Wat zou jouw ideale woonplek/huis zijn?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DewiRox
Berichten: 4586
Geregistreerd: 29-12-08
Woonplaats: Den Haag

Re: Wat zou jouw ideale woonplek/huis zijn?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-19 23:11

Wat een leuk topic!
Mijn droomhuis? Die staat ergens in een zonnig Europees land, Spanje of Portugal bijvoorbeeld. Aan het strand, met enkele appartementjes/kleine woningen erbij die ik kan verhuren en een gezellig kleinschalig strandtentje.

Waar ik nu woon. In een redelijk groot rijtjeshuis, wat ik deel met 3 andere meiden. Ik heb hier een grote woonkamer met aparte slaapkamer en een klein balkon, de keuken en badkamer delen we.

Lori

Berichten: 3565
Geregistreerd: 11-08-10

Re: Wat zou jouw ideale woonplek/huis zijn?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-19 23:20

Een tiny house met veel grond in het buitenland midden de natuur <3

CalipsoLover

Berichten: 5569
Geregistreerd: 14-08-11

Re: Wat zou jouw ideale woonplek/huis zijn?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-19 23:31

De droom van mijn vriend en ik is een groot domein met een alleenstaande oude (door ons gerenoveerde) boerderij aan de randstad of op het platteland een half uur van onze huidige woonplaats. Een kleine buitenpiste, een paar stallen, een grote weide met schuilstal en een paar paarden <3 In onze buurt zeker niet onrealistisch, maar wel heel duur :=

Nu wonend nog bij mijn moeder in een groot rijhuis met 3 verdiepen en een kleine stadstuin in het centrum van de stad. Qua ligging ideaal, het is een prachtig huis en woon hier al m'n hele leven maar het is een droom om ooit de paardjes aan huis te kunnen zetten!

_Aine
Berichten: 781
Geregistreerd: 19-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-19 23:42

-
Laatst bijgewerkt door _Aine op 09-02-22 17:09, in het totaal 1 keer bewerkt

superpony
Berichten: 25403
Geregistreerd: 25-02-05

Re: Wat zou jouw ideale woonplek/huis zijn?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 00:39

Wij zoeken al even naar ons droomhuis/plek, maar wordt steeds lastiger.

Wensen zijn qua huis; Niet te groot, sws een slaapkamer en badkamer beneden, Veel schuurruimte, mooie leefkeuken, oude stijl.

Buiten: Een stuk grond voor een pp voor de paarden. Lekker lang pad, heuveltje, zwempoel en veel beschutting. Voor ons zelf een klein zitje met uitzicht op de paarden.

Ligging; In Nederland ben ik al blij als je makkelijk buiten kan rijden en het niet te ver van onze zoon is.

Maar droom is; Ene kant kust, andere kant bos en alles met heuvels of bergen.
Buren niet te dichtbij, maar alles wel redelijk bereikbaar, zoals uitvalswegen en een dorpje. Liefst iets meer zonuren en droger klimaat ( vanwege reuma ) dan hier.

We houden wel alle opties nog steeds open......