[VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Hannanas
Berichten: 13024
Geregistreerd: 21-01-06
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-19 09:40

:( dat is heftig wakker worden smorgens. Wel vanaf de foto een op het oog perfect veulen met placenta waarvan je je afvraagt waarom het zo is geëindigd. Zag je er iets aan?

xXutopiaXx

Berichten: 10042
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-19 09:54

Dankjulliewel allemaal :+: We gaan ze nu inderdaad scheiden tot het voorjaar, tenminste.. nu nog eventjes samen, maar dan gaat er een draadje tussen. Dat het interessant is om te zien snap ik helemaal hoor ;) Daarom heb ik de foto er ook bij gedaan.. want eng is het gelukkig niet. En inderdaad, het is er helemaal perfect vanaf gekomen... waarom het is gebeurd snap ik dus ook echt niet... :? Er is de laatste tijd niets anders geweest dan al die tijd ervoor...

Vandaag hebben we onze housewarming, zou een groot feest moeten worden. Zo is het ook georganiseerd, dus zal het (hopelijk..) ook wel worden, maar voor mij is het gouden randje er voor nu eventjes af... misschien komt dat terug als straks alle mensen zich hier verzamelen en het gezellig is... maar steeds als ik naar Kaatje kijk, kan ik maar aan 1 ding denken.. en tja, die zie je hier nou eenmaal veel rondwandelen.. dus m'n gedachten zijn constant bij haar.. :(:)

Lynn_Nikita

Berichten: 25485
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Limburg

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-19 10:14

Ik denk dat zij er weinig last van heeft, het is anders als ze al een veulen aan de voet had en daar iets mee gebeurde. nu weet ze niet beter, ik heb niet het idee dat een merrie weet dat ze drachtig is en het verloren heeft en daar net zo om rouwt wat mensen doen.

marschwood
Berichten: 455
Geregistreerd: 25-08-08

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-19 10:55

Echt sneu .Is de navelstreng niet gedraaid en/of extreem lang?Komt bij mini's wel voor

Siggislief

Berichten: 14015
Geregistreerd: 04-10-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-19 11:06

Sterkte met het verlies! :(:)

SensaHorses
Berichten: 709
Geregistreerd: 19-05-13

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-19 11:09

Ach dat is wel heel sneu en jammer, het lijkt zo'n perfect veulentje! |(
Sterkte en hopelijk kun je vanavond toch van jullie feest genieten. Y)(^) ;)

belle_boef

Berichten: 10747
Geregistreerd: 13-02-08
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-19 12:37

Bah wat een sneu nieuws. Sterkte.

marschwood schreef:
Echt sneu .Is de navelstreng niet gedraaid en/of extreem lang?Komt bij mini's wel voor


Hij ligt er indd wel gedraaid naast.

Slmt9

Berichten: 4818
Geregistreerd: 25-11-12

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-19 12:42

Wat een verdrietig (maar wel interessant, so thanks for sharing) berichtje. Wellicht een gekke vraag, maar ik ben toch benieuwd wat je daar nu mee doet. Bel je daar dan ook de rendac voor?

Hopelijk geniet je een beetje van je feestje.

Malenka

Berichten: 7579
Geregistreerd: 04-10-06

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-19 13:04

Wat een vervelende gebeurtenis. Je leeft er zo naar toe en dan is het plotseling over.

Maar wat ontzettend fijn dat Kaatje er niets aan over heeft gehouden! Probeer daar aan te denken als je haar ziet. Dat is absoluut een feestje waard. Het had zo veel slechter kunnen gaan.

Geniet van vanavond.

Mer1980

Berichten: 18869
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-19 14:38

Och jeetje wat een naar bericht zeg arme Kaatje.... 'Fijn' dat ze er goed onder lijkt te zijn. Ik hoop dat ze er verder geen last van krijgt.

Ook ik vind het interessant om te zien, hoe naar het ook is. Je zal er waarschijnlijk nooit echt achter komen waarom het is gebeurd, maar de natuur heeft daar haar reden vast voor. Volgend jaar een nieuwe kans met haar vast verkering om iets moois te maken.

Saul

Berichten: 9658
Geregistreerd: 15-11-03
Woonplaats: Brabant

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-19 15:24

Och jeetje. Wat ontzettend sneu. :(

Xanthippe

Berichten: 1723
Geregistreerd: 02-12-08
Woonplaats: België

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-19 19:22

Oh zo jammer |(
Gelukkig gaat ze er goed mee om!
Hopelijk kan jij ook nog van je feestje genieten...

Jes

Berichten: 12155
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Frankrijk

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-19 11:53

Wat jammer :(:)
Kaatje zal er inderdaad geen weet van hebben.
Mijn merrie heeft eens op 7 maanden een veulen verloren maar dan zonder de placenta die mee kwam.
(veulen leek qua vorm op de jouwe, komt er bij jou ook een vreemde geur vanaf? Ik vond het naar Bernaise saus ruiken)
Hoe is Kaatje haar temperatuur en eet ze gewoon?
Mijn merrie kreeg een dag later verhoging en at slechter.

senna21

Berichten: 11862
Geregistreerd: 17-03-09

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-19 22:02

Wat sneu, zo'n mini-veulen...
Fijn dat de merrie verder okay lijkt.

missfalki
Berichten: 2272
Geregistreerd: 25-10-15
Woonplaats: Salland

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-19 23:37

Wat heftig en zo anders als gehoopt,
wil je veel sterkte wensen met het verlies …
wel fijn dat Kaatje er goed onder is en hopelijk ook blijft …

Karin.

Lys_PPA

Berichten: 1346
Geregistreerd: 30-09-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-19 10:12

Ahh supersneu, daar zou ik me ook echt slecht om kunnen voelen.. Wel interessant om eens te zien B-)

Hoe was de housewarming uiteindelijk nog? Nog wel n beetje kunnen genieten?

xXutopiaXx

Berichten: 10042
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-19 12:18

belle_boef schreef:
Bah wat een sneu nieuws. Sterkte.

marschwood schreef:
Echt sneu .Is de navelstreng niet gedraaid en/of extreem lang?Komt bij mini's wel voor


Hij ligt er indd wel gedraaid naast.

Ik vond het er inderdaad ook wat raar bij liggen.. zou kunnen.. DA zei dat er wel 1001 redenen zijn waardoor het vroegtijdig is afgebroken.


Slmt9 schreef:
Wat een verdrietig (maar wel interessant, so thanks for sharing) berichtje. Wellicht een gekke vraag, maar ik ben toch benieuwd wat je daar nu mee doet. Bel je daar dan ook de rendac voor?

Hopelijk geniet je een beetje van je feestje.

Wij hebben het veulentje gewoon begraven :) Was nog maar zo klein.. Wisten zelf ook eigenlijk niet zo goed wat ermee te doen, maar toen kwam onze overbuurman ermee dat we het in zijn bosje mochten begraven :+: Dat ligt naast ons huis, dus daar hebben we een mooi plekje uitgezocht..


Malenka schreef:
Wat een vervelende gebeurtenis. Je leeft er zo naar toe en dan is het plotseling over.

Maar wat ontzettend fijn dat Kaatje er niets aan over heeft gehouden! Probeer daar aan te denken als je haar ziet. Dat is absoluut een feestje waard. Het had zo veel slechter kunnen gaan.

Geniet van vanavond.

Dat is waar, lief.. dankjewel :+:


Mer1980 schreef:
Och jeetje wat een naar bericht zeg arme Kaatje.... 'Fijn' dat ze er goed onder lijkt te zijn. Ik hoop dat ze er verder geen last van krijgt.

Ook ik vind het interessant om te zien, hoe naar het ook is. Je zal er waarschijnlijk nooit echt achter komen waarom het is gebeurd, maar de natuur heeft daar haar reden vast voor. Volgend jaar een nieuwe kans met haar vast verkering om iets moois te maken.

Dat is waar, volgend jaar met Kevin nog weer eens proberen.. dan een veulentje van het knappe stel samen <3


Jes schreef:
Wat jammer :(:)
Kaatje zal er inderdaad geen weet van hebben.
Mijn merrie heeft eens op 7 maanden een veulen verloren maar dan zonder de placenta die mee kwam.
(veulen leek qua vorm op de jouwe, komt er bij jou ook een vreemde geur vanaf? Ik vond het naar Bernaise saus ruiken)
Hoe is Kaatje haar temperatuur en eet ze gewoon?
Mijn merrie kreeg een dag later verhoging en at slechter.

Het viel mij juist op dat het helemaal geurloos was.. vond ik echt heel apart..
Kaatje heeft er gelukkig niets van gehad, ze heeft steeds nog goed gegeten en zich niet anders gedragen. Omdat ze nog steeds mensen niet helemaal vertrouwd heb ik daarom besloten om niet haar temperatuur op te nemen. Dat zou ik pas doen als ik afwijkend gedrag zou zien, maar ze houdt zich super :+:


Lys_PPA schreef:
Ahh supersneu, daar zou ik me ook echt slecht om kunnen voelen.. Wel interessant om eens te zien B-)

Hoe was de housewarming uiteindelijk nog? Nog wel n beetje kunnen genieten?

De housewarming was zeker geslaagd! Ik heb er niet heel veel van kunnen genieten, maar dat kwam vooral door de drukte :') Het was zo'n grote groep mensen, en omdat ik ervoor gekozen had om het vanaf 15h te doen, kwamen er mensen de hele dag verspreid :') Heb 10x hetzelfde rondje door het huis gelopen :') en heel veel mensen amper gezien, dus dat is wel jammer..

Als ik wat meer foto's bij elkaar heb verzameld, want daar heb ik zelf ook amper de tijd voor gehad :') , dan zal ik er eens een klein verslagje van maken. Heb van vrienden en familie alleen maar hele positieve opmerkingen gekregen <3

Mer1980

Berichten: 18869
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-19 12:47

en vandaag betekent dat dus opruimen, opruimen, schoonmaken en nog meer opruimen :D altijd leuk zo'n housewarming. :D

Lys_PPA

Berichten: 1346
Geregistreerd: 30-09-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-19 12:56

Citaat:
De housewarming was zeker geslaagd! Ik heb er niet heel veel van kunnen genieten, maar dat kwam vooral door de drukte :') Het was zo'n grote groep mensen, en omdat ik ervoor gekozen had om het vanaf 15h te doen, kwamen er mensen de hele dag verspreid :') Heb 10x hetzelfde rondje door het huis gelopen :') en heel veel mensen amper gezien, dus dat is wel jammer..

Als ik wat meer foto's bij elkaar heb verzameld, want daar heb ik zelf ook amper de tijd voor gehad :') , dan zal ik er eens een klein verslagje van maken. Heb van vrienden en familie alleen maar hele positieve opmerkingen gekregen <3


Herkenbaar.. Wij hebben afgelopen zomer voor het eerst onze verjaardag gevierd nadat we 3 jaar geleden in dit huis zijn gaan wonen en dus ook al 3 jaar enorm veel verbouwd.. Je zit geen seconde, je spreekt niemand echt goed, maar ach na afloop heeft wel iedereen je huis eens n keer gezien en ze zijn 9/10 keer nog echt positief ook. De volgende keer iets meer zelfbediening introduceren (en schone schoenen bij de huisrondleiding :+ ) ;)

Toverbal

Berichten: 1955
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-19 14:12

Wat een ontzettend naar bericht ;( Heel veel sterkte :(:)
Dat is echt een nare verrassing geweest!

leonie87

Berichten: 4467
Geregistreerd: 05-03-10
Woonplaats: regio Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-19 14:38

Wat een prachtig veulentje en wat vreselijk naar dat het is zo af heeft moeten lopen.

Eigen feestjes zijn altijd hard werken en weinig genieten hahaha. Wel fijn dat het geslaagd was!

Zou je jullie kleine vriend geen vasectomie kunnen geven? Dan kunnen ze toch samen blijven. Hij merkt er weinig van verder. Vind ze zo leuk samen <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-19 14:43

Ik heb je inderdaad zo weinig gezien dat ik je helemaal vergat te vertellen dat ik Kaat geaaid heb <3 Wat een schatje is het.

En jullie hadden het zoooo leuk gedaan zaterdag, ik huur jullie in voor onze bruiloft denk ik _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

xXutopiaXx

Berichten: 10042
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-19 16:30

Mer1980 schreef:
en vandaag betekent dat dus opruimen, opruimen, schoonmaken en nog meer opruimen :D altijd leuk zo'n housewarming. :D

Haha ik ben gewoon aan het werk :') Kon geen vrij krijgen, want had vandaag mijn functioneringsgesprek : Dus vriendje is alleen thuis aan het werk.. Gisteren hebben we ervoor gekozen om lekker lang op de bank te hangen, beetje serie kijken, af en toe nog even onze ogen dicht.. en daarna lekker rondje gereden met de paardjes <3

Afbeelding

Even de rust weer terug.. want de laatste periode zijn we echt als een dwaas tekeer gegaan om 'alles' af te krijgen voor het feest. Die is nu geweest, dus nu ff een dagje chillen :D En vandaag dus vriendlief alleen aan het opruimen :=


Lys_PPA schreef:
Citaat:
De housewarming was zeker geslaagd! Ik heb er niet heel veel van kunnen genieten, maar dat kwam vooral door de drukte :') Het was zo'n grote groep mensen, en omdat ik ervoor gekozen had om het vanaf 15h te doen, kwamen er mensen de hele dag verspreid :') Heb 10x hetzelfde rondje door het huis gelopen :') en heel veel mensen amper gezien, dus dat is wel jammer..

Als ik wat meer foto's bij elkaar heb verzameld, want daar heb ik zelf ook amper de tijd voor gehad :') , dan zal ik er eens een klein verslagje van maken. Heb van vrienden en familie alleen maar hele positieve opmerkingen gekregen <3


Herkenbaar.. Wij hebben afgelopen zomer voor het eerst onze verjaardag gevierd nadat we 3 jaar geleden in dit huis zijn gaan wonen en dus ook al 3 jaar enorm veel verbouwd.. Je zit geen seconde, je spreekt niemand echt goed, maar ach na afloop heeft wel iedereen je huis eens n keer gezien en ze zijn 9/10 keer nog echt positief ook. De volgende keer iets meer zelfbediening introduceren (en schone schoenen bij de huisrondleiding :+ ) ;)

En daar ging het bij ons ook eigenlijk om: iedereen was zo benieuwd naar ons plekje, en dat hebben ze nu allemaal mogen zien :D Heel veel positieve reacties op gehad, da's wel erg leuk :+: En dan hadden wij gelukkig plastic bekertjes op een tafel in de schuur gezet, met allemaal flessen drinken en kratten bier in een grote bak met water :P +:)+


Toverbal schreef:
Wat een ontzettend naar bericht ;( Heel veel sterkte :(:)
Dat is echt een nare verrassing geweest!

Dankjewel :+:


leonie87 schreef:
Wat een prachtig veulentje en wat vreselijk naar dat het is zo af heeft moeten lopen.

Eigen feestjes zijn altijd hard werken en weinig genieten hahaha. Wel fijn dat het geslaagd was!

Zou je jullie kleine vriend geen vasectomie kunnen geven? Dan kunnen ze toch samen blijven. Hij merkt er weinig van verder. Vind ze zo leuk samen <3

Ja hè.. :+:

Dat blijkt hihi, nog nooit mee mogen maken, maar geloof niet dat ik 't ooit nog zo groot doe _O-
Nog even niet.. lijkt me zó leuk om er een veulentje van te kunnen houden <3 en daarna misschien, want ze zijn inderdaad wel heel erg leuk samen <3 Maarja.. dan moeten we ze nu even over de winter heen tillen... de hoop op geen hengstigheid in de winter is zeker valse hoop :P


Robijntjah schreef:
Ik heb je inderdaad zo weinig gezien dat ik je helemaal vergat te vertellen dat ik Kaat geaaid heb <3 Wat een schatje is het.

En jullie hadden het zoooo leuk gedaan zaterdag, ik huur jullie in voor onze bruiloft denk ik _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Ahhh dankjewel!! :D :D Echt zo leuk dat jullie helemaal onze kant op zijn gereisd om hier bij te zijn :+: En ik wil graag meedenken en helpen met jullie bruiloft :D Maar volgens mij heb je zelf ook al heel veel ideeën haha :D

Lief is ze hè.. had ik een paar weken geleden nog niet durven dromen dat ze 'aaibaar' zou zijn! <3 Nog even en ik durf het touwtje van d'r halster te halen :D En dan de volgende stap is lekker zonder halster :):) Zie d'r nog voor me wegrennen, met geen mogelijkheid bij in de buurt te komen.. en nu moet ik me echt door een muur van pony heen worstelen als ik hun paddockje in wil _O- En als ik poep aan het ruimen ben, heb ik een heel treintje achter me aan _O- Ze zijn zo leuk :+:

xXutopiaXx

Berichten: 10042
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-19 15:13

Heb even wat foto's verzameld die men heeft gemaakt en opgestuurd :D Toch wel leuk om even een verslagje te doen van zaterdag. De voorbereidingen waren ENORM en we hebben ons vreselijk veel op de hals gehaald, maar het was dan ook wel echt heel erg gezellig en de mensen waren zeer lovend over de entourage en organisatie :D En uiteraard vonden ze ons plekje mooi, maar durf eens anders te beweren := Haha..

Vorige week zijn we al begonnen met het aankleden van het 'feestzaaltje', ofwel: de inloopstal :') Zal jullie alle tussenfoto's besparen :P Maar qua verlichting hebben we het uiteindelijk zo gemaakt:

Afbeelding

Opgeruimd en de DJ-booth nog met zwart doek bekleed, en dan de lampjes weer daar overheen :D Statafels gehaald en zitplekken van stro gemaakt :P

Afbeelding

Splash z'n hooibak (waar we bewust nog geen gaatjes in hadden geboord) hebben we gebruikt als bak om drinken in te koelen :P

Afbeelding

En de avond ervoor hebben we het rookapparaat (Rogier :') ) nog even getest. Bedoeling was hem ook in het bos te zetten tijdens de spooktocht, maar er was zóveel om aan te denken dat ik dat volledig ben vergeten :=

Afbeelding

Zelf heb ik 2 vogelverschrikkers gemaakt :')

Afbeelding

Waarvan er 1 (Henk) de 'parkeerplaats' aanwijst..
Die in de loop van de dag vol stond met wel 40 auto's

Afbeelding

En wanneer je dit pad volgde:
's Avonds uiteraard vergeten de lampjes aan te doen :')

Afbeelding

Je bij de volgende (Fred) aankwam, die alle locaties aanwees :')

Afbeelding

Bordjes gemaakt door een goede kennis, die ook al mijn naambordjes etc. schildert :D
Kraai aan de voet van de wegwijzer maakt geluid als je langsloopt :P

Afbeelding

Stier gehaald en opgezet, met 'hulp' van Brego _O-

Afbeelding

Afbeelding

Tot grote schrik van Tamme :=

Afbeelding

Afbeelding

Maar groot plezier van mijn vader _O- En véle andere mensen haha

Afbeelding

Rookplek gemaakt... want blegh :r :')

Afbeelding

Met een leuke touch ernaast _O-

Afbeelding

Spelletjes gemaakt.. zie hier: spookjeswerpen :):)

Afbeelding

Heksenmutsenringgooien _O- (ring gemaakt van neon/glow in the dark sticks.. van die breek stokjes met kleurtjes die lichtgeven :') )

Afbeelding

Vleermuisvangen, konden we samen met de stier huren.. fantastisch leuk spelletje! _O-

Afbeelding

Om 17h. was het tijd om te eten :):) En kwam de frietkraam het erf op rijden.. wat briljant is dat!! Moet zeggen: de rekening hebben we nog niet, dus nu is 't nog leuk :') Maar het is zo fijn dat alles uit handen wordt genomen en dat iedereen lekker kan knabbelen :D

Afbeelding

Afbeelding

Na het eten werd ik door een van de kinderen gehaald dat het 18h. was en dat het toch écht tijd was voor de spooktocht :P Inmiddels licht schemerend en precies goed voor een rondje met de allerkleinsten :D Dus de laatste hand aan de spooktocht gelegd: alle lampjes aan en de laatste dingen op hun plek, boxjes met geluidseffecten op hun plek en aan. En, een van de leukste dingen: de oranje foamsticks uitdelen! :D Voor de kinderen; om monsters op afstand te houden als ze bang waren, voor de ouderen; om nog íets te kunnen zien als ze, inmiddels in het donker, door het bos wandelden :')

Hieronder even een klein rondje door het bos, mooie foto's van echt in de schemer/donker heb ik dus niet, en niet alles is hier al compleet, maar het geeft je een idee!

De ingang van het bos, waar mijn moeder stond om het eerste verhaaltje te vertellen <3 Ook deze bordjes waren door dezelfde kennis gemaakt, zó tof gedaan!! 'Keep out!' En 'No trespassing' etc. :D Echt de perfecte toevoeging :+: Hier had ik een boxje neergezet met hele enge poppenmuziek :')

Afbeelding

Daarna rechtsaf, naar de tovenaar.. wiens plekje we hier aan het optuigen zijn:

Afbeelding

Vanaf haar plekje zag het er zo uit:

Afbeelding

Ketel met muntjes op het 'vuur', waar elk team een muntje van moest pakken om te betalen voor het 'smokkelgat' :') En een pad van lantaarntjes naar d'r toe :D Ze vertelde dat er op een gegeven moment een vleermuis voorbij gekropen kwam, vlak voor haar voeten!! Hoe Halloween wil je 't hebben!! :oo Maar best spannend als je daar in je uppie staat :=

Zelfde pad weer terug, vervolgens weer rechtsaf en het lange pad op. Dan kwam je als eerst langs de clown.. :)) In het donker hadden we hier her en der nog LED ballonnen opgehangen. Hier moesten de teams een zwarte ballon bij de voeten van de clown pakken om te verzamelen :D Maar als je dichtbij kwam, begon de pop te bewegen en praten :') Hier stond een boxje met enge circusmuziek :')

Afbeelding

Een stukje verder dit pad af stond vriendlief, als de gekke professor _O- Die is VOLLEDIG in z'n rol gekropen en heeft iedereen de stuipen op het lijf gejaagd haha. Ik hoop zo dat iemand hier foto's van heeft gemaakt, want hij deed het echt zo briljant. Zijn tafel lag vol met afgehakte oren, hersenen op een schaaltje, een afgehakte hand, gereedschappen onder het bloed. En bij hem werd je vinger afgehakt, waarna je een plastic variant mee kreeg voor het 'verzamelen' :P maar vanaf mijn plek hoorde ik hem (en de deelnemers) schreeuwen en hakken (met de botte kant van een mes op tafel, maar er zijn serieus gewoon stukjes uit de tafel :=) _O-

Verder het pad af, in de bocht, ligt een grote takkenwal. Hier hebben we van wc-rollen gemaakte 'monsterogen' in gelegd, met kaarsje erin, waardoor het net lijkt of de hele wal vol monsters zat :P Hier moest je een klein schedeltje verzamelen.. Hier stond een boxje met allemaal enge monstergeluiden! Ik kreeg zelf gewoon al kippenvel van het horen van die geluiden alleen al :') In het licht, zittend op m'n bank in de woonkamer _O-

Afbeelding

De laatste griezels was een stuk pad met allemaal spinnen en webben... Doodeng haha.. van zwarte strotouwtjes hadden we sliertjes gemaakt, waar je doorheen moest lopen, allemaal nep spinnenwebben in de bosjes gehangen met kleine spinnetjes erin, en 2 grotere spinnen met rode ogen.. en hier moest je uiteraard uit een bak onder de grote zwarte spin, een spinnetje pakken :D En wederom een boxje met het geluid van allemaal wandelende insecten ;( Jugh!! Haha en een bordje: don't feed the spiders :=

Afbeelding

Afbeelding

En als laatst zat ik daar, te wachten.. en waren m'n ideeën en vooral 'acteurs' op :') En moesten we een beetje improviseren haha. Dus ze mochten bij mij het muntje betalen, zodat ik ze het smokkelaarsgat zou wijzen. Wat nog een gat is in onze omheining, helemaal achterin de wei haha. Daarna moesten ze het veld nog oversteken.. waar ik ook wilde plannen mee had, maar kwam handjes te kort :P Dus heb ik ze maar een stuk langs het hek geleid en gezegd: "je bent er nu bijna, alleen nog even dit MIJNENveld oversteken.. succes hè!" :') en dan verdween ik weer het bos in haha.. maar er was helemaal niets in het weiland _O- maar sommigen deden er echt láng over hahaha.. misschien een beetje een anticlimax, maar ik vond 't wel grappig om te zien :')

Afbeelding

Superleuk hoe iedereen mee deed! Heel enthousiast, kinderen lief en leuk meedoen. Maar ook de volwassenen waren top! Ik dacht: er zullen vast ook wat ouderen willen lopen, maar de oprit stond compleet vol met mensen die de spooktocht wilden lopen _O- Dus i.p.v. tweetallen, hebben we ze maar in groepjes van 5 laten lopen := En ze speelden allen het spelletje mee, verzamelden de smokkelwaar en leverden braaf hun muntje in bij de oversteek _O-

Daarna nog lekker vuurtje aan, met spul erin waardoor het vuur allerlei kleuren kreeg, en lekker (chemische :') ) marshmellows geroosterd :D Terwijl de DJ binnen goeie muziek aan het draaien was :):)

Afbeelding

Eind van de avond liep het vrij snel leeg, en hebben we met z'n 10en nog een dik feest gebouwd in de schuur. Degenen die overgebleven waren, hielden allemaal wel van wat stevige hardcore.. en zo ver weg van alles konden we dat lekker draaien :D Rond 23h waren de meeste mensen wel weg. Met 2 vrienden nog het e.e.a. opgeruimd en de DJ geholpen met inpakken :D Maar de puinhoop viel gelukkig mee! :D

Afbeelding

Brego was op :') Die heeft ontzéttend veel lopen snaaien, en allemaal lekkers gegeten.. heel veel aandacht gekregen, maar heeft zich meer dan keurig gedragen, wat een held van een puppy <3 :+: Die inmiddels ruim 30kg weegt!!! :oo Met z'n 6 maandjes...

Afbeelding

For the record, op bovenstaande foto was het hardcore feestje nog in volle gang :')

SensaHorses
Berichten: 709
Geregistreerd: 19-05-13

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-19 15:32

O my, TS! :wow: Je zei al dat het veel werk was! Maar dit is echt ongelofelijk! Wat hebben jullie er een werk van gemaakt! +:)+ Wat ziet alles er superleuk uit! _/-\o_ Wat een geweldig leuke aankleding! *\o/* waar hebben jullie de tijd vandaan gehaald, naast werken en al jullie dieren en andere klussen!? Petje af!
Snap helemaal dat al jullie gasten zo enthousiast waren! Je kunt altijd nog een 'partyplanner' worden! :D