Lego

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Justme_Lisaa

Berichten: 2180
Geregistreerd: 27-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-22 19:18

VuurVleugels schreef:
Wat mij een beetje tegenhoudt om die te kopen is dat het lijkt alsof het niet heel veel werk is, vooral dat oppervlak van de aarde. Klopt dat?


Er zit best wel wat werk in, maar de aardbol binnenkant is zeg maar veel van dezelfde handelingen, maar echt zeker het geld waard als ik hem kan aanbevelen :)

L_iek
Berichten: 9731
Geregistreerd: 11-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-22 19:21

Justme_Lisaa schreef:
Hij is af! :D

[ [url=m/dOKQzT.jpg]Afbeelding[/url] ]


Pfff, die wil ik nu ook :')

nienmoon
Berichten: 318
Geregistreerd: 11-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-22 21:43

Ik kom hier ook even meekletsen :D als dat goed is, natuurlijk.

Onlangs was ik met mijn ma wat lego aan het opruimen van vroeger. Mijn moeder wilde wat dingen verkopen omdat wij ZO VEEL LEGO nog van vroeger hebben liggen. Vooral mijn broer had echt een gigantische verzameling. Ik had zelf Belville, Paradiso en nog wat kleine dingen zoals Trauma Team. Maar mijn broer had vanalles en wilde er niets van mee toen hij uit huis ging. Ik heb dus mooi wat dingen ingepikt :D Zoals de Alien Avenger, de UFO die ik toen hij nog op zijn kamer uitgestald al geweldig vond. En de Celestial Stinger die me nooit is opgevallen maar ik nu toch wel erg gaaf vind. En we kwamen zelfs nog wat Star Wars en Harry Potter lego tegen waarvan ik niet eens wist dat hij het had. En dat staat nu dus hier :+

Nou kwamen we laatst in het nieuwe winkelcentrum in Leiderdorp en laat daar nou een lego winkel zijn :o Ik kon het niet laten om daar toen Hogsmaede mee te namen. En daarna nog Polyjuice Potion Mistake bij de Kruidvat meegenomen voor een klein prijsje.
Het lijkt me wel gaaf om meer van die modular sets te sparen die je op de bathroom kunt aansluiten, maar die zijn helaas allemaal zo duur.... En een paar - zoals the great hall- zijn al retired. En clock tower en nog één of twee volgen dit jaar. Evenals Attack on the Burrow, Hogwarts express en Hogwarts Castle ergens dit jaar uit de productie zijn. Ik wil het allemaal, maar waar haal ik het geld vandaan? :')

Zebrastreep

Berichten: 9849
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-22 22:06

Ik heb vandaag de lego tijger gekocht. Is alleen een beetje groter dan dat ik had verwacht. Ik ben nu op de helft was er daarna even klaar mee dus morgen maar weer verder.

De nieuwe collectie wat ik heb besteld is vertraagd dus daar moet ik helaas even wat langer op wachten.

eclair98

Berichten: 11607
Geregistreerd: 24-09-11
Woonplaats: Overijssel en Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-22 21:35

Ik lees hier al wat langer mee maar ik plaats nu toch een brutaal berichtje. Is er iemand die misschien een bestelling gaat plaatsen en deze erbij krijgt en er zelf niks mee wil doen?
Afbeelding

Morrie

Berichten: 22341
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-22 15:32

Mijn man is woensdag begonnen aan de Landrover Defender, ik heb hem nog nooit zo erg horen schelden. Hij heeft nu het binnenwerk in elkaar, dat ligt overal in lades en kasten, opdat de poes er niet mee gaat rommelen, maar verder bouwen, zie ik niet gebeuren.
Hij staat er al niet om bekend om iets af te maken, begint overal aan, maar..... maakt nooit iets af en deze bouwdoos is blijkbaar erg frustrerend.
Hij is van 11 tot 80 jaar, ik zie een kind van 11 dit niet bouwen, mijn man is 80 en dus te oud.... tot 80, niet tot en met.... :')

VuurVleugels
Berichten: 1771
Geregistreerd: 07-06-19

Re: Lego

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-22 16:07

Zeg maar dat ik hem wel uit zijn lijden wil verlossen hoor, en hem met liefde verlos van het ding :D

Morrie

Berichten: 22341
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-22 16:30

VuurVleugels schreef:
Zeg maar dat ik hem wel uit zijn lijden wil verlossen hoor, en hem met liefde verlos van het ding :D

Hij heeft nog een maand de tijd want ik zou het gemonteerde exemplaar op mijn verjaardag krijgen :')

VuurVleugels
Berichten: 1771
Geregistreerd: 07-06-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-22 20:50

Morrie schreef:
VuurVleugels schreef:
Zeg maar dat ik hem wel uit zijn lijden wil verlossen hoor, en hem met liefde verlos van het ding :D

Hij heeft nog een maand de tijd want ik zou het gemonteerde exemplaar op mijn verjaardag krijgen :')


Haha, fingers crossed dan maar dat hij hem af krijgt!

Zebrastreep

Berichten: 9849
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-22 00:54

Sinds gisteren alles in elkaar gezet. Komt uit de nieuwe collectie :D

De auto's waren qua bouwtechniek wel geniaal heb ervan genoten moest af en toe wel even kijken.

En knabbel en babbel zijn ook leuk bedacht.


Afbeelding

Pareltjes
Berichten: 2222
Geregistreerd: 21-07-19

Re: Lego

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-22 21:53

In april komt de Delorian. ik blij....

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37386
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Re: Lego

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-22 22:02

Oh de delorian. Met tijdsapparaat?

Ik ga gestaag zoet verder. Een beste klus, koppie erbij maar zo leuk om te bouwen. En de details zijn echt leuk. De grove lompe foto op de doos doet het model echt te kort.

Afbeelding
Afbeelding

xoranlover

Berichten: 6652
Geregistreerd: 29-10-06
Woonplaats: Limboland

Re: Lego

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-22 20:11

*\%/* *\%/* *\%/*
Afbeelding

Marjo

Berichten: 37324
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Re: Lego

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-22 20:30

Awesome!

nicole_floor

Berichten: 3311
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-22 23:09

xoranlover schreef:
*\%/* *\%/* *\%/*
[ [url=m/UaMsUb.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik heb hem ook! *\o/*

RenskeFrea

Berichten: 872
Geregistreerd: 03-02-13
Woonplaats: Veldhoven

Re: Lego

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-22 18:22

Ik heb net deze tijger gemaakt, ik vind m best leuk, je kan hem in allerlei poses buigen:
Afbeelding

Nu nog aan het dubben of ik m weer uit elkaar haal om de rode panda te maken, want daarvoor had ik m eigenlijk, is een 3 in 1 pakket, maar alleen de tijger gebruikt alle blokjes.
Misschien volgende week maar ofzo :P

En ik heb het kadootje van Jane Goodall bemachtigd (altijd handig als je een vriend kan overhalen ook wat Lego bij te kopen :P)

Afbeelding

Die kon ik niet weerstaan want wilde zelf eigenlijk Etholoog worden, dus die moest ik wel hebben. Wel grappig setje :D

eclair98

Berichten: 11607
Geregistreerd: 24-09-11
Woonplaats: Overijssel en Drenthe

Re: Lego

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-22 20:27

Ik heb het setje ook via MP op de kop getikt <3

Zebrastreep

Berichten: 9849
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-22 01:27

Ik heb de tijger laatst ook gekocht vindt hem erg leuk!

Was ook een tof bouwwerk om te maken. Ik dacht alleen dat de tijger wat kleiner zou zijn :')

RenskeFrea

Berichten: 872
Geregistreerd: 03-02-13
Woonplaats: Veldhoven

Re: Lego

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-22 08:20

Haha ja toen ik het lijf klaar had dacht ik ook oh die is veel groter dan ik dacht :P
Meestal zijn bouwwerken kleiner dan ik dacht

Morrie

Berichten: 22341
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Re: Lego

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-22 14:12

van mijn Landrover ligt het binnenwerk zielig in een doos te verstoffen, mijn man vindt het te ingewikkeld en heeft er geen zin meer in.
Hij gaat binnenkort naar zijn kleinkinderen en kleinzoon van 11 wil de uitdaging wel aangaan. Hij is echt een kei in Lego. Ben benieuwd.....

IMAY1990

Berichten: 1903
Geregistreerd: 02-01-14
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-22 14:15

Morrie schreef:
van mijn Landrover ligt het binnenwerk zielig in een doos te verstoffen, mijn man vindt het te ingewikkeld en heeft er geen zin meer in.
Hij gaat binnenkort naar zijn kleinkinderen en kleinzoon van 11 wil de uitdaging wel aangaan. Hij is echt een kei in Lego. Ben benieuwd.....


Zonde, maar ik snap het ook wel. Die technics sets zijn wel echt een vak apart en het moet je liggen. (Zegt de persoon met de drie 1:8 schaalmodel supercars die echt helemaal los gaat op alle technics details die daar in zitten...)

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37386
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-22 14:19

Dat soort bouwwerken ligt mij juist ook heel erg. Dat is vaak iets meer dan klik klik blokje klaar.

Wel zonde, hopelijk gaat het kleinzoon wel lukken

Hoe groot is die tijger dan?

Morrie

Berichten: 22341
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-22 14:46

IMAY1990 schreef:
Morrie schreef:
van mijn Landrover ligt het binnenwerk zielig in een doos te verstoffen, mijn man vindt het te ingewikkeld en heeft er geen zin meer in.
Hij gaat binnenkort naar zijn kleinkinderen en kleinzoon van 11 wil de uitdaging wel aangaan. Hij is echt een kei in Lego. Ben benieuwd.....


Zonde, maar ik snap het ook wel. Die technics sets zijn wel echt een vak apart en het moet je liggen. (Zegt de persoon met de drie 1:8 schaalmodel supercars die echt helemaal los gaat op alle technics details die daar in zitten...)

mijn man is een enorme techneut, maar hij staat er niet om bekend dat hij een project waar hij enthousiast aan begon ook afmaakt :+ :n
Voordeel is wel dat ik nu kan bedenken wat ik over 2 weken voor m'n verjaardag wil, ik zou de in elkaar gezette Landrover krijgen :):)

Morrie

Berichten: 22341
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-22 16:04

Afbeelding
De Landrover Defender tot nu toe :')

daffieduck83

Berichten: 1749
Geregistreerd: 10-10-06
Woonplaats: Gouda

Re: Lego

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-22 19:20

Oh jee, lijkt wel een beetje op mijn McLaren F1 auto. Al ga ik die wel zelf afmaken, maar de afgelopen weken weinig tijd/concentratie gehad door drukte op mijn werk en tentamenperiode op mijn studie. Technisch lego vereist toch iets meer concentratie dan gewoon lego. Na volgende week ga ik weer verder bouwen.