Help! Nieuwe telefoon

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_kimm

Berichten: 1789
Geregistreerd: 27-02-11

Help! Nieuwe telefoon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-21 21:51

Van de week heb ik helaas mn telefoon laten vallen met helaas een hele grote barst in het scherm tot gevolg. Omdat de telefoon 1,5 jaar oud is en ik hiervoor niet verzekerd ben vind ik het een beetje zonde om er een nieuw beeldscherm in te laten zetten. Conclusie: het is dus tijd voor een nieuwe telefoon.

Momenteel heb ik de Samsung a31 waar ik opzich tevreden over ben. Ik wil graag onder de €300 blijven. Heeft iemand tips en misschien ervaringen met verschillende telefoons? Er is momenteel zo veel te koop dat ik er zelf niet helemaal uit kom.

Sani

Berichten: 27359
Geregistreerd: 20-01-03
Woonplaats: Hengelo

Re: Help! Nieuwe telefoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-21 21:55

Een tip: kijk of je abonnement te verlengen is! Vaak krijg je dan korting op het nieuwe toestel.
Hierdoor zat m'n A71 onder de 250 euro.

_kimm

Berichten: 1789
Geregistreerd: 27-02-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-21 21:57

Sani schreef:
Een tip: kijk of je abonnement te verlengen is! Vaak krijg je dan korting op het nieuwe toestel.
Hierdoor zat m'n A71 onder de 250 euro.


Dat vergeet ik er inderdaad bij te zetten maar ik heb een sim only abonnement van een paar euro en koop mn telefoon altijd los.

lovehorses4

Berichten: 251
Geregistreerd: 21-07-08
Woonplaats: Vlaardingen

Re: Help! Nieuwe telefoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-21 22:05

Balen dat je telefoon is gevallen :(:) .
Ik heb zowel Ipone (voor werk) en Samsung (privé) gehad en ik laat hem ook iets te vaak vallen. Eigenlijk altijd wel voorkeur gehad voor Samsung. Ik heb mijn privetelefoon ook verzekerd. Hoe minder duur hij is, hoe minder duur je verzekering.
Ik heb nu een Samsung S20 FE. Prima telefoon, wel iets duurder dan 300 euro. Ik zag dat de A32 onder de 300 euro is. Ik heb goede ervaringen bij mobiel.nl.

Spenk
Berichten: 21777
Geregistreerd: 30-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-21 22:08

_kimm schreef:
Sani schreef:
Een tip: kijk of je abonnement te verlengen is! Vaak krijg je dan korting op het nieuwe toestel.
Hierdoor zat m'n A71 onder de 250 euro.


Dat vergeet ik er inderdaad bij te zetten maar ik heb een sim only abonnement van een paar euro en koop mn telefoon altijd los.

Je kunt een telefoon ook los bij je sim only kopen vaak. Of nouja dan koop je ''met toestel'' en betaal je hem in één keer.

Zo heb ik 2 weken een geleden de Samsung galaxy A52S voor 260 euro gekocht bij Vodafone. En die ligt verder rond de 380/400 euro in de winkel.