NPO start niet meer beschikbaar.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
nnicolex

Berichten: 1234
Geregistreerd: 12-11-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-23 21:32

leeslampje schreef:
Kun je de app op je telefoon updaten?

Mijn telefoonscherm zag er ook zo uit (zonder icoontje). Maar een paar dagen geleden kon ik de app updaten en daarna zag ik wel het icoontje wat Utixo heeft om het scherm naar je tv te streamen.


Ik krijg dat icoontje wel maar ik kan niet streamen naar mijn tv. Dus of tv te oud denk ik of? Streamen via youtube werkt wel. Heb denk ik geen andere optie dan een google chromekast aanschaffen?

nnicolex

Berichten: 1234
Geregistreerd: 12-11-06

Re: NPO start niet meer beschikbaar.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-23 22:19

Aanvulling; inmiddels via de kpn mediabox doet de app het weer, was eerder deze week niet zo!

Pytje

Berichten: 4360
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: In de driehoek Assen, Emmen, Parijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-23 00:02

Net na het online zetten van de nieuwe app, had npo een melding erin staan dat chromecast tijdelijk niet werkte via de nieuwe app met ios. Dit was een of andere technische storing, zeiden ze.

pillow
Berichten: 7818
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: naast het drents friese wold

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-23 10:30

leeslampje schreef:
Kun je de app op je telefoon updaten?

Mijn telefoonscherm zag er ook zo uit (zonder icoontje). Maar een paar dagen geleden kon ik de app updaten en daarna zag ik wel het icoontje wat Utixo heeft om het scherm naar je tv te streamen.

De app staat net 2 dagen op de telefoon. En of ik op mijn telefoon dat icoontje wel of niet krijg heeft toch niks met de ouderdom van de TV te maken? Die logica ontgaat mij.

herr_balou
Berichten: 1462
Geregistreerd: 03-06-19
Woonplaats: Zuiden van Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-24 10:33

Uiteindelijk werkt het weer op de TV en mobiel. 'Oude' nieuwe app (inclusief data) verwijdert en daar heb ik het weer geïnstalleerd.

En wat een vreselijke app. Er is geen enkel onderdeel dat nu beter functioneert dan voorheen. Vast weer een SCRUM-projectje waarbij de rollen niet goed zijn toegepast.

Nielojram

Berichten: 7807
Geregistreerd: 14-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-24 21:31

herr_balou schreef:
Uiteindelijk werkt het weer op de TV en mobiel. 'Oude' nieuwe app (inclusief data) verwijdert en daar heb ik het weer geïnstalleerd.

En wat een vreselijke app. Er is geen enkel onderdeel dat nu beter functioneert dan voorheen. Vast weer een SCRUM-projectje waarbij de rollen niet goed zijn toegepast.

Post-its waren waarschijnlijk van het bord gevallen _O-

(Blijft evengoed een @#$%&-app momenteel, maar met wat work-arounds loopt het. We betalen er belasting voor, dus we kunnen er niet teveel van verwachten, hè :Y) )