VR gaming... wie doet het en welke spellen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cambionn

Berichten: 777
Geregistreerd: 15-02-23
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-24 20:24

Schuur_ schreef:
Hoi, even een schop maar ik wil een game kopen en hiervoor heb ik een meta quest headset nodig.

Volgens de opties op de site van het spel zijn Meta Quest 2, Quest 3 or Pro mogelijk maar welke is het beste voor prijs/kwaliteit?

Is er een groot verschil tussen de 2 en de 3? Qua prijs in ieder geval wel
Ik heb hem zelf niet geprobeert, die 3. Maar de tech recenties zeggen wel sat het echt een groot verschil is. Of dat de prijs waard is weet ik niet. De 2 was een prima ding.

Vaak eindigen ze idd minder gevruikt dan verwacht. Tenzij je into tech bent en daarvoor ermee wil spelen is een 2 wellicht beter. Zeker als je hem ergens goedkoop weg kan halen. 2e hands, eventueel bij een winkel als CEX of de lokale retrozaak/Game Mania als je garantie wil.

Shiloh

Berichten: 19784
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Re: VR gaming... wie doet het en welke spellen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-24 21:24

Ik heb zowel de 2 als de 3. Het verschil is wel groot, maar de 3 is echt wel flink aan de prijs. Als je eigenlijk nog niet weet of je het leuk gaat vinden, zou ik voor een tweedehandse 2 gaan. Die kun je nu toch wel voor een leuke prijs krijgen. De 2 is gewoon ook nog heel goed.

Als het echt in de smaak valt en je vind het de moeite waard kun je altijd nog upgraden naar de 3.

Schuur_Jarig

Berichten: 4884
Geregistreerd: 09-08-05

Re: VR gaming... wie doet het en welke spellen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-24 06:20

Bedankt voor de meningen! Het gaat om 1 spel dat ik wil en dat dient meer om te trainen. Ik ga op zoek naar een 2!