[VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xXutopiaXx

Berichten: 10042
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-19 22:01

En we hebben ons ook echt helemaal kapot gelachen om Tamme :') We zaten rustig bij Kevin en Kaatje in de wei (die ik vanmiddag voor 't eerst samen heb laten lopen, daarover morgen meer :D :):) ) , toen we zagen dat Tamme aan een mand ging jeuken met z'n kop. Die staat op een stuk waar de paarden normaal niet komen, maar het gras groeide daar wel erg rap, dus dat mochten Tamme en Splash ff snoeien. Het is een mand die uit het oude kippenschuurtje kwam, nu mini schuilstal, en eigenlijk te leuk om weg te doen, dus staat er voor de sier nog :D Maargoed... je voelt 't al helemaal aankomen, met z'n prachtige vliegenmasker blijft die sukkel natuurlijk aan die mand hangen :') Dus Kevin er naartoe gesneld..

Afbeelding

.. maar Tamme moest even wachten tot ie uit de brand geholpen werd... but first, let me take a selfie :') En die sukkel blijft nog staan ook hahaha _O-

Afbeelding

Daarna hebben we 'm hartelijk uitgelachen.. wat ie duidelijk niet kon waarderen _O- HAHAHA tis zo'n heerlijke knol :')

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

superpony
Berichten: 25403
Geregistreerd: 25-02-05

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-19 23:35

Hahaha, je maakt wat mee zo. En wat goed dat jij er wel aan denkt om eerst een foto te maken :)

Mijn teefje rolt ook graag in iets vies. 1x in herten poep ofzo.......Stinken en moest nog in de auto mee naar huis.
Maar echt niet eruit te krijgen die lucht, gatver de gatver.

pol013

Berichten: 9010
Geregistreerd: 18-05-04
Woonplaats: Omg breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-19 08:00

Skippy01 schreef:
Chaam, Baarle-Nassau, stal Bien Venue in Tilburg doet zowel indoor als outdoor cross.


Chaam zit geen terrein. Wij (mijn club, zit in de organisatie) hebben alleen een SGW in maart. Terrein is de rest van het jaar verboden voor paarden.
Baarle Nassau, Tuytelaars
Stal bienvenue inderdaad
Breda (Diunt) bij Peemen
De Mosten
Meerle
De Blauwbossen (maar heeft hoge terreinvergoeding)


Maar vooral!!: Kim Peeters, Crossterrein de Moeren in ZUNDERT

Trainers die vaak op deze terreinen komen: Margo van Nijnatten en Ilonka Kluijtmans.

We zitten hier in SGW walhalla kun je wel stellen.

Skippy01
Berichten: 6498
Geregistreerd: 01-11-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-19 08:11

pol013 schreef:
Skippy01 schreef:
Chaam, Baarle-Nassau, stal Bien Venue in Tilburg doet zowel indoor als outdoor cross.


Chaam zit geen terrein. Wij (mijn club, zit in de organisatie) hebben alleen een SGW in maart. Terrein is de rest van het jaar verboden voor paarden.
Baarle Nassau, Tuytelaars
Stal bienvenue inderdaad
Breda (Diunt) bij Peemen
De Mosten
Meerle
De Blauwbossen (maar heeft hoge terreinvergoeding)


Maar vooral!!: Kim Peeters, Crossterrein de Moeren in ZUNDERT

Trainers die vaak op deze terreinen komen: Margo van Nijnatten en Ilonka Kluijtmans.

We zitten hier in SGW walhalla kun je wel stellen.


Ah check, ik rijd zelf geen SGW, zie alleen altijd de aankondigingen voor allerlei wedstrijden en clinics op mijn tijdlijn voorbij komen, waaronder Chaam, vandaar ;)

xXutopiaXx

Berichten: 10042
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Zundert

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-19 10:11

Supertof!! :):) Heb gelijk zin om Splash op te laden en erheen te rijden haha, De Moeren is 10 minuutjes bij ons vandaan! En ook het crossterrein in de Mosten is nog dichterbij :D Echt heel leuk om te weten dit :):)

Hahaha superpony, natuurlijk maken we eerst een foto :') Hij stond er zo stom bij hahaha en blijft dan ook gewoon stokstijf zo staan _O- Ook na het eraf halen :') Kwamen niet meer bij hahaha

Renee1991

Berichten: 5984
Geregistreerd: 10-07-13
Woonplaats: Brabant

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-19 13:28

Oh geweldig Natasja, ik moest echt keihard lachen om die foto's waar jouw vriend stuk staat te gaan :') :') Kan het me helemaal voorstellen _O-

xXutopiaXx

Berichten: 10042
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-19 14:33

xXutopiaXx schreef:
(die ik vanmiddag voor 't eerst samen heb laten lopen, daarover morgen meer :D :):) )


Ietsje later, maar niet minder leuk <3 Het gaat zo goed samen!! Ben ik zo blij om :+: En levert weer mooie foto's van Kevin op :D Hij ziet er zó goed uit op het moment... :+:

[ITP] Van obese-pony naar sexy dekhengst: Kevin!

Afbeelding

Afbeelding

Renee1991 schreef:
Oh geweldig Natasja, ik moest echt keihard lachen om die foto's waar jouw vriend stuk staat te gaan :') :') Kan het me helemaal voorstellen _O-


Hahaha ja mooi hè _O- Wij ook nog elke keer als we die foto's zien.. of Tamme.. of die mand :') Het was zo grappig hahaha

Siggislief

Berichten: 14030
Geregistreerd: 04-10-04
Woonplaats: Amsterdam

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-19 15:34

HAHAHA! Geniale foto's van Tamme! _O-
Heerlijke foto's.. :')

Wat een lief koppel! <3

xXutopiaXx

Berichten: 10042
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Zundert

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-19 16:24

Haha :D Thanks! Altijd leuk als je er iemand anders ook een glimlach mee op hun gezicht kan toveren :D

Ja hè :+:

pol013

Berichten: 9010
Geregistreerd: 18-05-04
Woonplaats: Omg breda

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 10:11

Ik moest gisteren nog aan je denken. Omdat je riep er misschien nog een paard bij te willen nemen. Mijn advies is echt eerst een jaar je draai te maken op een nieuwe plek in minimaal ook een winter mee te maken. Dan weet je wat de draagkracht van je perceel is en hoe je gras het doet.

Zou zonde zijn als je er van de winter achter komt dat je perceel natter is dan gedacht en je de hele winter een oorlog tegen de modder moet voeren om er dan achter te komen dat je voor het volgende jaar te weinig gras hebt.

xXutopiaXx

Berichten: 10042
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Zundert

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-19 10:32

Is ook zo :j Al denk ik sowieso te weinig gras te hebben om ze zonder bijvoeren te kunnen houden hier.. en dan heb ik er eigenlijk maar 2 die 24/7 op het gras komen :P De Quarter en de mini's staan in hun eigen paddock.. Maar je hebt zeker gelijk.. al is het maar om even echt goed rust te krijgen en alles te bekijken :j en moet eerlijk zeggen, we zijn al weken van plan om bij een paardje te gaan kijken, maar het komt er gewoon niet van :') Zoiets komt bij mij ook altijd gewoon op m'n pad :D

Anoniem

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 10:39

Herkenbaar hoor, ik plan zoiets ook niet, ik krijg gewoon een pb via bokt en heb er dan ineens een paard bij _O-
Oeps.

Ik wou net zeggen, heb je er überhaupt die 24/7 op gras mogen? Bij mij zou dat alleen Modesta zijn maar die maak ik daar weer niet echt blij mee dus dat gras, tjah, leuk voor de vorm zeg maar :+

xXutopiaXx

Berichten: 10042
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-19 11:24

Tijd om weer even terug in de tijd te gaan en misschien wel een inhaalslag te maken!
Terug naar 6 augustus.. Eerste nacht van het prinsesje in d'r weitje in Zundert.. Dus snel voor werk nog even langs de paarden lopen om te zien hoe ze de nacht hebben overleefd :D

Afbeelding

Afbeelding

Brego vond dit de beste plek om z'n grote boodschap te doen :')

Afbeelding

Nog even een glimps van de lieve pup en op naar werk!

Afbeelding

Terwijl ik op m'n werk was heeft mijn vriend samen met de Ziggo meneer een nieuwe caox kabel getrokken, internet en tv aangesloten... en de muur gesloopt _O- Althans, dat was de Ziggo meneer :=

Afbeelding

Spoiler:
vandaag, 22 augustus, te horen gekregen dat Ziggo alles vergoed om onze muur te herstellen :D


Verder heeft m'n vriend onze slaapkamer in orde gemaakt.. lekker minimalistisch zo :')

Afbeelding

En heeft hij Kevin z'n weitje gemaaid, zodat hij er misschien vanavond op kan :D :):)

Afbeelding

Met de grasmaaier die de vorige bewoners hebben laten staan! :D Zo fijn!

Afbeelding

En zo ligt onze kleding er nu bij _O- Zo zonde van de kastenkamer hahaha

Afbeelding

Mijn ouders en vrienden van hen zijn ook nog langsgekomen! Hebben onze nieuwe wasmachine mee teruggenomen en geïnstalleerd, 3 man sterk :')

Afbeelding

Maar hij staat! :D :):)

Afbeelding

We hebben een mooie hogedrukspuit van m'n vader gehad! :D Komt hier vast goed van pas!

Afbeelding

En ook mijn winterbanden zijn meegekomen uit de garage van m'n ouders, handig om bij de juiste auto in de buurt te hebben :P Uitladen was leuk heb ik gehoord _O-

Afbeelding

Terug van werk.. eerst ff knuffelen :D <3 :+: Wat een waanzinnige luxe!!

Afbeelding

's Avonds maar eens gekeken of Kevin al naast z'n vriendinnetje in het mini-weitje kan, het lijkt wel te matchen ( :') ) en ze hebben beide goed respect voor het draad =:)

Afbeelding

Tamme en Splash vinden het maar interessant :')

Afbeelding

En omdat het kan, nog even lekker gereden met Jay.
Onze geïmproviseerde poetsplaats :P

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Onze 'stal' begint al weer een aardige puinzooi te worden ook :') Binnenkort maar eens orde in de chaos scheppen haha

Afbeelding

Om te testen 's avonds laat gelijk een filmpje gekeken.. en it works!!! :D :):)

Afbeelding


Robijntjah schreef:
Herkenbaar hoor, ik plan zoiets ook niet, ik krijg gewoon een pb via bokt en heb er dan ineens een paard bij _O-
Oeps.

Ik wou net zeggen, heb je er überhaupt die 24/7 op gras mogen? Bij mij zou dat alleen Modesta zijn maar die maak ik daar weer niet echt blij mee dus dat gras, tjah, leuk voor de vorm zeg maar :+


Precies haha, dat zijn de besten :P
Ja, daarom... en als er nog een bij komt, gaat dat ook een Quarter zijn.. dus dan ben ik sowieso voorzichtig met 24/7 gras..

xXutopiaXx

Berichten: 10042
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Zundert

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-19 12:51

Om maar gelijk door te gaan.. 7 augustus! :D
Voor mij een half dagje werken, vriendlief was de hele dag weg. Dus ik had lekker even de middag alleen om te genieten <3

Op de dag zelf had ik het al kort benoemd, maar vandaag dus Flitsie opgehaald! :D Hij vond het maar niets in de auto, en al helemaal niet in z'n mandje... waar ie ook nog 's in had zitten schijten ( :') ), dus na het schoonmaken maar los door de auto laten lopen en dat vond ie een stuk meer geslaagd :P Net toen ik de snelweg op wilde rijden vanaf de parkeerplaats stond er iemand superenthousiast met een bordje te zwaaien waar 'Antwerpen' op stond... een lifter!! Geen idee waarom, maar ik heb al weken het idee dat ik een lifter mee wil nemen :') Dus geen moment getwijfeld en m'n auto aan de kant gezet. Meneer moest wel achterin, want Flits zat op dat moment voor in _O- Superleuke gesprekken gehad! En net voor de grens van België weer afgezet! Z'n doel was om van Amsterdam naar Portugal, zijn thuisland, te reizen.. om daar met het vliegtuig naar een Zuid-Amerikaans eiland te vliegen, waar zijn zeilboot ligt :') Grappig om met zo iemand over levensplannen etc. te praten :D Flits heeft uiteindelijk nog lekker bij 'm op schoot gelegen :P Eenmaal weer samen in de auto zat hij of hier:

Afbeelding

Of lag hij lekker hier :')

Afbeelding

Beter dan opgesloten in zo'n klein mandje in ieder geval hihi. En eenmaal thuis ging er helemaal een wereld voor 'm open :') Durfal dat ie is hahaha, voorzichtig z'n nieuwe huis ontdekken...

Afbeelding

Verder heb ik me de middag bezig gehouden met het vertrouwen winnen van Kaatje...

Afbeelding

Tja, voor zo'n miezerig snoepje zou ik ook niet komen :') Maar ik verwacht dat ze er nog véél meer gaat krijgen, dus dan maar beter met zulke kleintjes :P

Heb gekeken waar ik m'n bak wil hebben..... te grappig om dit te kunnen zeggen :') Klinkt wel heel verwend... maar eigenlijk is het gewoon wat paaltjes en draad in het 'gras' :')

Afbeelding

En genoten van het weer groen wordende weitje wat we een tijdje terug hebben laten maaien <3

Afbeelding

's Avonds met mijn vriend nog een lekker ritje gereden, ons eerste ritje samen en voor zowel Jay als Splash voor het eerst het erf af. SPANNEND!! Maar wat lekker zeg <3 :+: Leuk rondje gereden en we hebben genoten :+:

Afbeelding

Afbeelding

En weer thuis... gek om te zeggen :P Maar ik kan er maar beter aan gaan wennen, want hier gaan we de komende járen niet meer weg <3

Afbeelding

xXutopiaXx

Berichten: 10042
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-19 13:38

En 8 augustus! :D Weer gewoon een werkdag, en na het werken nog met de trailer pallets meegenomen van m'n werk en bij een collega een zooitje stenen opgehaald, altijd handig :D

Afbeelding

Bij thuiskomst had vriendlief een klein stukje afgezet. Dit is de afmeting van een stuk van de schuur waar we nu ruimte over hebben. Het idee is om hier voor de winter een hoopje zand in te leggen en de wanden met steenschotten (o.i.d.) te 'behangen', zodat de paarden ook met slecht weer even in een grotere ruimte kunnen dan hun stal of verzopen paddock :') Ik heb er namelijk sowieso 2 die níet van regen houden :') Dus even kijken of 10x10 überhaupt wel een nuttige ruimte is, maar volgens mij is dat wel prima! Deze winter eens kijken hoeveel we er gebruik van maken :P

Afbeelding

Trots op hoe goed Kevin het doet naast z'n knappe meisje :+:

Afbeelding

Hij laat gelijk goed zien hoe 't hoort <3

Afbeelding

En stiekem heeft ze vanavond voor 't eerst een snoepje uit m'n hand gegeten! Wat een milestone! :+:

Afbeelding

Ook hebben we vanavond op een heerlijk plekje zitten eten :+:

Afbeelding

Afbeelding

En zijn we verder gegaan aan project 'bak', er staat nog een gigantisch hek in de weg :')

Afbeelding

Edit: laatste foto vergeten :')
Laatst bijgewerkt door xXutopiaXx op 22-08-19 13:53, in het totaal 2 keer bewerkt

Renee1991

Berichten: 5984
Geregistreerd: 10-07-13
Woonplaats: Brabant

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 13:47

Wtf, slapen jullie met z'n tweeën in een eenpersoonsbed of vertekent die foto nou enorm? :+

En jeetje wat heerlijk om samen met je vriend een buitenrit te maken, echt super! Wou dat mijn vriend dat leuk zou vinden :=

Jullie gaan weer lekker, ik kan plaatsvervangend genieten van jullie plekje.

xXutopiaXx

Berichten: 10042
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-19 13:49

Geen tijd te verspillen! 9 augustus! En dan ga ik weer wat 'nuttigs' doen :D :P
Voor ons allebei weer een werkdag, dus Brego bij mijn ouders gebracht <3 Met ophalen en naar huis rijden, met een volle achterbank, waardoor ie op schoot moest :') , werd maar weer al te duidelijk hoe enorm snel hij groeit!!! Een foto links van toen we hem ophaalden en rechts was vandaag... :oo

Afbeelding

Gisteravond wilde we de trailer veilig binnen zetten voor de opgegeven regen, maar ik durfde het toch niet helemaal aan... gelukkig maar, want dat had natuurlijk net niet gepast :') Hebben wij weer haha.. maar eens puzzelen hoe we dit gaan oplossen! :D

Afbeelding

Afbeelding

Volgens mij zijn onze druifjes rijp :D :+: <3 Ze zijn LEKKER!! :D

Afbeelding

En het behang voor de slaapkamer is vandaag geleverd :):)

Afbeelding

Omdat Tammetje toch best wel last van de vliegen heeft, heb ik voor hem ook zo'n mooi masker besteld, maar tot die tijd mag hij het doen met een vliegenmasker van een vriendin van mij :P Staat 'm zo sexy :')

Afbeelding

En die lieve Kevin is doodop van z'n meisje beschermen :')

Afbeelding

Tegen deze 2 gevaarlijke paarden..... :=

Afbeelding

We hebben maar poetsringen in de muur gemaakt...

Afbeelding

... want de geïmproviseerde poetsplaats resulteerde in een zoekgeraakt hoofdstel :') Die ik 'even' in de boom had gehangen met opruimen, en totaal vergeten was :')

Afbeelding

Tevens heb ik 2 mooie kistjes gevonden, die prima als nachtkastje kunnen voldoen :D

Afbeelding

Flitsie is helemaal blij mee met het lekkere kleedje op bed :') :+:

Afbeelding

's Avonds uiteraard weer lekker gegeten, bij een filmpje...

Afbeelding

... en uitzicht op de mooie zonsondergang <3

Afbeelding

Tot de volgende keer :D :wave:

xXutopiaXx

Berichten: 10042
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-19 13:52

Renee1991 schreef:
Wtf, slapen jullie met z'n tweeën in een eenpersoonsbed of vertekent die foto nou enorm? :+

En jeetje wat heerlijk om samen met je vriend een buitenrit te maken, echt super! Wou dat mijn vriend dat leuk zou vinden :=

Jullie gaan weer lekker, ik kan plaatsvervangend genieten van jullie plekje.


Dit bed is 90cm breed... :') Mijn oude bedje, en ja... daar slapen wij samen in _O- Hahaha en dat gaat verrassend goed :') Niemand valt eruit, we liggen alleen om beurten op de bamboe ombouw _O- Ooit komt er wel weer een nieuw (groter :') ) bed, maar voor nu ligt de prio bij de paardenstallen hahaha.. tja.. :')

Ja dat is wel echt heel erg leuk! <3 Ergens ook wel spannend, want hij rijdt net een half jaartje en soms zit ik meer op te letten of hij ook het verkeer in de gaten heeft, ziet waar Splash bang voor gaat zijn en of Splash niet onder 'm vandaan loopt waardoor ie 't ineens op een rennen kan gaan zetten.. enz. enz. :') Maar eigenlijk moet ik dat ook gewoon laten gaan haha :') en dat lukt steeds beter, want hij gaat ook steeds beter rijden :D

Dankjewel!! :D :D :D Leuk om te horen :D

pien_2010

Berichten: 43533
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 14:12

Lekker knus, warm en romantisch→ hahaha.

belle_boef

Berichten: 10749
Geregistreerd: 13-02-08
Woonplaats: Drenthe

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 14:50

Omg, ik moet er niet aan denken om samen in zo’n klein bed te slapen.

Mooie vooruitgang maken jullie elke keer.

k_m

Berichten: 5332
Geregistreerd: 03-02-10

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 15:21

Ik zou lekker met die pallets een groter bed maken en je huidige aan brego geven :+

Kaitlyn

Berichten: 9731
Geregistreerd: 04-06-06
Woonplaats: Veluwe

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 15:49

Ik lig in mijn eentje in een tweepersoonsbed, en die gebruik ik ook helemaal. :')
*standjezeester :))

Leuk om al die dagen zo te lezen! :D

Saul

Berichten: 9661
Geregistreerd: 15-11-03
Woonplaats: Brabant

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 16:40

Wat leuk die verslagen!
word echt super mooi, en die kevin hihi. Hij vind het wel prima zo.

MarliesR

Berichten: 3290
Geregistreerd: 15-10-07
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 16:50

Lekker uitgebreide update weer zo :D


En ik zou dan geloof ik toch ook gewoon een goedkoop matras op een paar pallets gooien voor wat meer ruimte :+

xXutopiaXx

Berichten: 10042
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-19 16:51

Hahaha al die reacties op dat bed _O- Zo grappig :')

pien_2010 schreef:
Lekker knus, warm en romantisch→ hahaha.


Precies dit haha, al was het bed groter, hadden we nog steeds op eenzelfde breedte gelegen :')

Saul schreef:
Wat leuk die verslagen!
word echt super mooi, en die kevin hihi. Hij vind het wel prima zo.


Dankjewel! :D Kevin heeft het fantastisch naar z'n zin :+: Ben zo blij dat ik hem eindelijk dit plekje kan geven <3

MarliesR schreef:
Lekker uitgebreide update weer zo :D

En ik zou dan geloof ik toch ook gewoon een goedkoop matras op een paar pallets gooien voor wat meer ruimte :+


Haha ja heb e.e.a. opgespaard, kan ik gelijk flink vertellen :')
Zou inderdaad ook nog wel kunnen, als we het straks ineens zat zijn :P Voor nu slapen we eigenlijk al een jaar zo :') :=