Pioneer autoradio geeft winkeldisplay aan...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nielojram

Berichten: 7803
Geregistreerd: 14-02-02

Pioneer autoradio geeft winkeldisplay aan...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-22 20:51

Ik heb een geweldige polo 6, met een Pioneer autoradio.
Al sinds ik hem heb, geeft'ie op het display zo'n presentatie aan van wat hij allemaal kan.
Wat je dus vroegah in de winkel zag.
Ik krijg het niet uitgeschakeld...
Dit is hem:

Afbeelding

Zit er ergens een geheim knopje? Gebruiksaanwijzing al gedownload, kan er niets over vinden...

Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16238
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-22 20:54

Ik denk dat je hier wel mee geholpen bent :D


Nielojram

Berichten: 7803
Geregistreerd: 14-02-02

Re: Pioneer autoradio geeft winkeldisplay aan...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-22 18:48

Was het maar zo makkelijk..
Ik ben dus al het hele menu binnenste-buiten gegaan, maar nergens een optie van 'display'..

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37249
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-22 19:42

Mm ik ga even hard nadenken. Mijn vorige bus had deze radio erin zitten. Er zijn twee mogelijkheden in je menu te komen bij de goede plek. Of de src lang ingedrukt houden, of het vergrootglas lang ingedrukt houden. Daarna moet je met de knoppen voor of achteruit of de volume draaiknop naar de optie settings gaan. Dan op ok of de volumeknop indrukken. En daarna kun je met dezelfd scoll optie je display naar de juiste setting krijgen.

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is. Ik weet na 4 jaar niet meer precies welke knop de juiste is. Mijn radio nu, weer bijna dezelfde werkt met andere knoppen. Om het gemakkelijk te maken

Nielojram

Berichten: 7803
Geregistreerd: 14-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-22 18:56

karuna schreef:
Mm ik ga even hard nadenken. Mijn vorige bus had deze radio erin zitten. Er zijn twee mogelijkheden in je menu te komen bij de goede plek. Of de src lang ingedrukt houden, of het vergrootglas lang ingedrukt houden. Daarna moet je met de knoppen voor of achteruit of de volume draaiknop naar de optie settings gaan. Dan op ok of de volumeknop indrukken. En daarna kun je met dezelfd scoll optie je display naar de juiste setting krijgen.

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is. Ik weet na 4 jaar niet meer precies welke knop de juiste is. Mijn radio nu, weer bijna dezelfde werkt met andere knoppen. Om het gemakkelijk te maken


Ik had nooit gedacht dat ik dit zou zeggen, maar Nicole, ik kan je wel zoenen :+:
Heb krochten in mijn autoradio ontdekt waarvan ik niet eens wist dat ze bestonden, heb nu zelfs een heus klokje op mijn display!
ThxX!

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37249
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 22:53

*\o/* ah fijn dat het gelukt is, de zoen mag je aan iemand anders geven :))

Niks zo een drama als niet lekker ingestelde autoradios die allemaal net even anders werken. :')

Maar er gaat langzaam een lampje branden :)* vandaar dat je schrijfstijl me wat bekend voorkwam. Van lang lang lang geleden als het goed is :) toen ik nog hetzelfde was als nu, alleen minder grijzig en jonger. :+