Kleine auto maar met ruimte voor bench hond?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jildau

Berichten: 9420
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-23 00:58

Kan die Fiat deur wel volledig open of is het zo’n deur die maar een beetje open kan? Dat is zo waardeloos bij de nieuwe Aygo - die achterdeuren kunnen niet volledig open.

Ik ben zeer tevreden over mijn nieuwe Hyundai i10. Had hiervoor ook een Fiat 500. De i10 kan je ook in leuke kleuren krijgen en veel opties!

8nnemiek

Berichten: 43438
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Re: Kleine auto maar met ruimte voor bench hond?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-23 07:15

Oh over auto’s in het algemeen weet ik ook niet zo veel hoor :)) Alleen toevallig over de Fiats en kleine EV’s omdat ik zelf de 500 heb gehad en ook heb gezocht naar vergelijkbare kleine autootjes :Y)
Inmiddels hebben we een Renault ZOE, maar die is alweer een slag groter dan de 500, en ik gok ook groter dan de nieuwe Panda.

Silvia

Berichten: 3273
Geregistreerd: 23-02-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-23 21:38

Jildau schreef:
Kan die Fiat deur wel volledig open of is het zo’n deur die maar een beetje open kan? Dat is zo waardeloos bij de nieuwe Aygo - die achterdeuren kunnen niet volledig open.

Ik ben zeer tevreden over mijn nieuwe Hyundai i10. Had hiervoor ook een Fiat 500. De i10 kan je ook in leuke kleuren krijgen en veel opties!


Jildau, Je bent me net voor met je opmerking over de nieuwe Aygo, daar kun je heel moeilijk iets op de achterbank zetten.

TS: Weet je al wat voor bench je wilt? We hadden een Fiat Punto en hebben de Atlas hondenbench meegenomen naar de autodealer zodat we zeker wisten dat de bench zou passen in onze volgende auto.
Denk er ook om dat de achterklep ook nog dicht moet. :+

xSwanHeart

Berichten: 4428
Geregistreerd: 03-01-08
Woonplaats: Arnhem

Re: Kleine auto maar met ruimte voor bench hond?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-23 21:51

Ik heb zelf een bench voor een hond van ca. 15 kilo op de achterbank van mijn VW Up (elektrisch). Past precies! Die auto is alleen helaas niet meer nieuw te krijgen, maar nog wel veel als occasion met weinig kilometers. Kan ook een optie zijn!

maras

Berichten: 2347
Geregistreerd: 04-06-06

Re: Kleine auto maar met ruimte voor bench hond?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-23 18:14

Vanmorgen zijn we naar de Toyota en Suzuki dealer geweest. De Aygo was leuk maar dankzij jullie tips over de achterdeuren deze niet gekozen. Toen naar de Suzuki Ignis die Still Angel opperde en daar was ik aangenaam verrast over! De achterbank kan naar voren waardoor de kofferbak heel ruim wordt en ik heb er alle opties op laten zetten die er waren en toch bleef hij heel betaalbaar, in februari wordt hij geleverd