Wasparfum

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Matheno

Berichten: 7942
Geregistreerd: 06-01-11
Woonplaats: Luttelgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-19 13:31

BertBaley schreef:
Ik vond eigenlijk van Wasparfum.nl alleen de 'smeraldo' lekker.. dus heb ze geretourneerd en een grote fles smeraldo besteld!


Ik vind Perla ook heerlijk. Smeraldo ook ja!

Suzanne F.

Berichten: 49214
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-19 14:24

Matheno schreef:
BertBaley schreef:
Ik vond eigenlijk van Wasparfum.nl alleen de 'smeraldo' lekker.. dus heb ze geretourneerd en een grote fles smeraldo besteld!


Ik vind Perla ook heerlijk. Smeraldo ook ja!


Ja die vind ik ook erg lekker. Dat zijn de twee zachtste geuren die erbij zitten dacht ik. De rest is wat zwaarder. Hoewel Dolce ook zacht is.

Suzanne F.

Berichten: 49214
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-19 14:57

Oh en het kan ook in je brander voor scent chips heb ik ontdekt, maar dan ook heel weinig.

BertBaley

Berichten: 6824
Geregistreerd: 21-07-06
Woonplaats: 's-Gravenzande , Zuid-Holland.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-19 14:58

Matheno schreef:
BertBaley schreef:
Ik vond eigenlijk van Wasparfum.nl alleen de 'smeraldo' lekker.. dus heb ze geretourneerd en een grote fles smeraldo besteld!


Ik vind Perla ook heerlijk. Smeraldo ook ja!


Misschien dat het ook iets anders ruikt als 'je de was hebt gedaan' haha!

Matheno

Berichten: 7942
Geregistreerd: 06-01-11
Woonplaats: Luttelgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-19 15:00

Suzanne F. schreef:
Oh en het kan ook in je brander voor scent chips heb ik ontdekt, maar dan ook heel weinig.


Ik doe ook weleens een drupje ervan aangelengd met water in een spray flacon. Heerlijk ruikende roomspray <3

anca

Berichten: 1780
Geregistreerd: 08-10-03
Woonplaats: drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-19 16:11

Ik heb het proefpakket ook binnen . Eerste wasje gedraaid. Naar aanleiding van de opmerkingen hier maar eenderde flesje gedaan .
Maar het schenkt lastig uit vind ik dus het flesje en mijn handen zaten er ook onder. Nu kan ik niet meer zien welke het was. :o
De geur was wel oké .

KletsKoekje
Berichten: 3302
Geregistreerd: 20-01-06

Re: Wasparfum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 16:36

Ik twijfel of ik het proefpakket met 9 geurtjes voor 15 euro zal bestellen bij wasparfum.nl of 3 (grotere) geuren van il bucato voor 30 euro .
Wat raden jullie aan?
Afbeelding
Afbeelding

Can de ene kant denk ik 9 geurtjes is wel fijn om uit te proberen maar van de andere kant denk ik dan zitten er waarachijnlijk meerdere geuren bij die we niet zo lekker vinden en heb je meer aan 3 geuren proberen.

Suzanne F.

Berichten: 49214
Geregistreerd: 03-03-01

Re: Wasparfum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 21:23

Ik zou de 9 geurtjes uitproberen. Ik vind er van de 9 maar eentje minder lekker. De rest is eigenlijk allemaal lekker of heerlijk.

mysa

Berichten: 10484
Geregistreerd: 14-07-07
Woonplaats: Veluwe

Re: Wasparfum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 21:38

Niet slecht voor het milieu? Er verdwijnen al zo veel stoffen met het afvalwater in het riool.....

ZEJA

Berichten: 3105
Geregistreerd: 05-12-05

Re: Wasparfum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 21:48

Ik heb ook 2 proef pakketjes van 9 besteld.

Wat ik alleen raar vind is de verzendkosten die €5,49 op de site zijn en het gewoon met brievenbus pakket komt a 3.90.

Dit vind ik toch wel een groot verschil.

Zoolgangster

Berichten: 9590
Geregistreerd: 08-04-06
Woonplaats: 587 km van Londen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 21:52

mysa schreef:
Niet slecht voor het milieu? Er verdwijnen al zo veel stoffen met het afvalwater in het riool.....


Dat vraag ik me ook af, gezien de waarschuwing op de verpakking zoals Lenor: "schadelijk zijn voor 'in het water levende organismen met langdurige gevolgen.'

colunder

Berichten: 3547
Geregistreerd: 22-10-07
Woonplaats: Bennekom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-19 02:55

KletsKoekje schreef:
Ik twijfel of ik het proefpakket met 9 geurtjes voor 15 euro zal bestellen bij wasparfum.nl of 3 (grotere) geuren van il bucato voor 30 euro .
Wat raden jullie aan?
[ [url=m/IMKbk5.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/YZZi4z.jpg]Afbeelding[/url] ]

Can de ene kant denk ik 9 geurtjes is wel fijn om uit te proberen maar van de andere kant denk ik dan zitten er waarachijnlijk meerdere geuren bij die we niet zo lekker vinden en heb je meer aan 3 geuren proberen.


Ik kom bij 3 flesjes van il bucato op 19.95
Afbeelding

Ik heb nu alle geuren van il bucato, ook steeds in setjes van 3 besteld.

Timmie06
Berichten: 568
Geregistreerd: 16-11-14

Re: Wasparfum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-19 08:43

De vermeldingen op de fles zijn wettelijk verplicht.
Wasgeluk is voor 95% natuurlijk en in water oplosbaar. Van de andere wasparfums weet ik dat niet eigenlijk.

Wennii

Berichten: 2310
Geregistreerd: 29-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-19 09:27

ardo_iggy schreef:
Ik heb ook 2 proef pakketjes van 9 besteld.

Wat ik alleen raar vind is de verzendkosten die €5,49 op de site zijn en het gewoon met brievenbus pakket komt a 3.90.

Dit vind ik toch wel een groot verschil.


Nou, dat vond ik ook inderdaad, ik verwachtte het echt in een doosje wat niet door de brievenbus paste (ik had er 2 besteld, een voor mezelf en een voor mijn moeder voor cadeautjes onder de boom :)) maar het zat er dus toch gewoon in, lekker makkelijk zo....

ista
Berichten: 1134
Geregistreerd: 09-03-06
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-19 11:12

ardo_iggy schreef:
Ik heb ook 2 proef pakketjes van 9 besteld.

Wat ik alleen raar vind is de verzendkosten die €5,49 op de site zijn en het gewoon met brievenbus pakket komt a 3.90.

Dit vind ik toch wel een groot verschil.


Als ik nu op de site van wasparfum wil bestellen kost het maar €3,80 aan verzending.

ZEJA

Berichten: 3105
Geregistreerd: 05-12-05

Re: Wasparfum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-19 11:17

Moet je wel even 2 pakketjes aanklikken en niet eentje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-19 12:33

Ldenboer72 schreef:
De vermeldingen op de fles zijn wettelijk verplicht.
Wasgeluk is voor 95% natuurlijk en in water oplosbaar. Van de andere wasparfums weet ik dat niet eigenlijk.

Dat het in water oplosbaar is zegt niet zo veel. Round up is ook in water oplosbaar ;) .

Ik vind de geuren die ik tot nu toe geprobeerd heb over het algemeen heerlijk. Vooral de Musk bianco en de Argan. Ben nu met de lavendel aan het wassen.

Verder vraag ik mij af of er mensen zijn die weleens een paar druppels in de stofzuigerzak doen?

Matheno

Berichten: 7942
Geregistreerd: 06-01-11
Woonplaats: Luttelgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-19 12:58

[***] schreef:
Ldenboer72 schreef:
De vermeldingen op de fles zijn wettelijk verplicht.
Wasgeluk is voor 95% natuurlijk en in water oplosbaar. Van de andere wasparfums weet ik dat niet eigenlijk.

Dat het in water oplosbaar is zegt niet zo veel. Round up is ook in water oplosbaar ;) .

Ik vind de geuren die ik tot nu toe geprobeerd heb over het algemeen heerlijk. Vooral de Musk bianco en de Argan. Ben nu met de lavendel aan het wassen.

Verder vraag ik mij af of er mensen zijn die weleens een paar druppels in de stofzuigerzak doen?


DOE HET NIET!

Ik heb het gedaan, en de geur werd zo sterk dat ik een uur lang mijn huis niet in kon :')
Beter kun je een paar druppels in water in een spray flacon doen en daar af en toe een spuitje mee geven.

Ik zuig wel altijd een beetje waspoeder op als ik een nieuwe stofzuigerzak gebruik. Dat ruikt prima, en niet te sterk.

Anoniem

Re: Wasparfum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-19 13:31

Bedankt Matheno! Ik was er al een beetje bang voor. Normaal gesproken zuig ik ook altijd wat waspoeder op. Dan houd ik het daar bij.

Timmie06
Berichten: 568
Geregistreerd: 16-11-14

Re: Wasparfum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-19 13:58

Er zijn veel gebruikers die het idd op de zak druppelen...ik doe zelf een wattenschijfje met wat druppels in de zak. Sterk zat kwa geur.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-19 14:46

Ldenboer72 schreef:
Er zijn veel gebruikers die het idd op de zak druppelen...ik doe zelf een wattenschijfje met wat druppels in de zak. Sterk zat kwa geur.

Dat is ook nog een idee.

Olympia96

Berichten: 3299
Geregistreerd: 26-09-05
Woonplaats: Drenthe

Re: Wasparfum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-19 19:30

Ik doe een paar druppels op een oud geurbuiltje van Robijn en leg dat in de auto. Echt lekker!

marjannuh
Berichten: 138
Geregistreerd: 21-03-07
Woonplaats: urk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-19 20:08

Matheno schreef:
Ldenboer72 schreef:
De vermeldingen op de fles zijn wettelijk verplicht.
Wasgeluk is voor 95% natuurlijk en in water oplosbaar. Van de andere wasparfums weet ik dat niet eigenlijk.

Dat het in water oplosbaar is zegt niet zo veel. Round up is ook in water oplosbaar ;) .

Ik vind de geuren die ik tot nu toe geprobeerd heb over het algemeen heerlijk. Vooral de Musk bianco en de Argan. Ben nu met de lavendel aan het wassen.

Verder vraag ik mij af of er mensen zijn die weleens een paar druppels in de stofzuigerzak doen?

DOE HET NIET!

Ik heb het gedaan, en de geur werd zo sterk dat ik een uur lang mijn huis niet in kon :')
Beter kun je een paar druppels in water in een spray flacon doen en daar af en toe een spuitje mee geven.

Ik zuig wel altijd een beetje waspoeder op als ik een nieuwe stofzuigerzak gebruik. Dat ruikt prima, en niet te sterk.


Ik doe het weer wel wel maar 2 druppels ofzo.
Vandaag de gordijnen ermee gewassen

SharonIndezz
Berichten: 4693
Geregistreerd: 16-07-10
Woonplaats: 's-Hertogenbosch

Re: Wasparfum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 11:43

Na aanleiding van dit topic de diamante besteld van wasparfum.nl ben mega benieuwd :)

KletsKoekje
Berichten: 3302
Geregistreerd: 20-01-06

Re: Wasparfum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 22:25

Ik heb het proefpakkt met 9 geuren van wasparfum binnen. Nu gewassen met perla en nog een andere, weet even de naam niet, bestaat uit 3 woorden in ieder geval.
Pela ruikt lekker, en die 2e vind ik echt super lekker. Gebruik half flesje zoals im beschrijving staat en vind het helemaal niet overheersend of te veel. Ook paar druppels op stofzuigerzak, heerlijk!
Benieuwd naar mde andere geuren, morgen nieuw flesje :)