Van betonplex of antislip multiplex honingraat? Misschien kun je onderdelenlijn checken of daar toevallig iets wordt aangeboden.
Laatst bijgewerkt door tanec_meisje op 12-03-24 09:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Dana01

Berichten: 8596
Geregistreerd: 27-02-05
Woonplaats: Akkrum

Re: Hoe heet dit? Bodembak, vloerlade?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-24 08:57