Fun-da deel 2!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sansevieria
Berichten: 4212
Geregistreerd: 06-10-04
Woonplaats: Overal en nergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-19 19:05

pillow schreef:
KimD schreef:
Kwam toevallig dit topic tegen en moest aan het volgende huis denken, ik kom er dagelijks langs met de auto en was nieuwsgierig, alleen al vanwege de grond. Maar geen CAI aansluiting, geen centrale verwarming en een mijnwerkersdouche in de kelder. :+

https://www.funda.nl/koop/lemiers/huis- ... mamelis-2/

Dat huis is vreselijk. staat bovenop de rijksweg en 1000m² grond is toch niks?

Ik vind dat ook niks, veel te duur voor wat het is, je moet daar nog wel aardig wat geld insteken ook.
Maar de regio daar is duur.
Ik zou het aan die drukke weg ook niet willen hebben, ben er deze morgen ook nog langs gekomen.

Anoniem

Re: Fun-da deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-19 19:14

Vind hem ook fors aan de prijs , je kan er veel van maken

Sansevieria
Berichten: 4212
Geregistreerd: 06-10-04
Woonplaats: Overal en nergens

Re: Fun-da deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-19 19:25


Azmay

Berichten: 17996
Geregistreerd: 01-01-09
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-19 19:27

pillow schreef:
KimD schreef:
Kwam toevallig dit topic tegen en moest aan het volgende huis denken, ik kom er dagelijks langs met de auto en was nieuwsgierig, alleen al vanwege de grond. Maar geen CAI aansluiting, geen centrale verwarming en een mijnwerkersdouche in de kelder. :+

https://www.funda.nl/koop/lemiers/huis- ... mamelis-2/

Dat huis is vreselijk. staat bovenop de rijksweg en 1000m² grond is toch niks?

Dat soort huizen geeft ons hoop, wij hebben ons huis lekker rustig, met net iets meer grond, groter en daadwerkelijk bewoonbaar ookal is er werk aan _O-

KimD

Berichten: 20436
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-19 20:14

Sassy schreef:
pillow schreef:

Dat huis is vreselijk. staat bovenop de rijksweg en 1000m² grond is toch niks?

Ik vind dat ook niks, veel te duur voor wat het is, je moet daar nog wel aardig wat geld insteken ook.
Maar de regio daar is duur.
Ik zou het aan die drukke weg ook niet willen hebben, ben er deze morgen ook nog langs gekomen.



De regio hier is helemaal niet duur joh. :') Er zijn maar enkele huizen duur. Gemeente Vaals krijg je bijna geld toe om er te komen wonen.

ikke

Berichten: 37581
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-19 20:21

KimD schreef:
De regio hier is helemaal niet duur joh. :') Er zijn maar enkele huizen duur. Gemeente Vaals krijg je bijna geld toe om er te komen wonen.

Maar om daar nu een huis te kopen om bij te raadskelder te kunnen gaan eten is ook wat overdreven.

Sansevieria
Berichten: 4212
Geregistreerd: 06-10-04
Woonplaats: Overal en nergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-19 20:38

KimD schreef:
De regio hier is helemaal niet duur joh. :') Er zijn maar enkele huizen duur. Gemeente Vaals krijg je bijna geld toe om er te komen wonen.

Laat ik het dan anders zeggen: ik vind het duur voor wat het is.

Waar ik me ook steeds weer over verbaas is deze:
https://www.funda.nl/koop/sittard/huis- ... isenbruch/
Vroegen ze in eerste instantie zelfs 215.000 voor ;(

Nynkster

Berichten: 5333
Geregistreerd: 04-03-12
Woonplaats: Exloo (Drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-19 21:01

MaTuMi schreef:
Deze is ook erg mooi alleen krijg je bij deze dus ook een trein door je tuin. Tis nu nog een stoomtrein die normaal 2 dagen per week rijd. Maar het wordt dus een hoge snelheidstrein van stadskanaal naar Winschoten geloof ik.

https://www.funda.nl/koop/stadskanaal/h ... mskade-51/


Ja die plannen zijn er voor 2023 ofzo dacht ik :)
Spoor zit hier ongeveer 100/150 meter vanaf het huis. Ben er ook snel zat van als dat Arriva wordt

MaTuMi

Berichten: 1475
Geregistreerd: 03-05-10
Woonplaats: Gasselternijveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-19 21:12

Nynkster schreef:
MaTuMi schreef:
Deze is ook erg mooi alleen krijg je bij deze dus ook een trein door je tuin. Tis nu nog een stoomtrein die normaal 2 dagen per week rijd. Maar het wordt dus een hoge snelheidstrein van stadskanaal naar Winschoten geloof ik.

https://www.funda.nl/koop/stadskanaal/h ... mskade-51/


Ja die plannen zijn er voor 2023 ofzo dacht ik :)
Spoor zit hier ongeveer 100/150 meter vanaf het huis. Ben er ook snel zat van als dat Arriva wordt


MN ouders wonen sinds een jaar of 4 ook in deze straat. Wel diepe tuin inderdaad maar zien die trein echt niet zitten. Met de hond uit laten is het nu het spoor over en dan kan je de hond los gooien. Dat zit er dan niet meer in.. Tis een heel stuk vrijheid weg als die trein er komt.
Vaak met de oppaskinderen ook even snel het bos in mooie bladeren zoeken ofzo..

Snorlex

Berichten: 2535
Geregistreerd: 02-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-19 21:17

loulou schreef:
Hier in de buurt staat ook prachtig huis te koop met stallen.

https://www.funda.nl/koop/heesch/huis-4 ... straat-10/


Oké, ik ga verhuizen! Als ik dat kan betalen schaf ik ook een mooi vrachtwagentje aan om regelmatig naar het bos te karren voor een buitenritje.

En oei, wat komen er een bouwvalletjes voorbij. Of om het positief te houden: flinke opknappers! Ze durven er wel geld voor te vragen zeg, als je bedenkt hoeveel je er daarna nog in moet steken om het op te knappen.

tirzasarah10

Berichten: 1832
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Bant

Re: Fun-da deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-19 23:21

Ik zelf ben ook opzoek naar een spelt in de hooiberg maar hoop het volgend jaar toch te kunnen vinden. Perceel van minimaal 800m² aan het bos. Deel van het land maakt voor mij niet uit alles behalve Groningen is goed. Het moeilijkste onder de 80k... moet bouwgrond. Voor een huis wil ik max 125k neerleggen, flinke klus woning is dan ook zeker niet erg. Ik kijk al een tijdje rond maar het is echt niet te vinden... Jaar of 5 terug was het niet zo een probleem geweest :+

MaTuMi

Berichten: 1475
Geregistreerd: 03-05-10
Woonplaats: Gasselternijveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-19 23:48

tirzasarah10 schreef:
Ik zelf ben ook opzoek naar een spelt in de hooiberg maar hoop het volgend jaar toch te kunnen vinden. Perceel van minimaal 800m² aan het bos. Deel van het land maakt voor mij niet uit alles behalve Groningen is goed. Het moeilijkste onder de 80k... moet bouwgrond. Voor een huis wil ik max 125k neerleggen, flinke klus woning is dan ook zeker niet erg. Ik kijk al een tijdje rond maar het is echt niet te vinden... Jaar of 5 terug was het niet zo een probleem geweest :+


En waarom perse niet Groningen?

SillyB

Berichten: 4211
Geregistreerd: 16-05-04
Woonplaats: Liempde

Re: Fun-da deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-19 23:54


tirzasarah10

Berichten: 1832
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Bant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-19 06:23

MaTuMi schreef:
tirzasarah10 schreef:
Ik zelf ben ook opzoek naar een spelt in de hooiberg maar hoop het volgend jaar toch te kunnen vinden. Perceel van minimaal 800m² aan het bos. Deel van het land maakt voor mij niet uit alles behalve Groningen is goed. Het moeilijkste onder de 80k... moet bouwgrond. Voor een huis wil ik max 125k neerleggen, flinke klus woning is dan ook zeker niet erg. Ik kijk al een tijdje rond maar het is echt niet te vinden... Jaar of 5 terug was het niet zo een probleem geweest :+


En waarom perse niet Groningen?


Het werk is voor mij daar iets lastiger en trekt het mij niet zo. Mocht je nog wel een prachtig kavel weten daar is het natuurlijk wel het kijken waard!

Muiz
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 8336
Geregistreerd: 21-12-12
Woonplaats: Wijk bij Duurstede

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-19 07:38

Sassy schreef:
KimD schreef:
De regio hier is helemaal niet duur joh. :') Er zijn maar enkele huizen duur. Gemeente Vaals krijg je bijna geld toe om er te komen wonen.

Laat ik het dan anders zeggen: ik vind het duur voor wat het is.

Waar ik me ook steeds weer over verbaas is deze:
https://www.funda.nl/koop/sittard/huis- ... isenbruch/
Vroegen ze in eerste instantie zelfs 215.000 voor ;(


Dit is echt een "help mijn man is klusser" huis :wow:
Maar ik denk wel dat als je er tijd in stopt het best een schattig huisje kan worden, met een grote schuur voor een klusjesman oid.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110721
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Fun-da deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-19 07:49


lucifertje

Berichten: 5610
Geregistreerd: 08-03-06
Woonplaats: in ut stedje van lol en plezeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-19 08:07

Cayenne schreef:
Ik snap dat Amsterdam hot is, hoor. Maar bijna 6 miljoen voor een appartement :wow:
En ja, het is van mooie kwaliteit maar dan nog vind ik het een absurde prijs :=
https://www.funda.nl/koop/amsterdam/app ... nstraat-5/


Zo onrealistisch voor ruim 300m2 is dat toch niet in Amsterdam?

ynskek
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 10444
Geregistreerd: 11-05-13
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-19 08:25

lucifertje schreef:
Cayenne schreef:
Ik snap dat Amsterdam hot is, hoor. Maar bijna 6 miljoen voor een appartement :wow:
En ja, het is van mooie kwaliteit maar dan nog vind ik het een absurde prijs :=
https://www.funda.nl/koop/amsterdam/app ... nstraat-5/


Zo onrealistisch voor ruim 300m2 is dat toch niet in Amsterdam?


In combinatie met afwerking, locatie en 2 parkeerplaatsen vind ik t niet heel raar

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37268
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Re: Fun-da deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-19 08:45

Amsterdam ding. Iew, wat lelijk en kil. Leeft daar wel iemand? Voor veel geld. Servicekosten alleen al voor mij onbetaalbaar. In m2 groot maar drie slaapkamers dat is weinig. Waar laat je je fiets of stofzuiger? Vraag me ook af, als stroom uitvalt met je domotica, kun je dan nog iets!

beatje
Berichten: 5970
Geregistreerd: 05-02-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-19 08:48

Cayenne schreef:
Ik snap dat Amsterdam hot is, hoor. Maar bijna 6 miljoen voor een appartement :wow:
En ja, het is van mooie kwaliteit maar dan nog vind ik het een absurde prijs :=
https://www.funda.nl/koop/amsterdam/app ... nstraat-5/

Ik vraag me ook af wie dat voor dat geld koopt. Die buitenruimte is ook verschrikkelijk. Ik vind het zelfs voor Amsterdam veel geld.

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37268
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Re: Fun-da deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-19 08:52

Zie nu de parkeerplaatsen, er moeten dus twee autos rijden als je de achterste wilt hebben?

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34673
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-19 09:00

Dat je Groningen afschrijft als je een kavel aan het bos zoekt snap ik wel. Daar is niet veel bos van betekenis te vinden. Over de spoorlijn, wij wonen hier ook vlak aan het spoor. En mijn schoonouders wonen in Limburg en hebben een vergelijkbaar boemeltje als in Groningen komt ook vlak achter hun huis lopen. Op soms even moeten wachten omdat de spoorbomen dicht kunnen zitten heb je er imo weinig hinder van als er geen intercitys, ICE's en goederentreinen langs komen.

Voor iemand met geld, paardenstekje in Lunteren. Aan/in het bos, je kan iig gelijk uit rijden: https://www.funda.nl/koop/lunteren/huis ... ongweg-62/

Amsterdam is gewoon duur zeker als het zo af is en je ook kan parkeren bij je appartement.

lianne304

Berichten: 1053
Geregistreerd: 09-09-12
Woonplaats: kootstertille

Re: Fun-da deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-19 09:18


Lieffiefi

Berichten: 4696
Geregistreerd: 06-02-09
Woonplaats: Aan het water

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-19 09:50

Ook ik meldt me!

Ik kreeg altijd al de spooky kriebels als ik langs dit huis liep toen ik nog thuis woonde.
Nu staat het te koop en om 1 of andere reden heb ik nog steeds zo een raar gevoel als ik naar de fotoos kijk: https://www.funda.nl/koop/zuidland/huis ... 15/#foto-8

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110721
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-19 10:29

Lieffiefi schreef:
Ook ik meldt me!

Ik kreeg altijd al de spooky kriebels als ik langs dit huis liep toen ik nog thuis woonde.
Nu staat het te koop en om 1 of andere reden heb ik nog steeds zo een raar gevoel als ik naar de fotoos kijk: https://www.funda.nl/koop/zuidland/huis ... 15/#foto-8


Ligt dat niet gewoon aan hoe de foto's zijn gemaakt? Want die zijn wat donker en natuurlijk niet door een makelaar gedaan.
Ik vind het een gewoon huis en krijg er geen raar gevoel bij.