Waar koop ik een betaalbare mobiel voor dochter?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lovelucydan

Berichten: 2067
Geregistreerd: 10-10-06
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-22 19:13

Indi_Vito schreef:
Ik heb en Xiaomi ben ik super tevreden mee en kost nieuw tussen de €200/300




Jep hier ook al jaren Xiaomi

Koekie73

Berichten: 2687
Geregistreerd: 30-10-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-22 19:14

Dank voor alle tips en ervaringen. We gaan een SE2020 kopen bij mobico

Soepblik
Berichten: 1154
Geregistreerd: 26-01-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-22 19:28

Wellicht een knuppel in het hoenderhok, en ik weet natuurlijk niet het achtergrondverhaal enzo, maar... ze is 16? Kan ze niet zelf een baantje nemen en sparen voor een mooie nieuwe telefoon? Toen ik 15 was en geen baantje had kreeg ik gewoon een hele simpele goedkope van mijn ouders zodat ik in ieder geval bereikbaar was, maar als ik een mooie wilde moest ik daar toch echt zelf voor werken.

Nog een paar jaar en ze studeert en gaat op kamers, is het tijd om wellicht een klein stapje richting het doppen van de eigen boontjes te zetten?

Nogmaals; dit is absoluut geen kritiek of wat dan ook, enkel meedenken. :)


Edit: ik zie nu dat ze de helft meebetaalt. :D Ik heb niets gezegd, haha!

Koekie73

Berichten: 2687
Geregistreerd: 30-10-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-22 10:41

Soepblik schreef:
Wellicht een knuppel in het hoenderhok, en ik weet natuurlijk niet het achtergrondverhaal enzo, maar... ze is 16? Kan ze niet zelf een baantje nemen en sparen voor een mooie nieuwe telefoon? Toen ik 15 was en geen baantje had kreeg ik gewoon een hele simpele goedkope van mijn ouders zodat ik in ieder geval bereikbaar was, maar als ik een mooie wilde moest ik daar toch echt zelf voor werken.

Nog een paar jaar en ze studeert en gaat op kamers, is het tijd om wellicht een klein stapje richting het doppen van de eigen boontjes te zetten?

Nogmaals; dit is absoluut geen kritiek of wat dan ook, enkel meedenken. :)


Edit: ik zie nu dat ze de helft meebetaalt. :D Ik heb niets gezegd, haha!


Dat en mijn dochter heeft een vorm van autisme waardoor haar toekomst en oa bijbaantjes helaas niet zo vanzelfsprekend zijn als jij hier schrijft.