Wasparfum

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Saintelette

Berichten: 3183
Geregistreerd: 12-08-11
Woonplaats: Waalwijk

Re: Wasparfum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-20 15:09

Lastig om iets zinnigs te zeggen, geur is zo persoonlijk! Ik heb voor het eerst de Perla gebruikt, maar vind daar echt een ‘vies’ randje oid aan zitten. Kan m’n vinger er niet op leggen maar iets heel indringends zit daar in.

nikilover

Berichten: 2441
Geregistreerd: 15-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-20 16:35

Bedankt allemaal! Het is de Dolce geworden, ik ben benieuwd wat hij daarvan vindt. :)

Er zit vlakbij mijn werk een verkooppunt van wasparfum.nl - Dat vind ik dan persoonlijker fijner om te kopen dan wasgeluk... Ik wil toch graag even ruiken voor ik iets koop, want van wasparfum vind ik ook niet alle geurtjes lekker.

Heel fijn dat ze dan testertjes hebben liggen. :j

nikilover

Berichten: 2441
Geregistreerd: 15-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-20 16:36

Saintelette schreef:
Lastig om iets zinnigs te zeggen, geur is zo persoonlijk! Ik heb voor het eerst de Perla gebruikt, maar vind daar echt een ‘vies’ randje oid aan zitten. Kan m’n vinger er niet op leggen maar iets heel indringends zit daar in.


Oh echt waar, ik vind 'm echt heerlijk.
Ik wilde de grote fles gelijk meenemen, maar die was uitverkocht.
Binnenkort maar weer terug.

Popstra
Berichten: 13841
Geregistreerd: 21-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-20 10:34

De nieuwe ,,Talk,, is een fijne geur
Katoenbloem vind ik ook een lekker zoete geur.

IsabelleN
Berichten: 623
Geregistreerd: 05-10-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-20 11:53

Testers binnen. Er kwam al veel geur uit de enveloppe, en toen ik ze eruit haalde roken mijn vingers ook na 2x wassen ernaar. "No way dat ik dat in mijn kleren wil" mopperde man :=

Moon_light94

Berichten: 3427
Geregistreerd: 10-03-10

Re: Wasparfum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-20 12:22

Dolce, Zircone & Argan vind ik erg lekker! Nu even kijken welke ik ga bestellen in grotere verpakking.

Ik vind het echt super lekker, wasparfum! <3

IsabelleN: dat zei mijn vriend ook, maar heb er eigenwijs toch mee gewassen. Toen vond ie het toch ineens wel lekker (niet alle geuren natuurlijk, maar ik ook niet). Het is super sterk zo onverdund. Gewoon niet teveel gebruiken :)

Suzanne F.

Berichten: 49399
Geregistreerd: 03-03-01

Re: Wasparfum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-20 12:47

Klein beetje gebruiken, paar druppeltjes. Even uitproberen voor jezelf. Puur is inderdaad supersterk.

nikilover

Berichten: 2441
Geregistreerd: 15-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-20 13:27

IsabelleN schreef:
Testers binnen. Er kwam al veel geur uit de enveloppe, en toen ik ze eruit haalde roken mijn vingers ook na 2x wassen ernaar. "No way dat ik dat in mijn kleren wil" mopperde man :=


Haha, mijn vriend moet er ook nog aan wennen hoor.
Hij is dol op lekker ruikende was, d.m.v. bijvoorbeeld Lenor wasverzachter of de unstoppables.

De eerste keer dat ik met wasparfum ging wassen was hij nogal scpetisch, meer omdat ik zo enthousiast was denk ik :')

Inmiddels vindt hij het volgens mij wel prima; zolang het beddengoed en/of de gordijnen er niet mee gewassen zouden worden (Perla) omdat hij denkt dan misschien hoofdpijn te krijgen.
Hier heb ik nu Dolce voor aangeschaft; dus even kijken hoe hij die vindt. Deze is toch net iets zachter naar mijn idee.

Zelf ben ik helemaal verslaafd aan de geur van Perla, heeeerlijk <3
Van het weekend mijn sportkleding ermee gewassen, en gisteren gaan sporten. De hele zaal was warm, en rook vies (er was net een groepsles voor ons geweest) - Maar ik rook telkens een vleugje wasparfum en dus was het voor mij uit te houden :') _/-\o_

_Lorette_

Berichten: 12114
Geregistreerd: 27-09-04
Woonplaats: Onder Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-20 14:19

Ik had laatst gevraagd of mijn vriend een klein scheutje van een tester bij het beddengoed wilde doen. Volgens mij was het een enthousiast scheutje, want de geur was te heftig om nog te kunnen slapen. :')

Suzanne F.

Berichten: 49399
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-20 14:34

_Lorette_ schreef:
Ik had laatst gevraagd of mijn vriend een klein scheutje van een tester bij het beddengoed wilde doen. Volgens mij was het een enthousiast scheutje, want de geur was te heftig om nog te kunnen slapen. :')


Haha mannen en een klein scheutje......
Dat zal wel een flinke scheut zijn geweest.

Popstra
Berichten: 13841
Geregistreerd: 21-06-08

Re: Wasparfum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-20 21:28

Vind het wel jammer dat de geur zo goed als verdwenen is wanneer je de was uit de droger haalt! En dan heb ik 3 dopjes gebruikt.

Dat is met geparfumeerde wasparels niet het geval.

nikilover

Berichten: 2441
Geregistreerd: 15-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 14:24

Popstra schreef:
Vind het wel jammer dat de geur zo goed als verdwenen is wanneer je de was uit de droger haalt! En dan heb ik 3 dopjes gebruikt.

Dat is met geparfumeerde wasparels niet het geval.


Ik kreeg als tip om een washandje mee te laten draaien met een paar druppels wasparfum erop - Werkt als een trein :)

Popstra
Berichten: 13841
Geregistreerd: 21-06-08

Re: Wasparfum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 16:49

O.k, zal het eens proberen

Anoniem

Re: Wasparfum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 13:52

Mijn proefsetjes zijn bijna op en ik weet gewoon niet welke ik nu wil gaan bestellen... luxe problemen _O-
Wil in ieder geval wel voor wasparfum gaan, daar heb ik minder van nodig en blijft langer hangen.

_Lorette_

Berichten: 12114
Geregistreerd: 27-09-04
Woonplaats: Onder Zwolle

Re: Wasparfum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-20 11:25

Heb ik net zo. Ik kan helemaal niet kiezen. :+

Popstra
Berichten: 13841
Geregistreerd: 21-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 13:53

Nou ik heb nu een paar keer er mee gewassen maar vind het niet denderend.
Vond het al niks dat de geur verdween in de droger maar als ik mijn Was aan de lucht laat drogen is de geur ook snel verdwenen en dan was ik niet zuinig met het doseren. Dit in tegenstelling tot de unstopabels van Lenor, Dat blijft echt wekenlang ruiken. Ook als het uit de droger komt.

Matheno

Berichten: 7954
Geregistreerd: 06-01-11
Woonplaats: Luttelgeest

Re: Wasparfum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 13:55

Ik snap het niet. Als ik mijn kleding in de droger heb dan ruikt het hele huis naar wasparfum door de warmte verspreiding. Als ik het buiten hang is het nóg sterker.

Popstra
Berichten: 13841
Geregistreerd: 21-06-08

Re: Wasparfum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 13:57

Het enigste waar ik het in blijf ruiken is mijn handdoeken en die dan aan de lucht gedroogd dus die blijven nogal ruw. Mijn ochtendjas dacht ik ook lekker te laten ruiken er mee maar was na 1 dag ook al zo goed als weg.
Ik gebruik katoenbloem en was met Ariël poeder.

Allejandro
Berichten: 18541
Geregistreerd: 21-09-03

Re: Wasparfum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 14:01

Hoe zit het met allergieën? Ik zit zelf met allergieën voor bepaalde wasmiddelen of parfum dus even uitproberen is wel lastig.
Jullie ervaring daarmee?

Unstoppables zijn ook heerlijk.

cinniz123

Berichten: 4406
Geregistreerd: 14-08-12
Woonplaats: Rotterdam

Re: Wasparfum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 15:20

die van wasparfum ruikt ik ook nog gewoon goed,zelfs de handdoeken na de droger maar dan wel minder als dat ik kleding aan de lucht laat drogen.

Shae
Berichten: 1373
Geregistreerd: 05-06-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 17:23

Hier blijft de geur ook goed hangen. Ik had laatst dat een collega me aansprak omdat ze me de hele week al zo lekker vond ruiken en ze moest echt weten wat dat was. Toen droeg ik iets wat ik een week daarvoor heb gewassen en in de kast heb gehangen.

Anoniem

Re: Wasparfum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 17:27

Hier blijft de geur ook echt wel hangen. Heb mijn paardenjas ermee gewassen, die hangt nu apart in een kast en iedere keer als ik die kast open doe komt de geur mij weer tegemoet! :=

Timmie06
Berichten: 568
Geregistreerd: 16-11-14

Re: Wasparfum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 13:05

Door de droger/warmte lijkt het soms of de geur minder is maar deze komt gewoon weer terug daarna. Mijn handdoeken gaan in de droger en bij gebruik is de geur helemaal terug, hele badkamer ruikt ernaar.
Ik kan me bijna niet voorstellen dat je de wasparfum niet ruikt eigenlijk...ik krijg zoveel reacties op stal over mijn kleding en dan heb ik het over een jas waar ik bijvoorbeeld al paar weken mee rondloop.

Timmie06
Berichten: 568
Geregistreerd: 16-11-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 13:06

Allejandro schreef:
Hoe zit het met allergieën? Ik zit zelf met allergieën voor bepaalde wasmiddelen of parfum dus even uitproberen is wel lastig.
Jullie ervaring daarmee?

Unstoppables zijn ook heerlijk.


In de geuren van wasgeluk zitten geen chemische geurstoffen waar veel mensen allergisch voor zijn. Je kunt ook altijd een lijst opvragen hiervan.

Popstra
Berichten: 13841
Geregistreerd: 21-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-20 11:21

Timmie06 schreef:
Door de droger/warmte lijkt het soms of de geur minder is maar deze komt gewoon weer terug daarna. Mijn handdoeken gaan in de droger en bij gebruik is de geur helemaal terug, hele badkamer ruikt ernaar.
Ik kan me bijna niet voorstellen dat je de wasparfum niet ruikt eigenlijk...ik krijg zoveel reacties op stal over mijn kleding en dan heb ik het over een jas waar ik bijvoorbeeld al paar weken mee rondloop.

Misschien komt het omdat ik al best een tijd de unstoppables gebruikte en ik gewend ben dat die echt sterk is en lang blijft.