Wie gebruikt er nog pre paid van KPN?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Esperanza

Berichten: 3281
Geregistreerd: 20-08-04
Woonplaats: Ramsau am Dachstein

Wie gebruikt er nog pre paid van KPN?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-23 19:06

Ik heb per ongeluk voor mijn moeder de verkeerde opwaardeercodes gekocht. Zij heeft een kruidvat pre paid en ik dacht dat KPN, gewoon KPN zou zijn, maar dat is dus niet zo.

Ik heb dus 2x 20 Euro voor de liefhebber. :o Ik kon ze niet terugbrengen en weggooien vind ik zonde. Dus wil kan ik er blij me maken?

Esperanza

Berichten: 3281
Geregistreerd: 20-08-04
Woonplaats: Ramsau am Dachstein

Re: Wie gebruikt er nog pre paid van KPN?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-23 09:40

Helemaal niemand? :o

Kookaburra

Berichten: 5401
Geregistreerd: 23-07-20
Woonplaats: Op een laaghangende tak in een loofbos.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-23 09:55

Ik ben nog ouderwets ;) Al heb ik op dit moment genoeg op mijn telefoon staan.


Als je het eventueel van plan was om weg te geven, kun je er misschien via organisaties (wat mij te binnen schiet: zoals de voedselbank, of organisatie voor ouderen in de omgeving) mensen blij mee maken? Ik zit even te denken hoe je mensen bereikt die minder te besteden hebben en mogelijk nog prepaid gebruiken.

prompter

Berichten: 11146
Geregistreerd: 28-09-02

Re: Wie gebruikt er nog pre paid van KPN?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-23 10:03

Ik heb nog een oude pre paid Nokia als reserve telefoon in mijn tas zitten ( ik vergeet mijn smartphone wel eens) maar daar staat genoeg saldo op :). Ik hoop dat je iemand vind die het harder nodig heeft :j

Esperanza

Berichten: 3281
Geregistreerd: 20-08-04
Woonplaats: Ramsau am Dachstein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-23 15:41

Ik heb ze vergeven aan een bokker :o

Ik had in het tehuis waar mijn moeder nu zit al mensen gevraagd maar niemand had nog pre paid....

Zo'n instantie is wel een goeie, maar ik woon niet meer in Nederland en ben inmiddels al weer thuis ook. Ik doe wel even een extra donatie aan een fijne stichting. Dan meer vliegen in 1 klap :')

anca

Berichten: 1786
Geregistreerd: 08-10-03
Woonplaats: drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-23 15:47

Iedereen verklaart mij voor gek maar ik heb ook gewoon prepaid maar dan tmobile.

Ik heb er ong 10 euro opstaan en doe daar al zo'n 7 jaar mee als het niet langer is.

Toen ik deze telefoon kocht en weer geen abbo wilde kreeg t jong in de winkel bijna een hartverzakking. Dat is ouderwets zei hij.

Maar ik kan bij fam en vrienden op de wifi. Veel bedrijven en het zhs heeft ook gratis dus ik mis niet zo heel veel denk ik.

Suzanne F.

Berichten: 49261
Geregistreerd: 03-03-01

Re: Wie gebruikt er nog pre paid van KPN?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-23 17:06

Mijn moeder heeft nog prepaid van KPN. Bevalt haar prima.

Kookaburra

Berichten: 5401
Geregistreerd: 23-07-20
Woonplaats: Op een laaghangende tak in een loofbos.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-23 22:24

Fijn ts!

Ik vind het heerlijk dat ik niet elk vrij moment van de dag op mijn telefoon zit. En het scheelt mij echt meerdere tientjes per jaar :D

In de toekomst lijkt mij een abbonement met internet wel handig. Maar voor nu is het helemaal prima zo.