Nintendo switch welke spellen zijn leuk?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Charaz

Berichten: 24299
Geregistreerd: 12-04-02

Nintendo switch welke spellen zijn leuk?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-22 09:12

Wij hebben sinds deze week een Nintendo Switch en het spel Mario kart bestelt, maar welke zijn nog meer leuk?

iirrssjjee

Berichten: 5938
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: Nintendo switch welke spellen zijn leuk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-22 09:16


Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101766
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-22 09:16


Charaz

Berichten: 24299
Geregistreerd: 12-04-02

Re: Nintendo switch welke spellen zijn leuk?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-22 09:18

Dankjewel, ik ga daar meelezen.

zonnebloem18

Berichten: 24839
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: Assen

Re: Nintendo switch welke spellen zijn leuk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-22 09:55

Animal Crossing en Just Dance zijn hier de beste aankopen geweest.

Ladybird
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 18679
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-22 09:55

Animalcrossibg. Beste switchgame!
Mario oddyssy heb ik ook met veel plezier gedaan!

Selina

Berichten: 14299
Geregistreerd: 20-10-13
Woonplaats: Ede

Re: Nintendo switch welke spellen zijn leuk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-22 12:25

Animal Crossing, Mario Odyssey en Zelda Breath of the Wild. Alle drie onmisbaar <3

Neon

Berichten: 4929
Geregistreerd: 03-07-06

Re: Nintendo switch welke spellen zijn leuk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-22 12:31

Worms :D

Plop1997

Berichten: 1405
Geregistreerd: 27-02-21
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-22 12:32

Zelda breath of the wild, animal crossing, smash brothers, mario odessy, luigi’s mansion, unravel 2, harry potter lego collectie, hollow knight en pokemon sword of shield.
Skyrim en the witcher heb ik ook op de pc maar vind het geweldig om deze onderweg te kunnen spelen.

Dit zijn mijn must haves! Ik zou vooral weg blijven van ring fit adventure want die ligt hier al 2 jaar in de kast! _O-

Thats_Me

Berichten: 10941
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: N-Limburg

Re: Nintendo switch welke spellen zijn leuk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-22 18:17

Het is net wat jezelf leuk vind. Ik vind animal crossing dus echt weggegooid geld. Mario oddyssey en zelda Breath of the Wild daarintegen vind ik zelf echt fantastisch. We zijn nu met de oude spellen bezig en zijn nu banjo kazoei aan het spelen.

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Nintendo switch welke spellen zijn leuk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-22 18:20

Animal Crossing vind ik ook echt tof! Kart hebben we ook, op mijn lijstje staan meer Mario spellen.

Cinnepin

Berichten: 8929
Geregistreerd: 26-02-15
Woonplaats: Vdaal

Re: Nintendo switch welke spellen zijn leuk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-22 18:26

Mario Kart!! hihi

Eleionomae

Berichten: 19599
Geregistreerd: 08-01-05
Woonplaats: Friesland

Re: Nintendo switch welke spellen zijn leuk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-22 22:53

Animal crossing en zumba vind ik tot nu toe het leukste :)

mellamoshan

Berichten: 4256
Geregistreerd: 22-12-05
Woonplaats: Purmerend

Re: Nintendo switch welke spellen zijn leuk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-22 23:11

Ik vraag me echt oprecht af wat jullie leuk vinden aan animal crossing. Ik vind het zo’n doelloos spel zonder enkele uitdaging :o
Mariokarr op de switch leuk? Ik vond hem op de wii nog wel leuk, maar op de 64 vond ik hem echt fantastisch.

Selina

Berichten: 14299
Geregistreerd: 20-10-13
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-22 23:25

mellamoshan schreef:
Ik vraag me echt oprecht af wat jullie leuk vinden aan animal crossing. Ik vind het zo’n doelloos spel zonder enkele uitdaging :o
Mariokarr op de switch leuk? Ik vond hem op de wii nog wel leuk, maar op de 64 vond ik hem echt fantastisch.


Ik heb het toen gekocht toen de pandemie begon. Als je zo’n beetje 24/7 binnen zit, was dat echt het perfecte spel. Luchtig, simpel en zonder druk. En heb het toen een tijdje echt een paar keer per dag gespeeld. Maar als je houdt van actiespellen bijvoorbeeld kun je beter iets anders kopen.

xSCWx
Berichten: 7060
Geregistreerd: 21-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-22 23:45

Mario Odyssey, Luigi's mansion, Little Nightmares, Mario maker 2, Toads adventure, Mario 3D (incl. Bowsers Fury), Mario Galaxy (in de 3D all-stars collectie), Unravel 2 en Super Mario Bros Deluxe waren hier echt hits.

Zelda breath of the wild, Ring fit adventure, Mario Rabbits, Yoshi's crafted world waren hier na enkele keren spelen klaar om nooit meer naar omgekeken te worden.

"Mwah" spellen vind ik Mario's paper origami, Mario kart, Mario party, animal crossing, Super Smash bros, just dance.

De gameplay van Odyssey vind ik echt geweldig, zo simpel maar toch super uitdagend. Little nightmares is op zichzelf een geniale game met wel wat spannende scenes maar niet super eng. Mario maker 2 is super leuk omdat alle levels ooit gemaakt door Mario voorbij komen en je kan online levels spelen die andere spelers gemaakt hebben. Het leukste vind ik om online te spelen tegen andere deelnemers. Eindeloos plezier in continu andere levels. Mario 3D is ook de gameplay geweldig alleen soms wat verwarrend omdat je niet helemaal goed ziet waar je nou precies staat op de grond waardoor je soms mis springt op platformen maar dat vermindert niet het plezier. De levels zijn echt fantastisch. Bowsers Fury die daarbij zit is ook weer geniaal gevonden, compleet nieuwe uitdagingen en lay-out in een Mario jasje. Mario Galaxy is echt betoverend vind ik, zo mooi gemaakt met een heel mooi (verdrietig) verhaal er in verwerkt. Unravel 2 is heel leuk om samen te spelen, puzzeltjes oplossen. Super Mario is super leuk om samen (tot 4 spelers) te doen, en elkaar dan verongeluk express in de weg lopen uiteraard. Met weer de originaliteit van de Mario levels.

Zelda Breath of the Wild is onwijs tijd rovend en verwarrend vind ik, je moet koken en daarmee krijg je levens of bepaalde gaven. Maar niemand die je verteld wat je moet doen of waar je iets kan vinden. Is een kwestie van heel veel zelf onder elke kiezel kijken of er wat te vinden valt, daar heb ik het geduld niet voor. Ring fit adventure vond ik zeer demotiverend. Hoe harder en sneller je de ring indrukt hoe meer complimenten je krijgt van je "coach", maar op een gegeven moment was ik kapot en was die coach echt een beetje zo van "Komop, sneller, harder", wat dus niet ging :') en daardoor kwam ik bepaalde eindbazen niet voorbij. Mario Rabbits is werkelijk het stomste spel wat ik ooit heb gespeeld. Het is een soort bordspel, ik weet het niet eens meer zeker want ik heb het na een kwartier uitgedaan haha. Yoshi's crafted world was voor ons qua Visuals iets te kinderachtig.

Mario's paper origami is leuk als de tegenstanders tussendoor er niet zouden zijn. Mario kart/party/smash bros/just dance vind ik alleen leuk als je een paar fanatieke medespelers hebt. En schijnbaar is niemand ooit zo fanatiek als ik :') Animal crossing is opzich wel een relaxed spel maar je moet er van houden, dingetjes verzamelen en dan toevoegen zodat je weer een ander gereedschap krijgt, dingetjes zoeken in de bomen/gras/water etc.

Er mogen trouwens een paar spellen weg uit de stom/"mweh" collectie, mocht je interesse hebben _O-

Gowlan
Berichten: 4976
Geregistreerd: 21-04-06

Re: Nintendo switch welke spellen zijn leuk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 00:06

Wij hebben pokemon arceus gepreorderd en dus op release datum binnen gekregen.
Vele malen leuker nog dan shield/sword/brilliant diamond (die laatste hebben wij ook, is ook leuk maar ik vind de arceus dan dus leuker).

Es_ther

Berichten: 18710
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 00:13

Zelda breath of the wild was wel echt een favorietje hoor! Ben opnieuw begonnen omdat ik alle tempels wil bereiken en halen :') .

Heb ook the Witcher 3, goed verslaafd aan.

xSelina

Berichten: 803
Geregistreerd: 09-11-13
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 01:34

Zelda Breath Of The Wild en Mario Odyssey sowieso! Animal Crossing en Mario Party zijn (vind ik) het leukste als je online ook speelt omdat dat voor net wat meer motivatie zorgt om te willen spelen. Zo kan je in Animal Crossing naar elkaars eiland toe en elkaar helpen aan spullen etc. en Mario Party kan je online spelen met mensen wereldwijd, vind dat met computers spelen helemaal niks haha :')

Captain Toad Treasure Tracker en Mario Kart zijn ook echt een aanrader.
Oh en Life Is Strange heb ik altijd op de xbox gespeeld (zijn de graphics een stuk mooier) maar die heb je nu ook voor de switch en zijn echt super mooie verhaallijnen.

Ook komen er dit jaar weer een paar super gave spellen uit!

Duality

Berichten: 3840
Geregistreerd: 18-09-09
Woonplaats: Earth

Re: Nintendo switch welke spellen zijn leuk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 02:27

Spyro en Crash bandicoot! Echte classics hahahaha! Sowieso leuke uitdagende spelletjes zijn dat.

Ik heb ook assasins creed, ook een leuke! Zijn allemaal spelletjes die ik altijd al op de playstation speelde hahaha! Maar het is maar net wat je leuk vind natuurlijk. Ik ben bijvoorbeeld helemaal niet van de mario en pokemon spellen bijvoorbeeld, vind er niks aan.

capopjekop

Berichten: 30657
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Nintendo switch welke spellen zijn leuk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 05:54

Ik ga meelezen. Ik heb pokemon erbij gekocht en online freddy fish :') iets met jeugdsentiment

Eleionomae

Berichten: 19599
Geregistreerd: 08-01-05
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 06:58

mellamoshan schreef:
Ik vraag me echt oprecht af wat jullie leuk vinden aan animal crossing. Ik vind het zo’n doelloos spel zonder enkele uitdaging :o
Mariokarr op de switch leuk? Ik vond hem op de wii nog wel leuk, maar op de 64 vond ik hem echt fantastisch.


Juist omdat het geen direct doel heeft. Kk ervaar genoeg druk en prestatiedrang in mijn dagelijks leven. Dan vind ik het juist heerlijk om even niets te moeten in een spelletje ;)

mellamoshan

Berichten: 4256
Geregistreerd: 22-12-05
Woonplaats: Purmerend

Re: Nintendo switch welke spellen zijn leuk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 08:06

Ik snap het zoals jullie het zien inderdaad met ac. Niet mijn spelletje in ieder geval.
Xscwx, ik stuur je een pb :)

Lau

Berichten: 16670
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Nintendo switch welke spellen zijn leuk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 08:33

Splatoon!!
Dat kan ik ik echt uren spelen heerlijk tijddodend. Je heb spellen die je maar 2 uur kan spelen zoals spetter zone en torent wist. Bij spetter zone moet je een zone veroveren. En bij toren twist moet je met de toren aan de andere kant van het veld komen.
En in de hoofd game moet je zo veel mogelijk van de kaart inkleuren. Je speelt dan in 2 teams van 4 en kan elkaar ook afschieten.

xSCWx
Berichten: 7060
Geregistreerd: 21-02-07

Re: Nintendo switch welke spellen zijn leuk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 17:37

Ik vergeet echt helemaal Pikmin 3. Dat was echt een grote favoriet, helaas veel te snel uitgespeeld. Dat had van mij een concept á la Breath of the wild mogen hebben, dat je zo goed als eindeloos kan spelen. Helaas had ik hem binnen een uur of 20 ongeveer uitgespeeld.