Jas gekocht via Facebook, en nu?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Annem84

Berichten: 3049
Geregistreerd: 02-03-04

Re: Jas gekocht via Facebook, en nu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-20 19:21

Nee klopt maar als je een afspraak maakt met tijd en datum, lijkt het me toch dat het klopt. Zeg dat je die dag in de buurt bent en langs komt

Sastaic

Berichten: 1201
Geregistreerd: 17-03-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-20 14:30

Annem84 schreef:
Jammer dat je al betaald hebt. Anders zou ik om het adres vragen en een afspraak maken om hem op te halen. En die eventueel alsnog annuleren en laten verzenden. Maar dan had je wel een adres en aannemelijk dat het echt is.
Nu kun je hooguit de track trace code vragen als verzend bewijs.


Dat is wel een goede tip voor de volgende keer! Ook omdat de verkoper dan denkt dat ik hem ophaal, als die daar moeilijk over doet heeft ie misschien iets te verbergen.

Overigen heb ik de jas uiteraard nog niet. De verkoper heeft aangegeven het geld te ontvangen. Nu is het wachten tot de jas aankomt :)

Hij stuurt me wel telkens uit zichzelf berichtjes en ook foto's van zijn hond bijvoorbeeld. Dat geeft me wel een goed gevoel, al kan dat natuurlijk ook schijn zijn.

Kimmie

Berichten: 754
Geregistreerd: 12-02-10
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Jas gekocht via Facebook, en nu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-20 15:43

Ik weet alleen niet wat een foto van zn hond te maken heeft met het verkopen van een jas?

Domino_2006
Berichten: 671
Geregistreerd: 20-05-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-20 16:25

Kimmie schreef:
Ik weet alleen niet wat een foto van zn hond te maken heeft met het verkopen van een jas?


Het is een jas met extra zakken voor het trainen van een hond.

beatje
Berichten: 5970
Geregistreerd: 05-02-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-20 16:36

Sastaic schreef:
Annem84 schreef:
Jammer dat je al betaald hebt. Anders zou ik om het adres vragen en een afspraak maken om hem op te halen. En die eventueel alsnog annuleren en laten verzenden. Maar dan had je wel een adres en aannemelijk dat het echt is.
Nu kun je hooguit de track trace code vragen als verzend bewijs.


Dat is wel een goede tip voor de volgende keer! Ook omdat de verkoper dan denkt dat ik hem ophaal, als die daar moeilijk over doet heeft ie misschien iets te verbergen.

Overigen heb ik de jas uiteraard nog niet. De verkoper heeft aangegeven het geld te ontvangen. Nu is het wachten tot de jas aankomt :)

Hij stuurt me wel telkens uit zichzelf berichtjes en ook foto's van zijn hond bijvoorbeeld. Dat geeft me wel een goed gevoel, al kan dat natuurlijk ook schijn zijn.

Een pinewood gekocht ? Fijne jassen train ik ook mee.Had hij er 1 te koop of meerdere.Ben ook aan een nieuwe toe.
Wij hebben ook eens pinewood vesten goedkoop kunnen kopen bij een winkeltje wat falliet was vond het toen ook spannend.
Houd er wel rekening mee dat onze post niet de snelste is en het wel even duren kan voor het er is.

Sastaic

Berichten: 1201
Geregistreerd: 17-03-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-20 17:05

beatje schreef:
Een pinewood gekocht ? Fijne jassen train ik ook mee.Had hij er 1 te koop of meerdere.Ben ook aan een nieuwe toe.
Wij hebben ook eens pinewood vesten goedkoop kunnen kopen bij een winkeltje wat falliet was vond het toen ook spannend.
Houd er wel rekening mee dat onze post niet de snelste is en het wel even duren kan voor het er is.


Ja een pinewood!

Hij had er 1, zijn vrouw had hem een aantal keer gedragen. Waarom die hem weg deed geen idee.

beatje
Berichten: 5970
Geregistreerd: 05-02-12

Re: Jas gekocht via Facebook, en nu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-20 17:17

Daar ga je veel plezier van hebben hoor.Het enige jammere is de prijs van die jassen

Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19226
Geregistreerd: 17-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-20 06:37

Heb je de jas ontvangen TS?

Sastaic

Berichten: 1201
Geregistreerd: 17-03-11

Re: Jas gekocht via Facebook, en nu?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-20 11:32

Ja hij is afgelopen dinsdag aangekomen. Het was nog wel even spannend omdat de verkoper met een verhaal kwam dat hij het liever via een vriend vanaf Nederland wilde versturen. Toen kreeg ik wel twijfels haha.