[VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mer1980

Berichten: 18868
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 13:19

Hartstikke leuk, maar ik ben meer van de house, de frenchcore trek ik al een jaar of 20 niet meer _O-

Toverbal

Berichten: 1955
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 18:08

Leuke update weer!

Mooi geworden met de picknick tafel onder de druif en lekker relaxen in de hangmat.

Wat een koele kikker is Dije toch, heerlijk dat hij het zo soepel oppakt allemaal.

Brego je blijft een heerlijk monster <3

Wat gaat het gras goed +:)+ , maar wat een pokkewerk dan met de handmaaier -O-
Maar als je de paarden er lekker op ziet lopen en smullen van het nieuwe gras, weet je waarvoor je het doet!

xXutopiaXx

Berichten: 10042
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-20 16:36

sureido schreef:
Ooh gaaaaf dr Peacock!! Help nu wil ik :+

Je bent welkom!! :D :D


Lys_PPA schreef:
Dr. peacock, klinkt goed! _/-\o_

En ook jij bent natuurlijk van harte welkom, kun je inderdaad met Jolijn meerijden haha :D


Happy_Hippie schreef:
Super Nice, ben bij zijn feest dr peacock vs partyraiser geweest in February vorig jaar. Was echt vet!

Niet zozeer fan hou meer van de RAW en hardcore XD

We beginnen met RAW/hardcore! <<) Draaien we gewoon zelf/vrienden.. maarja, beetje jammer van je geld als je eigenlijk betaald voor Peacock, maar het niet helemaal leuk vind :P Maar je bent uiteraard ook welkom :D


Robijntjah schreef:
Wij zijn er sowieso bij maar dat wist je al!

Lysanne, als je gaat kun je met ons mee rijden _O-

Yeaahhh, zonder jullie geen feestje :):)


Mer1980 schreef:
Hartstikke leuk, maar ik ben meer van de house, de frenchcore trek ik al een jaar of 20 niet meer _O-

Ohhh jammer... had inderdaad gehoopt dat jij ook aan zou sluiten :P Haha :D


Toverbal schreef:
Leuke update weer!

Mooi geworden met de picknick tafel onder de druif en lekker relaxen in de hangmat.

Wat een koele kikker is Dije toch, heerlijk dat hij het zo soepel oppakt allemaal.

Brego je blijft een heerlijk monster <3

Wat gaat het gras goed +:)+ , maar wat een pokkewerk dan met de handmaaier -O-
Maar als je de paarden er lekker op ziet lopen en smullen van het nieuwe gras, weet je waarvoor je het doet!

Ja hè! Thanks :D Ben ook zo blij dat m'n pa dat heeft aangepakt! Voor ons is het gewoon geen prio, denken we dan, maar als je nu ziet hoeveel gebruik we ervan maken, had het dat eigenlijk wel moeten zijn :')
Kan niet wáchten tot de paarden er volgend jaar op lopen! :oo




Even een trieste mededeling... De hitte van de afgelopen tijd heeft helaas een slachtoffer gemaakt.. Konijnen kunnen ontzettend slecht tegen de hitte, en hoewel hij de eerste dagen toch nog goed is doorgekomen, duurde het gewoon veel te lang. Met z'n al slechte conditie is het lieve King toch teveel geworden.. :(:) We zijn weer een sterretje rijker.. als je een hoop dieren hebt, heb je helaas ook wat vaker met dit soort dingen te maken..

Afbeelding

Rechts op de foto lieve King.. zo zonde van zo'n ontzettend lief konijntje <3 Z'n zusje links op de foto loopt ook al zo te tobben met haar gezondheid :(:) Hopelijk krijgen we die er wel doorheen!

Daarnaast was Noga drachtig en precies uitgerekend in het weekend van de hittegolf. Ze heeft keihard haar best gedaan, maar waarschijnlijk te lang gewacht. Daarbij was het ook nog eens haar eerste nestje en wist ze misschien niet zo goed wat ze moest doen. Haar 3 baby's zijn helaas (te laat) dood geboren.

Afbeelding

Hier nog volop bezig met haar nestje maken :+: Maar wat heeft zij bewezen hoe enórm sterk ze is!! Ben zo ontzettend trots op d'r.. door de zwangerschap alleen al had ze een hogere lichaamstemperatuur, zo'n zware bevalling en dan nog zich gedragen of er niets aan de hand is _/-\o_ Topkonijn!! Wel sneu dat ze de dagen na de mislukte bevalling nog geregeld op het nest is gaan zitten, alsof haar moederinstict wel zei dat ze de jongen moest voeden :(:) Geeft voor mij aan dat ze wel een goeie moeder zou zijn <3 Binnenkort gaan we nog eens proberen haar te koppelen met mijn ram. Mocht het weer niet goed lukken wordt ze gesteriliseerd en mag ze vriendinnetje worden voor een van de fokrammen, zodat ook deze mannen niet alleen hoeven te zitten. Afgelopen tijd enorm veel informatie ingewonnen en als je dit goed aanpakt, moet het te doen zijn met de juiste konijnen bij elkaar. Zo hoeft er geen enkel fokdiertje alleen te zitten: konijnen fokken nieuwe stijl <3 Niet meer konijnenflats, donkere hokken en konijntjes alleen, maar ruime rennen, allemaal vriendjes en een gezonde manier van konijnen houden <3

Anoniem

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-20 17:01

Ah nee wat sneu.

Het zijn zulke kwetsbare dieren hè.

xXutopiaXx

Berichten: 10042
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-20 17:18

Robijntjah schreef:
Ah nee wat sneu.

Het zijn zulke kwetsbare dieren hè.

Ja konijnen zijn echt enorm kwetsbaar!! Had het niet zo heftig verwacht := Des te meer reden om ze echt een perfect leventje te geven, dan kun je jezelf in ieder geval nooit iets verwijten... want ik kan echt niet meer zonder :') Konijnen zijn zo geweldig :+:

Mer1980

Berichten: 18868
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-20 17:20

Agut wat sneu zeg :(:)

Slmt9

Berichten: 4817
Geregistreerd: 25-11-12

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-20 17:26

Ag gos, arme nijntjes. Dacht ik dat paarden niets konden hebben.. Mijn hart zou dat helemaal niet aan kunnen, want idd met zoveel dieren heb je dit vaker.
Ik vind jullie nijnenparadijs nog steeds prachtig en mooi dat jullie zoveel liefde en kennis gebruiken om t beste ervan te maken.

Prairy
Berichten: 9105
Geregistreerd: 28-12-03

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-20 17:32

Ah wat sneu...

Ik vind die ik van de week uit het bos geplukt heb echt leuk :D Maar jij bent er volgens mij nog gekker op haha.

Volgens de dierenarts zijn het waarschijnlijk 2 mannetjes. Dus mocht je willen ruilen, dan zou dat misschien een optie zijn :)

Anders heb ik straks ineens 4 konijntjes omdat ze allebei een vriendinnetje moeten hebben :')

kim_1990

Berichten: 1543
Geregistreerd: 13-02-07
Woonplaats: Broeksterwoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-20 17:35

Je hebt een prachtig verblijf voor de konijntjes, denk dat menig konijn daar jaloers op zou zijn...helaas met die warmte heb je vergroot risico voor ze omdat ze er inderdaad niet zo goed tegen kunnen :n

Mijn konijnen (gecastreerde ram en voedster) zitten samen in een hok met grote ren eraan
Afbeelding
Ze kunnen echt niet meer zonder elkaar! Zijn zo gelukkig samen en ongelukkig als ze apart zitten, denk dat je je rammetjes er een groot plezier mee doet om een lief vriendinnetje erbij te hebben voor ze...voor de warmte, mijn konijnen zitten (gelukkig) hooguit 1 a 2 uurtjes per dag deels in de zon (achterste gedeelte van de ren) en de rest in de schaduw, dit helpt natuurlijk ook al heel erg voor ze maar om ze lekker af te koelen kan je wellicht een fles water 1/2 a 2/3 vullen met water en in de vriezer doen en met warm weer met bijv een dunne sok om de fles heen in het hok leggen...ikzelf spuit de grond in de ren (deels zand en deels tegels) gewoon met koud water nat zodra het in de schaduw ligt, dit doe ik 2 a 3 x per dag zodat ze altijd koel kunnen zitten en liggen...eerst dacht ik dat ze er niet op gingen liggen omdat ze dan vies en nattig worden maar mijn konijntjes maken toch wel echt dankbaar gebruik van de natgespoten tegels, ze rennen al door het hok naar de tegels toe als ze zien dat ik de tuinslang pak om weer de tegels nat te spuiten...misschien voor jou ook een ideetje om ze met die bloedhete hitte wat te verkoelen omdat jij ook tegels hebt...nou hoop ik overigens dat die hitte wel afgelopen is nu en dat het niet meer nodig is...maar wellicht een tip voor de volgende hittegolf {:}

xXutopiaXx

Berichten: 10042
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-20 18:12

Mer1980 schreef:
Agut wat sneu zeg :(:)

Nou hè.. :(:) Ben er dan ook echt een tijdje nog best ziek van..


Slmt9 schreef:
Ag gos, arme nijntjes. Dacht ik dat paarden niets konden hebben.. Mijn hart zou dat helemaal niet aan kunnen, want idd met zoveel dieren heb je dit vaker.
Ik vind jullie nijnenparadijs nog steeds prachtig en mooi dat jullie zoveel liefde en kennis gebruiken om t beste ervan te maken.

Hihi paarden zijn ook watjes inderdaad, maar in vergelijking met konijnen kunnen ze nog best wat meer 'overleven'. Dankjewel voor je compliment <3 Ik doe echt zo m'n best om alles te leren wat ik kan om de dieren zo goed mogelijk te kunnen houden. Gelukkig vind ik leren ontzettend leuk en als ik het onderwerp maar interessant genoeg vind, gaat het vaak nog makkelijk ook :P :D Net zoals met de paarden heeft iedereen er een andere kijk op en haal je overal een stukje informatie uit. Samen met je eigen ervaringen, het individueel kijken naar de konijnen en toegespitst op onze situatie en wat daarin mogelijk is, doe ik m'n best :+:


Prairy schreef:
Ah wat sneu...

Ik vind die ik van de week uit het bos geplukt heb echt leuk :D Maar jij bent er volgens mij nog gekker op haha.

Volgens de dierenarts zijn het waarschijnlijk 2 mannetjes. Dus mocht je willen ruilen, dan zou dat misschien een optie zijn :)

Anders heb ik straks ineens 4 konijntjes omdat ze allebei een vriendinnetje moeten hebben :')

Jaaa, die hebben echt geluk gehad dat jij ze gevonden hebt! :+: En ze liefdevol in huis hebt genomen <3 Misschien handiger om er eentje te ruilen voor een vrouwtje inderdaad... tenzij je het ineens ook te pakken krijgt en er gewoon 2 vrouwtjes bij zet :') Mooi koppel met z'n 4en :D +:)+


kim_1990 schreef:
Je hebt een prachtig verblijf voor de konijntjes, denk dat menig konijn daar jaloers op zou zijn...helaas met die warmte heb je vergroot risico voor ze omdat ze er inderdaad niet zo goed tegen kunnen :n

Mijn konijnen (gecastreerde ram en voedster) zitten samen in een hok met grote ren eraan
[ [url=m/pPuWXz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ze kunnen echt niet meer zonder elkaar! Zijn zo gelukkig samen en ongelukkig als ze apart zitten, denk dat je je rammetjes er een groot plezier mee doet om een lief vriendinnetje erbij te hebben voor ze...voor de warmte, mijn konijnen zitten (gelukkig) hooguit 1 a 2 uurtjes per dag deels in de zon (achterste gedeelte van de ren) en de rest in de schaduw, dit helpt natuurlijk ook al heel erg voor ze maar om ze lekker af te koelen kan je wellicht een fles water 1/2 a 2/3 vullen met water en in de vriezer doen en met warm weer met bijv een dunne sok om de fles heen in het hok leggen...ikzelf spuit de grond in de ren (deels zand en deels tegels) gewoon met koud water nat zodra het in de schaduw ligt, dit doe ik 2 a 3 x per dag zodat ze altijd koel kunnen zitten en liggen...eerst dacht ik dat ze er niet op gingen liggen omdat ze dan vies en nattig worden maar mijn konijntjes maken toch wel echt dankbaar gebruik van de natgespoten tegels, ze rennen al door het hok naar de tegels toe als ze zien dat ik de tuinslang pak om weer de tegels nat te spuiten...misschien voor jou ook een ideetje om ze met die bloedhete hitte wat te verkoelen omdat jij ook tegels hebt...nou hoop ik overigens dat die hitte wel afgelopen is nu en dat het niet meer nodig is...maar wellicht een tip voor de volgende hittegolf {:}

Wat lief, dankjewel :+: Wat een mooie ren heb jij ook!! +:)+ Wie zijn de bewoners? :D Sneu hè dat ze dan zo slecht tegen de hitte kunnen... en ik voel me dan ook zo machteloos. Liefst zou ik ze binnen zetten met de airco aan, maar hier in huis was het bijna nog warmer dan buiten.. en zoveel plek/materiaal om 'even' noodhokken te maken in de schuur hadden we niet. Maar misschien wel goed om in te investeren voor volgend jaar, want inderdaad: hoop dat 't nu wel weer klaar is met de echte hitte... :7 Ik had eerst inderdaad ook bevroren waterflesjes, maar daar maakten ze niet echt gebruik van, dus heb ik maar een paar van die ice pods aangeschaft en daar gaan ze echt vol overgave overheen gedrapeerd liggen :') Dus de komende tijd daar maar wat meer van verzamelen! _/-\o_ Gelukkig zitten ze hier ook in de schaduw en onder de bomen, dus het is wel het koelste plekje op ons hele erf! +:)+ Hebben er nog extra isolatieplaten van het dak van de schuur op gelegd, dat scheelde ook echt weer een paar graden, en al het stro er inderdaad zoveel mogelijk uitgehaald, zodat ze lekker op het beton konden liggen. Lekker verse groente uit de koelkast :9 Paar keer per dag vers fris water, en ook in bakjes in het hok. Soms wordt dat metalen tuutje van die flesjes zo warm en dan drinken ze niet meer. En in zo'n bakje kunnen ze het ook gebruiken om te wassen en de oren af te koelen.. Man man, wat ben ik er druk mee bezig geweest _O- En zij maar de hele dag op hun pampus liggen :')

Kaitlyn

Berichten: 9728
Geregistreerd: 04-06-06
Woonplaats: Veluwe

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-20 18:36

Ahhh wat verdrietig, dieren verliezen is nooit leuk. :(:)

Ik heb ook 2 konijnen, maar maak mij er nu al druk om als ik weer een eigen huisje heb. Hier zitten ze nu in de tuin met een hok en ren, maar als het een appartement wordt kunnen ze niet mee ivm allergie.
Zo weinig mensen die ze willen opvangen, en krijg vaak de opmerking; dan gaan ze wel de pan in. -O-
Ja dat wil ik nu dus net niet...

xXutopiaXx

Berichten: 10042
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-20 21:46

Kaitlyn schreef:
Ahhh wat verdrietig, dieren verliezen is nooit leuk. :(:)

Ik heb ook 2 konijnen, maar maak mij er nu al druk om als ik weer een eigen huisje heb. Hier zitten ze nu in de tuin met een hok en ren, maar als het een appartement wordt kunnen ze niet mee ivm allergie.
Zo weinig mensen die ze willen opvangen, en krijg vaak de opmerking; dan gaan ze wel de pan in. -O-
Ja dat wil ik nu dus net niet...

De pan in!?! :oo Ja dikke doei!! 8)7 Hopelijk kunnen ze gewoon met je mee!! :+:
Dieren verliezen blijft inderdaad heel erg k*t... -O-

nobillity

Berichten: 3827
Geregistreerd: 15-06-05
Woonplaats: Etten-Leur

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-20 22:17

Wat een flinke updates weer.
Die Dije wat een grote knappe man.
Je hebt een leuk plekje kwam er pas geleden voorbij gereden.

En arme King.
En arme Noga, zo zielig om dat zo te zien. Ook haar instinct gewoon op het nestje zitten.

Zo lastig hè die hitte.
Het was gewoon veel te warm voor alle beestjes.
Die van mij zijn er gelukkig goed doorheen gekomen (en dat terwijl ze binnen zaten)
Hoop in mijn nieuwe woning een flinke ren voor ze te kunnen zetten waar ze dan vanaf volgend jaar lekker naar buiten kunnen

xXutopiaXx

Berichten: 10042
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-20 23:10

nobillity schreef:
Wat een flinke updates weer.
Die Dije wat een grote knappe man.
Je hebt een leuk plekje kwam er pas geleden voorbij gereden.

En arme King.
En arme Noga, zo zielig om dat zo te zien. Ook haar instinct gewoon op het nestje zitten.

Zo lastig hè die hitte.
Het was gewoon veel te warm voor alle beestjes.
Die van mij zijn er gelukkig goed doorheen gekomen (en dat terwijl ze binnen zaten)
Hoop in mijn nieuwe woning een flinke ren voor ze te kunnen zetten waar ze dan vanaf volgend jaar lekker naar buiten kunnen

Dankjewel :D Wat leuk dat je weer in de buurt was! Als je ons ziet lopen gewoon ff aan komen waaien hoor :D +:)+
Ja sneu hè, dat ze dan toch nog steeds op het nest ging zitten.. vond het ook zo sneu om te zien.. :(:)
Beter dat ze bij jou wel gewoon lekker naar binnen kunnen! En fijn dat ze er goed doorheen zijn gekomen! :+: Leuk, een grote ren bouwen! :D






Updatetimeee!! :D :D 11 t/m 17 mei

Thuis een cursus aan het volgen, gelukkig niet alleen <3

Afbeelding

En aan de andere kant was deze stinkerd om aandacht aan het vragen :')

Afbeelding

Vooruit dan maar :P

Afbeelding

Kevin 's avonds m'n westernzadel helemaal gepoetst en ingevet.. mooi uitzicht zo vanaf de bank :D

Afbeelding

Sowieso weer een mooi uitzicht vanuit de woonkamer <3

Afbeelding

Rondje door de tuin wandelen, samen met Snow <3 Die het bruggetje test, liever zij dan ik :=

Afbeelding

M'n bewoonde insectenhotel <3

Afbeelding

De roos is ook ontzettend mooi in bloei :+:

Afbeelding

M'n knappe Toff :D <3

Afbeelding

Geprobeerd te koppelen met Noga, maar die had er niet zo'n oren naar :') Nog ff geen baby's van Noga en Toff.

Afbeelding

Cinna en Choco was echter wel een succes....

Spoiler:
Afbeelding


We weten allemaal inmiddels wat daar voor leuks uit is gekomen <3
Gelukkig is Choco wel een gentleman, nog even na-knuffelen :+: :')

Afbeelding

En een kusje :P :*

Afbeelding

En dat allemaal... in de wc _O-

Toff, om te troosten voor z'n mislukte avances, maar een nieuwe doos gegeven :') Issie blij mee :D

Afbeelding

Kevin voor het eerst zitles van een meisje hier uit de buurt. Buitenrijden gaat al wel goed, maar hij zit nog niet zo heel erg stevig :P Als Splash een keer opzij springt issie z'n evenwicht kwijt. Eens kijken of zitles hier verbetering in aan kan brengen :D

Afbeelding

We willen toch wat vaker gebruik maken van de bak nu Kevin zo aan zijn houding en zit aan het werken is, maar de takken van de eikenbomen langs de bakrand hangen wel heel laag := Dus na overleg met de buurman zijn we aan de slag gegaan!

Afbeelding

Afbeelding

Werken met publiek :')

Afbeelding

Ik Dije voor het eerst een bitje in gedaan. Na een paar keer smakken vond ie 't allemaal wel prima! :D Trots!

Afbeelding

Jay vertelde een grapje aan Tamme :')

Afbeelding

Jay begint al mooi voller te worden door die olie _/-\o_ Wat een wonderspul!

Afbeelding

Tamme lekker met Splash op de wei :D

Afbeelding

Zodat ik de bak voor mezelf had en met Jay kon oefenen :+:

Afbeelding

Vanaf m'n ligbedje, waar ik heerlijk met m'n boek lag.. zag ik ineens iets raars.....

Afbeelding

Had ie een kuil gegraven, om er daarna in te gaan zitten :') banketstaaf hahaha

Afbeelding

Terwijl Kevin de berm aan het bosmaaieren is..

Afbeelding

Ga ik de pick-up maar weer 's een sopje geven :P

Afbeelding

Berm klaar :D

Afbeelding

Pick-up klaar :D

Afbeelding

Tof ding is 't toch <3

Afbeelding

Druif begint ook daadwerkelijk druiven te maken :9

Afbeelding

Mini's zijn kapot :P :+:

Afbeelding

Samen in de bak oefenen <3

Afbeelding

Met Dije oefenen met het krukje :D En overal aanraken.. knapperd <3

Afbeelding

Klaarmaken voor een fotoshoot!! :):)

Afbeelding

De modellen :D
Cinna:

Afbeelding

Choco:

Afbeelding

Noga:

Afbeelding

En Toff:

Afbeelding

nobillity

Berichten: 3827
Geregistreerd: 15-06-05
Woonplaats: Etten-Leur

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 09:32

Wat een heerlijke beestenboel heb je zeg
Ben verliefd op je konijntjes. Ook lekker in het wctje knuffelen gekkies.

Hoe gaat het nu met de zit van Kevin ?
Leuk dat je samen met hem kunt rijden.

JolisaJ

Berichten: 1942
Geregistreerd: 17-05-15
Woonplaats: Het mooie Flakkee

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 12:04

Wat sneu van King en de baby’s! Y;(

Wel weer een erg leuk verslag om te lezen. Tof je insectenhotel, is dat inmiddels nog bewoond? :)

BarbaraNova

Berichten: 4205
Geregistreerd: 11-01-05
Woonplaats: Vierpolders

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 12:34

Wat sneu voor je konijntjes joh. Ze zijn ook heel gevoelig idd met van alles en vooral ook hitte. Laat ze ook echt allemaal inenten hoor, je bent zo heel je bende kwijt. Mijn buufje gehad met haar 18 vlamen. Heel erg triest. Ik doe flessen water in de vriezer en leg deze met hitte bij de konijnen, daarnaast heb ik bij allemaal een ventilator staan. Ze kunnen de warmte niet kwijt dus dat lukt alleen met koeling van buiten af. Ik durf het gewoon niet meer aan om er konijnen bij te nemen, zoveel verdriet iedere keer, al heel heftige dingen mee gemaakt met ze. Hoop dat jij meer geluk hebt. Succes x

xXutopiaXx

Berichten: 10042
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-20 12:51

nobillity schreef:
Wat een heerlijke beestenboel heb je zeg
Ben verliefd op je konijntjes. Ook lekker in het wctje knuffelen gekkies.

Hoe gaat het nu met de zit van Kevin ?
Leuk dat je samen met hem kunt rijden.

Thanks :D :+: Haha ze verzinnen elke dag wel dingen, waarvan je denkt: :Y) :') Why?! :')
Zijn zit is inmiddels echt ENORM verbeterd!! Wat een bizar verschil... ziet er niet alleen mooier uit, maar hij zit ook echt duidelijk een stuk steviger in het zadel _/-\o_ Samen rijden is/was al superleuk, maar ik durf nu ook wel eens de andere kant op te kijken en niet Splash constant in de gaten zodat ik in kan grijpen wanneer ik denk dat ie misschien wel 's een zijbeweging zou kunnen maken en Kevin z'n evenwicht verliest _O- Rijd een stuk meer ontspannen zo :')


JolisaJ schreef:
Wat sneu van King en de baby’s! Y;(

Wel weer een erg leuk verslag om te lezen. Tof je insectenhotel, is dat inmiddels nog bewoond? :)

:+:
Dankjewel :) Hotel is nog steeds bewoond volgens mij, maar naast de solitaire bijen (correct me if I'm wrong :P ) niet veel andere dieren erin zien trekken :P


BarbaraNova schreef:
Wat sneu voor je konijntjes joh. Ze zijn ook heel gevoelig idd met van alles en vooral ook hitte. Laat ze ook echt allemaal inenten hoor, je bent zo heel je bende kwijt. Mijn buufje gehad met haar 18 vlamen. Heel erg triest. Ik doe flessen water in de vriezer en leg deze met hitte bij de konijnen, daarnaast heb ik bij allemaal een ventilator staan. Ze kunnen de warmte niet kwijt dus dat lukt alleen met koeling van buiten af. Ik durf het gewoon niet meer aan om er konijnen bij te nemen, zoveel verdriet iedere keer, al heel heftige dingen mee gemaakt met ze. Hoop dat jij meer geluk hebt. Succes x

Thanks Barbara :+: Ze zijn inderdaad allemaal ingeënt en de baby's gaan ook alleen maar verhuizen met een enting, daarom mogen ze pas weg na 10 weken :j Speciaal lid van een kleindiervereniging geworden daarvoor :j Teveel horrorverhalen gelezen :(:) Maar het plezier wat ik aan ze beleef weegt 100% op tegen het verdriet. Dat is zwaar, maar ze toveren elke dag, de hele dag, zo'n dikke glimlach op m'n gezicht.. <3 Dat ik ook de verdrietige dagen met ze mee kan maken :+:

BarbaraNova

Berichten: 4205
Geregistreerd: 11-01-05
Woonplaats: Vierpolders

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 12:56

Mooi gezegd Natas, zit ook niet echt top in mijn vel dus alles wat niet lekker gaat is effe teveel...komt wel weer. Het zijn inderdaad erg leuke dieren, franse hangoren zijn mijn favorieten maar worden niet heel oud. Daarnaast zeker de NHDtjes, ben gek op hangoortjes...pas nog eentje opgevangen die in oudenhoorn al heel lang los liep

xXutopiaXx

Berichten: 10042
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-20 12:59

BarbaraNova schreef:
Mooi gezegd Natas, zit ook niet echt top in mijn vel dus alles wat niet lekker gaat is effe teveel...komt wel weer. Het zijn inderdaad erg leuke dieren, franse hangoren zijn mijn favorieten maar worden niet heel oud. Daarnaast zeker de NHDtjes, ben gek op hangoortjes...pas nog eentje opgevangen die in oudenhoorn al heel lang los liep

Snap ik :knuffel: Ik ben ook gek op hangoortjes <3 En kleine diertjes, dus voor mij was de keuze makkelijk haha :+:
Lief dat je het gedumpte konijntje hebt opgevangen :+:

queenie_1991
Berichten: 183
Geregistreerd: 26-10-04
Woonplaats: Simpelveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 14:14

Stille meelezer hier :D ... maar ik moet nu toch maar eens gaan reageren!
Wat hebben jullie een heerlijk plekje daar zeg, ik geniet altijd van jullie updates!
Ik blijf volgen :)

xXutopiaXx

Berichten: 10042
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-20 19:24

queenie_1991 schreef:
Stille meelezer hier :D ... maar ik moet nu toch maar eens gaan reageren!
Wat hebben jullie een heerlijk plekje daar zeg, ik geniet altijd van jullie updates!
Ik blijf volgen :)

Wat leuk om te horen :D Thanks!! Leuk dat je ook blijft plakken :):) :D



Een tijdje geleden hebben we hier een fotoshoot gehad. Het voorproefje hebben jullie al gezien, maar de foto's van m'n kleine Blue zijn affff!! Hier een kleine selectie <3 Hij is zo leuk :+: Foto's gemaakt door: Happy_Hippie @ bokt, van chaysfotografie @ Instagram

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Nu nog Dije z'n foto's :):) Kunnen jullie ook niet wachten <<) <3

DeniseES

Berichten: 3472
Geregistreerd: 18-03-07
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 09:04

Ahhh die 3e foto is wel heel leuk hoor! Kleine draak

Getty_Maan

Berichten: 2593
Geregistreerd: 14-04-06
Woonplaats: Fryslân

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 09:41

Kan niet wachten op Dije zijn foto's.
Jullie hebben een pracht plekje en je verteld ook altijd zo enthousiast :D

Coconut
Berichten: 14247
Geregistreerd: 15-05-05
Woonplaats: Veluwe

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 09:53

Wat een prachtig beest! <3