[VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mer1980

Berichten: 18834
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-20 16:48

Niet op de volgende pagina, maar wel een super leuke update ;) Ik ben ook zo benieuwd naar hoe de stallen gaan worden :D

Kirrr

Berichten: 6193
Geregistreerd: 30-07-07

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-20 21:34

Leuke updates!!
Jaloers op hoe vaak jij het rijden er tussen krijgt. Moet bij jou op cursus komen denk ik.

Hilary

Berichten: 9203
Geregistreerd: 22-05-04

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-20 21:42

Ooh welke kleur groen is dat? De lichte?

Toverbal

Berichten: 1955
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 10:49

Leuke update weer!

Kamer is mooi opgeknapt, mooie kleuren en gave lamp.

Zal wel een heel verschil zijn als je wisselt van paard. Tamme met zijn stierennek, dan is Jay in vergelijking een krielkipje .

En wat doet Dije het goed samen met Kevin, leuk om te zien!

Dit zijn mijn "babies".

Nog bij de moeder.
Vader is een Lotharinger.
Afbeelding


Afbeelding

Net opgehaald.


Afbeelding

En nu al weer een paar maanden oud.
Pluizebol heeft een mooi masker gekregen.

Afbeelding

En Pippie.


Afbeelding

xXutopiaXx

Berichten: 10042
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-20 11:49

Olympia96 schreef:
Hahaha zo blij als jij kijkt bij het onkruid wieden :D

Ik denk soms echt dat jullie meer uren in een dag hebben dan wij ;)
Al dat werk en dan ook nog lekker rijden! Heerlijk!

Hahaha ja, ik weet ook niet meer zo goed waarom _O-
Als ik nu terugkijk, denk ik dat ook :') Maar op het moment zelf, voelt dat niet zo :P


Mer1980 schreef:
Niet op de volgende pagina, maar wel een super leuke update ;) Ik ben ook zo benieuwd naar hoe de stallen gaan worden :D

Nou hè!! Anders ik wel! :oo Kan echt niet wachten!!


Kirrr schreef:
Leuke updates!!
Jaloers op hoe vaak jij het rijden er tussen krijgt. Moet bij jou op cursus komen denk ik.

Haha :D Zijn ook periodes dat ik niet zoveel rijd hoor, maar da's dan meestal weer-gerelateerd :') Gelukkig 'dwingt' Kevin mij ook echt om te gaan rijden.. Misschien ook in zijn voordeel, gezien mijn gemoedstoestand als ik ff niet gereden heb := wat maakt dat ik me ook niet schuldig voel en er ook de tijd voor durf te nemen :D :+:


Hilary schreef:
Ooh welke kleur groen is dat? De lichte?

Oh de verf?! Ik denk bij kleuren altijd gelijk aan dekjes _O- Hahaha! :') Maar dit is de welbekende Early Dew van Flexa :D En dan de extra mat versie. De donkergroene is Classic Car, van Flexa, de krijtverf variant... maar ik zie geen verschil :=


Toverbal schreef:
Leuke update weer!

Kamer is mooi opgeknapt, mooie kleuren en gave lamp.

Zal wel een heel verschil zijn als je wisselt van paard. Tamme met zijn stierennek, dan is Jay in vergelijking een krielkipje .

En wat doet Dije het goed samen met Kevin, leuk om te zien!

Dit zijn mijn "babies".

Nog bij de moeder.
Vader is een Lotharinger.
[ [url=m/RfVo1l.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/OE7v5h.jpg]Afbeelding[/url] ]

Net opgehaald.

[ [url=m/M2qLXr.jpg]Afbeelding[/url] ]

En nu al weer een paar maanden oud.
Pluizebol heeft een mooi masker gekregen.

[ [url=m/3VVZs5.jpg]Afbeelding[/url] ]

En Pippie.

[ [url=m/rXLEpQ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dankjewel! :D Ben ook wel heel blij met hoe ie nu is! Al is hij nog steeds niet helemaal af :P
Nou, dat is zeker een verschil _O- Vooral omdat er bij Tamme echt een massief blok voor je zit, en Jay sowieso al met z'n koppie heel laag loopt, ook al heeft hij nu gelukkig ook weer een mooie dikke nek inmiddels :D Moet ook altijd even een western/engels-knopje omzetten :')

Ahhh jouw babies zijn ook echt heel erg leuk!! :+: Wat een leuke tekening heeft Pippie <3 En Pluizebol nu ook _O- Mooie vacht zeg!! Leuk dat je dat wilde delen :D

Prairy
Berichten: 9070
Geregistreerd: 28-12-03

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 13:57

Wat een gezellige updates weer :D Nibit is echt super cute (de rest ook trouwens...)

Ik denk wel steeds vaker, ik moet nog een jaar of 5 wachten voordat ik ook zo lekker de bossen in ga (zelfbescherming ;))

Hilary

Berichten: 9203
Geregistreerd: 22-05-04

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 21:32

Hahahah, ja, ik bedoelde de verf :') Moet nog een kleurtje uitzoeken voor een slaapkamer, maar daar is waarschijnlijk te weinig daglicht voor Classic Car en Denim Drift enzo. Maar zo’n Early Dew kan waarschijnlijk wel :)

Lys_PPA

Berichten: 1340
Geregistreerd: 30-09-19

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-20 09:36

Leuke update! Kamer is mooi opgeknapt, jullie kleur combinatie lijkt op die van onze slaapkamer. I <3 groen :P

Ik ben heeel benieuwd hoe de stallen er straks uit gaan zien.

Muga

Berichten: 2068
Geregistreerd: 27-07-06
Woonplaats: Almere

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-20 14:17

Wat een heerlijke update weer.

Hier geïnspireerd geraakt, kleurtesters gehaald van flexa. Nu in twijfel... Gewoon doen of manlief mee laten beslissen. _O-

xXutopiaXx

Berichten: 10042
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-20 20:52

Prairy schreef:
Wat een gezellige updates weer :D Nibit is echt super cute (de rest ook trouwens...)

Ik denk wel steeds vaker, ik moet nog een jaar of 5 wachten voordat ik ook zo lekker de bossen in ga (zelfbescherming ;))

Dankjewel :D
Haha jaa, beter om op die manier te denken dan :P En straks ineens komt er HET paard voorbij, en kun je het waarschijnlijk toch niet laten :P


Hilary schreef:
Hahahah, ja, ik bedoelde de verf :') Moet nog een kleurtje uitzoeken voor een slaapkamer, maar daar is waarschijnlijk te weinig daglicht voor Classic Car en Denim Drift enzo. Maar zo’n Early Dew kan waarschijnlijk wel :)

:D :') Ja Early Dew kan mooi in een kamer waar weinig licht is denk ik. Denim Drift hebben wij in onze eigen slaapkamer, maar vind ik ook niet héél erg donker... Maar is wel duidelijk al een tint donkerder dan de Early Dew :j


Lys_PPA schreef:
Leuke update! Kamer is mooi opgeknapt, jullie kleur combinatie lijkt op die van onze slaapkamer. I <3 groen :P

Ik ben heeel benieuwd hoe de stallen er straks uit gaan zien.

Dankjewel! :D Haha echt?! Leuk!! Jaa, ik vind groen ook een hele prettige kleur.. blauw ook <3 Dus daarom onze eigen slaapkamer blauwtinten, en de logeerkamer groen :D Kunnen we nog uit logeren bij onszelf als we ff wat anders willen :')
Jaa, me too!! Dit weekend 'even' alles opruimen en dan komt volgende week de aannemer om de schuur precies in te meten met een apparaatje, kunnen we alle bouwmaterialen gaan bestellen en een planning maken met hem =:)


Muga schreef:
Wat een heerlijke update weer.

Hier geïnspireerd geraakt, kleurtesters gehaald van flexa. Nu in twijfel... Gewoon doen of manlief mee laten beslissen. _O-

Dankje :D Wat leuk dat je geïnspireerd bent geraakt! :D Wij hebben ook veel van die kleurtesters gebruikt :D Hahaha het beste bij mannen is altijd om ze een idee in hun hoofd te planten, wat wij zelf graag willen, en het dan zo uit te laten komen alsof ze het zelf bedacht hebben 8-) +:)+


Vandaag van een superlieve bokker een ENORME doos gehad met allerlei konijnenspulletjes (speeltoestelletjes, voerbakjes, drinkflesjes, zelfs informatieboeken! :+: En nog veel meer!) die ze zelf niet meer gebruikte! Nu wij er inmiddels 10 rond hebben lopen (and counting :D ), zijn al die extra spulletjes echt heel erg welkom! :+: Zo geweldig waar zo'n topic allemaal wel niet toe kan leiden <3

Afbeelding

De babies hebben er ook gelijk van mogen genieten :D En zijn er niet bij weg te slaan :=

Afbeelding

SensaHorses
Berichten: 708
Geregistreerd: 19-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-20 10:06

Wat super leuk dat ze zo'n grote doos met spulletjes voor de konijnen kreeg! <3 En dat er gelijk goed gebruik van wordt gemaakt! :D

(ik zat wel even vreemd te kijken; waar is de staart van de kat gebleven) :o

xXutopiaXx

Berichten: 10042
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-20 10:42

SensaHorses schreef:
Wat super leuk dat ze zo'n grote doos met spulletjes voor de konijnen kreeg! <3 En dat er gelijk goed gebruik van wordt gemaakt! :D

(ik zat wel even vreemd te kijken; waar is de staart van de kat gebleven) :o

Ja heel leuk!! :D En niet alleen ik ben er heel erg blij mee inderdaad :D
Haha ja, Flits heeft een ongelukje gehad... wat, weten we nog steeds niet.. maar hij is ooit eens (toen hij nog bij de boer woonde waar mijn paarden eerst stonden) een paar dagen weggeweest en bij terugkomst hing z'n staart er zo sneu bij :(:) Die was finaal afgebroken, alles kapot, behalve de huid, waardoor ie nog aan z'n lijfje bungelde.. dus die is geamputeerd.. :(:) Gelukkig is hij precies op een goed punt afgebroken, verder werkt alles nog aan z'n achterkant, al loopt ie soms een beetje mankig, hij heeft er verder gelukkig ook helemaal geen last van.. maar het ziet er wel raar uit ja _O-

SensaHorses
Berichten: 708
Geregistreerd: 19-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-20 13:32

Ach wat sneu voor Flits, maar gelukkig red hij zich er goed mee, zo te zien heeft hij nog een stukje? Dat scheelt denk ik ook voor zijn evenwicht... Een geluk bij een ongeluk dan dus. :)
(Ik dacht eigenlijk dat de foto net op een moment genomen was dat hij z'n staart opzij zwiepte, aan de kant van de doos zeg maar) :o

xXutopiaXx

Berichten: 10042
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-20 13:58

SensaHorses schreef:
Ach wat sneu voor Flits, maar gelukkig red hij zich er goed mee, zo te zien heeft hij nog een stukje? Dat scheelt denk ik ook voor zijn evenwicht... Een geluk bij een ongeluk dan dus. :)
(Ik dacht eigenlijk dat de foto net op een moment genomen was dat hij z'n staart opzij zwiepte, aan de kant van de doos zeg maar) :o

Hij redt zich er zeker goed mee gelukkig! Kan ook gewoon overal nog op springen, over randjes lopen enzo :D Maar hij heeft echt helemaal niets meer, dat blobje wat je ziet is een plukje haar :=

Haha nee, hij heeft echt geen staart meer :')

SensaHorses
Berichten: 708
Geregistreerd: 19-05-13

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-20 14:13

Oh! Ja, dan was het haar wat ik zag! :o :=
Super dat hij zich er zo goed mee red! +:)+ :D

DeniseES

Berichten: 3471
Geregistreerd: 18-03-07
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-20 14:17

Flits the Manx 8-)

xXutopiaXx

Berichten: 10042
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-20 17:07

Update! :D 20 t/m 26 april :D

Stormpje is ons toegezegd :+: Nu nog zooo langg wachten tot we 'm op kunnen halen!! Ondertussen krijgen we gelukkig steeds genoeg foto's en updates <3

Afbeelding

Maandag weer een werkdag.. maar we beginnen de dag lekker lui met z'n allen :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Behalve ik natuurlijk :P

Afbeelding

Brego heeft maar eventjes zo bij me gelegen, toen ging hij weer weg.. nouja: prima.. +:)+ Maar hoorde ineens gestommel boven, dus toch maar ff kijken.. hij heeft er ineens een handje van om naar boven te lopen en de kattenbrokjes op te eten. Die dus al naar boven zijn verhuisd, omdat we ze in de keuken ook niet zonder toezicht konden laten staan _-:( Kom ik het hoekje bij de trap om, zie ik Brego naar beneden sneaken (hóe kan zo'n enorme hond zo stilletjes die trap op sluipen!?!?!) en direct ook iets uit z'n bek laten vallen..... _-:( Had ie even m'n handlotion gejat... blij dat ik hem betrapt heb, want wil niet weten waar ik het anders allemaal terug had gevonden _O-

Afbeelding

Na het werk aan de slag bij Wilgje achter, want de eikenbomen komen weer in het blad en ze hangen zo laag dat we er toch wel last van krijgen. En ze hangen op de perfecte snoephoogte voor Wilg :P Dus laddertje erbij..

Afbeelding

En daar ging ik _O-

Afbeelding

Wilg nog gevraagd om me te helpen, maar ging 'm niet worden :')

Afbeelding

Dus zo geschiedde: ik snoeide mijn eerste tak :D

Afbeelding

Muchos beteros!! _/-\o_

Afbeelding

Bij het laatste rondje nog op muizenjacht geweest, we hoorden ze over de isolatieplaten lopen! :oo

Afbeelding

Ook weer een stapje verder met de logeerkamer! We hebben de gordijnen opgehangen :D Doet zoveel met een kamer :+: En ben zó blij hoe dit uitgepakt heeft, kleuren matchen zonder ze bij elkaar te kunnen houden is echt lastig, maar hier ben ik wel tevreden over :D Lekker veel groen :D

Afbeelding

De gordijnen zijn overigens expres 'te lang', vind het zo mooi staan als ze over de grond gedrapeerd liggen :D

Afbeelding

Het bed ook gelijk weer neergezet en opgemaakt met het nieuwe spul :D

Afbeelding

En in het licht, de kleuren iets duidelijker. Deze muur, achter het bed, gaan we dus uiteindelijk nog bekleden met boomstamschijven :D Vandaar dus ook niet fantastisch geschilderd, beetje met de restjes gewerkt :P Maar net genoeg om donkergroen, i.p.v. wit, tussen de schijven door te zien straks :j

Afbeelding

Het liefst later nog de vensterbank vervangen voor een mooie eikenhoutenplank.. maar die hadden zo'n lange levertijd en hoge prijs..., dat we hadden bedacht dat dat later nog wel komt :P

Afbeelding

Afbeelding

De boomstammen hebben we inmiddels al wel in de schuur liggen, maar dus nog niet in plakjes :D

Afbeelding

Het bos afstruinend naar snoeiafval. We hebben toestemming om hier te shoppen :P Zoek mij :')

Afbeelding

Tegelijk ook foto's gemaakt van Brego :+: Ter ere van zijn 1 jarig jubileum :P

Afbeelding

Afbeelding

Het topic wat ik destijds heb gemaakt: [BB-ITP] Berner Brego 1 jaar geworden!!

Het hooi van de overburen is op.. -O- Dus we moesten op jacht naar een andere leverancier. Nu hebben we een grote foerageerhandel gevonden op ongeveer 10 minuutjes rijden, die had nog hele mooie kleine baaltjes liggen +:)+ Snap niet hoe het komt dat het eruit ziet of ik dit makkelijk kan tillen, want die baaltjes waren serieus 30kg _O- Maar we kunnen weer ff vooruit, nu verzinnen hoe we grote balen thuis krijgen en of dat wel handzaam is...

Afbeelding

Uit voorzorg alvast de bandjes van onze geweldige aanhanger opgepompt :')

Afbeelding

En verder met het onderhoud op de wei! Lava erop :D

Afbeelding

Afbeelding

Kunstmest erop!

Afbeelding

En open plekken bijzaaien :):)

Afbeelding

Uitmesten gaat ook elke dag weer door! Gelukkig mogen we de mestplaat van de overbuurman gebruiken _/-\o_ Ligt er zo mooi bij en zo hoeven wij het niet op ons terrein te leggen *D

Afbeelding

Nog snel in het laatste licht een rondje met Jay :D Terwijl Kevin eens op de bank bivakkeert :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

In mijn lunchpauze wil ik nog wel eens lekker in mijn hangmat kruipen met een boekje :D Wat dit fantastische uitzicht oplevert :D

Afbeelding

We vertellen er alleen niet bij, dat ik er eigenlijk zo bij lig _O- In 1 grote berg puin :') Hier moeten we dus nog ff wat mee :=

Afbeelding

De druif doet het in ieder geval goed :D Die begint alweer uit te lopen!

Afbeelding

Kevin weer aan de slag :P

Afbeelding

Letterlijk puinruimen!

Afbeelding

Ik de mini's onder handen nemen, want die komen maar moeilijk uit hun wintervacht.. :(:) Eerst Kevin!

Afbeelding

Daar kwam me toch een haar vanaf!!

Afbeelding

Beetje jammer dat je er weinig van ziet _O- Maar hij ziet er wel weer puik uit <3

Afbeelding

Ze maken het altijd zo moeilijk om leuke foto's te maken :')

Afbeelding

Binnen no time, zitten ze met hun dikke neus ín je camera _O-

Afbeelding

Volgende slachtoffer :D Gelijk maar een na-foto, want dat leverde net zoveel resultaat als bij Kevin _O-

Afbeelding

Knappe pony <3

Afbeelding

Als beloning weer een lekker rondje rijden samen :D

Afbeelding

Afbeelding

Deze week begonnen met een speciale olie voor Jay, om hem meer te ondersteunen in zijn spieropbouw en hem nét dat laatste beetje aan te laten komen wat mij gewoon met voer niet lukt. Vandaag de before foto's gemaakt:

Afbeelding

Afbeelding

Ook weer zo'n in-de-camera-kruiperd :')

Afbeelding

Voor de ongeduldigen onder ons:
Spoiler:
Volgens mij heeft de olie wel gewerkt := Wat is hij nog meer opgeknapt zeg!!

Afbeelding


Nu is de modder ein-de-lijk weg, hebben we weer van die rotvliegen... _-:( Tis ook nooit goed _O-

Afbeelding

Al maakt een masker als deze toch wel een beetje wat goed := :+:

Afbeelding

Konijntjes lekker verwend met een stokje, lieve Marshie :+:

Afbeelding

Opa doet 't ook zo ontzettend goed hier!! <3 Altijd zó mager geweest, maar nu ie écht onbeperkt ̶h̶o̶o̶i̶ kuil, krijgt knapt ie zo op. Hopelijk nu we volledig over gaan op hooi, voor alle paarden, gaat ook die opgeblazen buik eindelijk weg _/-\o_

Afbeelding

Maar je kan toch ook niet anders dan gelukkig worden, als je wordt vergezeld door zo'n fantastische vriendin <3

Afbeelding

Afbeelding

Oja... Blijkbaar heeft het opkalefateren van de mini's hun vruchten afgeworpen, want met een beetje geluk hebben we volgend voorjaar een miniKevin of miniKaatje :+:

Afbeelding

Ook mijn ouders waren deze week weer van de partij. Ze staan hier in de buurt al bekend als: 'die mensen die altijd bij jullie komen werken', misschien moeten we hier iets mee _O- Maar mijn ouders vinden het heerlijk! Sowieso om lekker buiten bezig te zijn, maar ook om zo'n enorme tuin te hebben om zich over te ontfermen :D Dus die zijn weer aan de slag gegaan om alle onkruid te verwijderen :D Zelfs iets te fanatiek, want mijn pa heeft de vlinder- bijenmix die ik bij m'n insectenhotel had ingezaaid, wat ein-de-lijk opkwam, ook weggeschoffeld _O-

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Een mooi doorkijkje :+:

Afbeelding

Zo schattig, zo'n stoere papa die dan samen met de hond van die lieflijke bloemetjes in een potje zit te doen :P

Afbeelding

Ik na m'n werk nog een rondje met Tammekind gedaan :+:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Na het rijden, zoals gewoonlijk, een goeie rolsessie <3 Maar deze keer stond hij zó rot op, dat ik heb besloten om hem voorlopig even niet te rijden en te kijken of we zijn spronggewricht weer kunnen/moeten behandelen. Sinds najaar 2018 is hier artrose gediagnosticeerd en hij lijkt er nu weer flink last van te hebben... :(:)

Afbeelding

Ook met Dije zijn we verder aan de slag gegaan :+: Oefenen met het krukje en kijken hoe hij het vindt als wij groter zijn dan Dije..

Afbeelding

Lekker knuffelen :+:

Afbeelding

Hij deed het zó goed, beetje gek vond ie 't, maar helemaal niet spannend :+: Geweldig peerd.. <3

Afbeelding

Zelf was ie uiteraard ook weer erg trots _O- :') :+: <3

Afbeelding

Coconut
Berichten: 14247
Geregistreerd: 15-05-05
Woonplaats: Veluwe

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-20 18:02

Super leuke update weer :) !

Muga

Berichten: 2068
Geregistreerd: 27-07-06
Woonplaats: Almere

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-20 22:28

Dat was een leuk verhaaltje voor 't slapen gaan! Welterusten :Z

LovingTweety

Berichten: 10435
Geregistreerd: 25-11-03

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-20 00:12

Leuke update, ik vraag mij wel altijd af hoe je Dije uitspreekt. Ik doe het nu (in mijn hoofd) als deien. Maar het kan natuurlijk ook Dieje zijn, help?

k_m

Berichten: 5332
Geregistreerd: 03-02-10

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-20 11:23

In mijn hoofd is het dieje haha goeie vraag

xXutopiaXx

Berichten: 10042
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-20 13:44

Coconut schreef:
Super leuke update weer :) !

Dankjewel :+:


Muga schreef:
Dat was een leuk verhaaltje voor 't slapen gaan! Welterusten :Z

Haha hoop dat je lekker hebt geslapen :D


LovingTweety schreef:
Leuke update, ik vraag mij wel altijd af hoe je Dije uitspreekt. Ik doe het nu (in mijn hoofd) als deien. Maar het kan natuurlijk ook Dieje zijn, help?

k_m schreef:
In mijn hoofd is het dieje haha goeie vraag

Haha grappig :') Iedereen maakt er wat anders van :P De man waar ik hem van kocht, zelf ook een Fries, sprak het uit als Dei-juh :') Dus dat hebben wij maar overgenomen haha

Prairy
Berichten: 9070
Geregistreerd: 28-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-20 13:54

Leuk hè, zoveel werk dat je niet meer weet wat eerst :')

Rebel_Jits

Berichten: 5631
Geregistreerd: 28-02-06
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-20 18:42

Geen beige maar Dije :D

different1
Berichten: 3634
Geregistreerd: 12-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-20 17:24

Stille meelezer hier.
Je hebt het in een van de laatste updates over een speciale olie voor Jay, mag ik vragen wat dat precies voor spul is?