Videoland stoort ALTIJD

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Rose94
Berichten: 265
Geregistreerd: 12-10-13

Re: Videoland stoort ALTIJD

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 08:57

Hier werkt het via de chromecast prima. Zelden problemen.

Photograph

Berichten: 1372
Geregistreerd: 29-08-17
Woonplaats: Den Haah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-20 10:15

_Reneee schreef:
Ik kijk via Apple tv. Nooit problemen.


Hoe werkt dat? Begrijp daar helemaal niks van

Iinge_

Berichten: 2633
Geregistreerd: 11-07-07

Re: Videoland stoort ALTIJD

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 10:28

Ik moest stiekem heel hard lachen om dit topic, alsof ik mijn vriend hoor praten altijd als wij iets proberen aan te zetten :')

Hier dus hetzelfde. Wij mogen hem ook niet op pauze zetten, daarna valt hij namelijk altijd uit. Het is dat ik er zelf niet voor betaal, maar vind dit ook echt superslecht

Emj_23
Berichten: 1184
Geregistreerd: 09-08-16
Woonplaats: In het zuiden des lands

Re: Videoland stoort ALTIJD

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 11:13

Hier ook de ervaring dat de videoland app op de tv zelf echt slecht werkt. Op de tablet en dan naar de tv met chromecast werkt beter. Echter niet zo stabiel als Netflix of Amazon prime. Die werken hier allebei super.

CairnTerrier

Berichten: 987
Geregistreerd: 12-07-20
Woonplaats: Laren

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 11:16

Ik heb deze ervaring gelukkig ook niet, maar had in jouw geval allang het abonnement opgezegd :j Wij kijken zelf altijd via de Chromecast en dat levert nooit problemen.

renee16

Berichten: 4897
Geregistreerd: 25-08-05
Woonplaats: Eindhoven

Re: Videoland stoort ALTIJD

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 11:35

Ik heb hem een tijdje geleden opgezegd, was er ook helemaal klaar mee. Jammer om temptation nu te missen ;)

Druif_01

Berichten: 8837
Geregistreerd: 04-11-01

Re: Videoland stoort ALTIJD

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 11:48

Wij gebruiken ook Videoland via de tablet en casten dan via de chromecast naar de tv. Het werkt prima! Het enige vervelende vind ik dat hij nooit onthoud waar je gebleven bent. Dus als je een serie aan het kijken bent springt hij altijd een paar afleveringen terug. Super irritant.

Suzanne F.

Berichten: 49214
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 12:16

Op de iPad werkt het prima maar op de tv is de app inderdaad zeer teleurstellend. Loopt bij mij ook vaak vast. Dan kijk ik maar op de iPad verder.

Anoniem

Re: Videoland stoort ALTIJD

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 12:21

Videoland is echt een drama, ook via Chromecast, want opstarten van een serie/de app wil soms al niet eens.. Vooral op drukke momenten, dan ligt die app gewoon plat.. En wat ik zo sch*tirritant vind, dan heb je beneden op de TV/Chromecast een paar afleveringen gekeken, ga je naar bed, daar nog ff 1 aflevering kijken op je telefoon, heeft ie weer niet onthouden waar je gebleven bent :roll:

renee16

Berichten: 4897
Geregistreerd: 25-08-05
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 12:24

renee16 schreef:
Ik heb hem een tijdje geleden opgezegd, was er ook helemaal klaar mee. Jammer om temptation nu te missen ;)


Lees overigens mensen die met Chromecast en Apple tv en nooit problemen mee hebben, dat is fijn !

Ik gebruikte het ook via Chromecast en had er dus wel regelmatig problemen mee, zeker bij programma's die goed bekeken werden, dan deed hij het vaker niet dan wel.

Cookie2222

Berichten: 844
Geregistreerd: 09-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 22:40

Photograph schreef:
Cookie2222 schreef:
Hier hebben wij thuis ook last van. Meeste keren kom ik er niet eens in of loopt hij vast na een paar minuten kijken. Enkele keren gaat alles goed en kunnen we een paar afleveringen kijken, maar over het algemeen erg slecht...


Kijk jij via de tv-zender of via de app?


Via de app op de tv,
Mijn zusje kijkt vaak op de iPad/mobiel en dat gaat wel goed

RosaZorro
Berichten: 119
Geregistreerd: 19-01-14

Re: Videoland stoort ALTIJD

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 23:06

Als ik het via de app kijk dan gaat het goed. Ik kwam er pas achter dat hij elke keer een halve dag aan het laden is als ik het via de site keek. Toen ik eenmaal de app had gedownload deed hij nog maar enkele keren vervelend als de wifi het thuis niet goed deed.

Photograph

Berichten: 1372
Geregistreerd: 29-08-17
Woonplaats: Den Haah

Re: Videoland stoort ALTIJD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-20 23:39

Ik heb Videoland maar opgezegd, ga geen geld betalen voor iets wat niet naar behoren werkt.

irisskib
Berichten: 477
Geregistreerd: 13-01-10
Woonplaats: Makkum / Buinen

Re: Videoland stoort ALTIJD

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 23:52

Ik vind het heel vervelend van Videoland dat als je een aflevering kijkt en je halverwege pauze neemt en later verder wil kijken je eerst reclame moet kijken en dan zelf moet onthouden hoe ver je bent en daar eerst naar toe moet scrollen

Anoniem

Re: Videoland stoort ALTIJD

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-20 01:30

Bij ons loopt hij regelmatig vast.. Soms gaat het verder soms blijft 't beeld stil staan.

Jammer dat van veel series niet tijdig een vervolg komt.

marleen_88

Berichten: 14051
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Onder het kanaal.

Re: Videoland stoort ALTIJD

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-20 12:22

Videoland op tablet/Chromebook werkt hier prima.
Via smarttv wat opstart problemen na pauzeren, dan moet ik terug naar het hoofdmenu en verder kijken. Gelukkig geen last van storen ofzo