Hoeveel geven jullie maandelijks aan boodschappen uit

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Needje

Berichten: 19205
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-20 09:56

Martine_R schreef:
De laatste maanden ongeveer 250 euro per maand. Voor 1 persoon. Veel te veel, moet ik z.s.m. wat aan doen dus ik ga dit topic doorlezen voor tips :o


Oh geloof me, 250 valt echt mee als je het met mij vergelijkt. :') :') :')

Nielojram

Berichten: 7810
Geregistreerd: 14-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 20:46

Needje schreef:
Martine_R schreef:
De laatste maanden ongeveer 250 euro per maand. Voor 1 persoon. Veel te veel, moet ik z.s.m. wat aan doen dus ik ga dit topic doorlezen voor tips :o


Oh geloof me, 250 valt echt mee als je het met mij vergelijkt. :') :') :')


Hier Needje 2.0.
250 per maand zou een heel mooi bedrag zijn voor mij ;)

Monchou

Berichten: 7036
Geregistreerd: 16-08-05
Woonplaats: Nederland

Re: Hoeveel geven jullie maandelijks aan boodschappen uit

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 21:00

Misschien verdienen jullie een stuk meer dan ik haha. Ik vind het zonde, zou liever wat meer sparen dus ga er zeker meer op letten. Maar ik verwen mijn vriend (en stiekem mezelf ook) graag met lekkere dingen in het weekend, dus hou ervan om dan lekker te koken en hapjes te halen :o

Dustinlover

Berichten: 8742
Geregistreerd: 17-12-04
Woonplaats: Cromvoirt

Re: Hoeveel geven jullie maandelijks aan boodschappen uit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-20 15:14

Hier begon ik paar jaar geleden heel fanatiek met 250 euro in de maand aan los geld en meer mocht ik niet uitgeven en daar moest alles van dus roken, eten, honden eten+snacks(heb een border collie met veel te veel energie dus die krijgt regelmatig een bot waar die een uur zoet mee is en goedkope botten wil die niet).
Alleen nu ben ik gestopt met roken en ben ik op de een of andere manier meer geld uit gaan geven en moet ik geregeld van mijn spaarrekening afhalen om rond te komen.
Nou moet ik zeggen dat het niet alleen de boodschappen zijn, maar sowieso mijn koopdrang naar een goede deal qua een dekje,deken of iets dergelijks voor de pony's.

Maar ik ga er vanaf het volgende salaris ook weer aan mee doen!
Ik heb het geluk nu sinds kort in een mini dorp te wonen met weinig inwoners en maar 1 erg kleine coop, maar deze heeft heel vaak dat de verse groente voor 50% zijn. Zo hadden ze eergisteren de gourmetpakketen 1+1 gratis dus voor de feestdagen heb ik vast genoeg in huis :D

Weer helemaal gemotiveerd door dit topic haha