Fun-da deel 2!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Vrijbuiter34

Berichten: 239
Geregistreerd: 03-02-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-19 21:38

Cayenne schreef:
Deze mensen zijn heel enthousiast aan het behangen geslagen 8-) 8-)
https://www.funda.nl/koop/amsterdam/app ... raat-26-b/


wat een geld!!! Ik ben rustig op zoek naar een woning met minimaal 5000m2 voor het houden van paarden (waarschijnlijk net zoals veel anderen hier :+ )

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110721
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Fun-da deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-19 21:44

Locatie locatie locatie :P En ik vind het ook best een mooi pand!

Vrijbuiter34

Berichten: 239
Geregistreerd: 03-02-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-19 22:04

hahaha ja, Amsterdam he! Ja, het pand vind ik geweldig, de inrichting is niet mijn smaak ;)

Hilary

Berichten: 9203
Geregistreerd: 22-05-04

Re: Fun-da deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-19 22:11

Dat behang in de eerst geplaatste slaapkamer vind ik best leuk, maar... niet in de hele kamer. Gewoon een wandje als accent zou ik best geinig vinden.

pillow
Berichten: 7818
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: naast het drents friese wold

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-19 22:12

Ik vind dat er vaak echte onwaarheden in de advertenties staan. Hier in het dorp staan 4 huizen te koop, bij 4 verschillend makelaars. Bij 1 staat 'rustig gelegen met vrije tuin." In het echt grenst het aan de zijkant tegen het schoolplein en achter aan het sportveld, dus alle dagen herrie. Bij huis 2 "nabij snelweg" Is dus 20km verderop. Huis 3 "vanuit de woonkamer zicht op de nabij gelegen bossen" Echt niet, je kijkt op de weg en de overburen, het bos ligt achter de woning 1 km verderop. Huis 4 "heerlijk rustig gelegen'' Die woning staat zowat bovenop en erg drukke 80 km weg. Ik vind dit erg misleidend. Je zult als potentiele koper paar 100 km rijden omdat het zo leuk lijkt. dan baal je wel sterk lijkt me.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34673
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-19 22:17

Vrijbuiter34 schreef:
hahaha ja, Amsterdam he! Ja, het pand vind ik geweldig, de inrichting is niet mijn smaak ;)


Ook niet mijn smaak, als in, ik zou het thuis niet willen. Maar ik vind het daar erg goed passen. Die wc vind ik wel heel gaaf.

ikke

Berichten: 37581
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-19 22:43

pillow schreef:
Ik vind dat er vaak echte onwaarheden in de advertenties staan. Hier in het dorp staan 4 huizen te koop, bij 4 verschillend makelaars. Bij 1 staat 'rustig gelegen met vrije tuin." In het echt grenst het aan de zijkant tegen het schoolplein en achter aan het sportveld, dus alle dagen herrie. Bij huis 2 "nabij snelweg" Is dus 20km verderop. Huis 3 "vanuit de woonkamer zicht op de nabij gelegen bossen" Echt niet, je kijkt op de weg en de overburen, het bos ligt achter de woning 1 km verderop. Huis 4 "heerlijk rustig gelegen'' Die woning staat zowat bovenop en erg drukke 80 km weg. Ik vind dit erg misleidend. Je zult als potentiele koper paar 100 km rijden omdat het zo leuk lijkt. dan baal je wel sterk lijkt me.

Google maps is je grote vriend.

Vorig jaar het huis van mijn ouders verkocht, zat best wat werk aan en daar was de prijs ook naar maar binnen enkele weken verkocht voor nagenoeg de vraagprijs. Dat huis stond ook aan een drukke, doorgaande weg met zegge 30cm voortuin. De koper was in de ochtend geweest en nog voor sluitingstijd deed hij een bod dat ik goed genoeg vond.

Dorine92
Berichten: 5334
Geregistreerd: 21-04-12
Woonplaats: Schagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-19 22:56

Rivjenn schreef:
Cayenne schreef:

Dat groene zwembad... net of het vol zit met alg :')

Hier een huis met stallen en bak in Breezand. Alleen niet heel veel land volgens mij?
https://www.funda.nl/koop/breezand/huis ... vaart-139/


De stallen zijn wel erg leuk maar ja echt superweinig grond..
En niks te rijden daar

Mijn huis staat nog niet op funda maar komt ook te koop. Is ook daar in de buurt (Anna Paulowna)
Geen bak, wel drie enorme stallen, twee schuren , rubberen paddock met schuilstal en een kavel van 7250m2. Ben benieuwd wat ie gaat doen in deze tijd.

CarinaR

Berichten: 11954
Geregistreerd: 15-10-04
Woonplaats: Net buiten ons dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-19 23:18

Ja nieuw topic. Check.

manzano

Berichten: 23956
Geregistreerd: 22-10-01

Re: Fun-da deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-19 23:29

Zo jullie gaan meteen uit de startblokken in het nieuwe topic haha

MaTuMi

Berichten: 1475
Geregistreerd: 03-05-10
Woonplaats: Gasselternijveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-19 23:36

manzano schreef:
Zo jullie gaan meteen uit de startblokken in het nieuwe topic haha


Ja we duiken in het diepe met een groen zwembad :+

Dyanne_z

Berichten: 408
Geregistreerd: 04-12-12
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-19 23:39

Die met het groene zwembad heeft een sloperij s buurman
Afbeelding

Vrijbuiter34

Berichten: 239
Geregistreerd: 03-02-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-19 23:41

Dyanne_z schreef:
Die met het groene zwembad heeft een sloperij s buurman
[ [url=m/dWFD6u.png]Afbeelding[/url] ]


Altijd handig google maps :Y)

ikke

Berichten: 37581
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-19 23:45

Ik heb jaren een sloperij als buren gehad; dat was vooral heel erg handig (sloop uit gebouwen die verbouwd/afgebroken werden). We hebben er de gekste dingen vandaag gehaald. Als ik iets nodig had, ging ik eerst daar kijken en als hij dan echt niks had, ging ik verder zoeken.

Fitzroy

Berichten: 25129
Geregistreerd: 11-01-01

Re: Fun-da deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-19 00:36

Het zou toch niet mijn gedroomde buurman zijn eerlijk gezegd.
Ik ben ook weer van de partij! Ook al heb ik bijna een huis gekocht, het blijft verslavend.

Rivjenn

Berichten: 4021
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Bergen NH

Re: Fun-da deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-19 00:57

Ja precies, op google earth kun je al veel zien.
Of het aan de snelweg of andere drukke weg ligt, of er hoogspanningskabels staan, de trein door je achtertuin rijdt etc etc.

Fitzroy

Berichten: 25129
Geregistreerd: 11-01-01

Re: Fun-da deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-19 01:00

Ach, het blijft ook maar net waar je last van hebt. Ik woon liever naast de snelweg of het spoor dan naast een speeltuin, school of kinderopvang :o

zonnebloem18

Berichten: 24843
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-19 03:27

Achterom schreef:
Daar gaan we weer... ik gooi er meteen maar even één in: https://www.funda.nl/koop/aalten/huis-8 ... erkweg-14/
Het begint met een groen zwembad, maar het is hier het jaar door gezellig (met een glaasje wijn :'))

Dit is oprecht een prachtig huis en ik vind de vraagprijs best redelijk. Zonde van die vreemde foto's.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110721
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Fun-da deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-19 03:40


biancatjuh27

Berichten: 317
Geregistreerd: 18-10-12

Re: Fun-da deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-19 08:50

Oh heerlijk een topic over Funda.
Wij zijn druk bezig met Funda in de gaten te houden. Op zoek naar een vrijstaand huis met ruime tuin in de omgeving van Appingedam. Aangezien mijn man daar vanaf februari een baan heeft.
Morgen hebben we 2 bezichtigen gepland staan in Sidderburen.

ThornForest
Berichten: 528
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: Fryslân

Re: Fun-da deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-19 09:10

Oo leuk een nieuw topic. Trouwe meelezer van de vorige. Zal proberen wat actiever mee te praten. Jullie voorgestelde huizen kijken alleen al is zo leuk (en af en toe een dagtaak) ;).

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37268
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-19 09:24

Achterom schreef:
karuna schreef:
Aalten is een feesthuis. En geeft aan wat voor kopers ze wenschen :)) de geslaagde oudere met geld. :')
Leuk pandje voor het geld. Ik zou zelf niet zo met mijn snufferd erop willen staan

Breezand 2500 m2. Wij hadden destijds 1600 en 900 in bruikleen, was net te doen met twee ponys inclusief rijbakje :D

Maar daar stond vast geen huis, schuur en tuin op of wel?


Jawel was totale perceelgrootte :j

Wat betreft omschrijvingen kom ik wel vaker vreemde dingen tegen.

https://www.funda.nl/koop/zutphen/huis- ... -kanon-52/

Deze bijvoorbeeld. Vrij uitzicht over de landerijen en rustig. :)) Klopt ook nog,, maar onderin zijn ze wel zo eerlijk geweest om neer te zetten dat dat vrije uitzicht vrij snel verdwenen is vanwege een zeer waarschijnlijk erg drukke rondweg. Met "parkachtige" inrichting ertussen. En aan de andere kant ligt de heel drukke weg naar zuthpen :')

Ergens anders, de huizen zijn destijds verkocht met vrij uitzicht, waar nu een aantal huizen echt pal voor gebouwd gaan worden.

Ergste vind ik nu de fotos die ze plaatsen, niet van echt te onderscheiden, hoe het kan worden. Maar vaak zo geplaatst dat je niet kunt zien dat het nep is. {:)-:( En het huis er in werkelijkheid beroerd uitziet van buiten en binnen. -O-

Alja

Berichten: 25614
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Re: Fun-da deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-19 09:39

Ben benieuwd naar de pareltjes die weer voorbij gaan komen :)

Froukje
Forever young

Berichten: 10842
Geregistreerd: 09-02-08
Woonplaats: Uithuizermeeden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-19 10:23

biancatjuh27 schreef:
Oh heerlijk een topic over Funda.
Wij zijn druk bezig met Funda in de gaten te houden. Op zoek naar een vrijstaand huis met ruime tuin in de omgeving van Appingedam. Aangezien mijn man daar vanaf februari een baan heeft.
Morgen hebben we 2 bezichtigen gepland staan in Sidderburen.

Hey, dat is dicht in de buurt! Meer eisen en wensen?

loulou

Berichten: 14811
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-19 10:31