(VOLG) Woonboerderij gekocht, dromen komen uit

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
nevica

Berichten: 1001
Geregistreerd: 21-11-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-23 08:10

_Rosanna schreef:
Huh dat is raar nog nooit gezien, zijn ze dan nu dan geblokt ?
Account anonimiseren moet je zelf aanvragen, volgens mij kan Bokt dat niet beslissen. Bokt kan je alleen bannen maar dan staat er geen anoniem.


Lynn_Nikita schreef:
Je hebt er alleen niks aan als je eigen naam en alle foto`s nog steeds zichtbaar zijn
Is wel raar inderdaad maar misschien heeft het een hele andere reden en maakt dit dus niet uit in dit geval...

Christiene
Berichten: 7720
Geregistreerd: 18-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-23 08:19

Ik kwam de schimmel vaak tegen in topics. Maar als iemand het zelf aanvraagd voor anoniem worden. Zal het wel en prive reden hebben.

Kan me nog een met een andere "bekend" paard herrineren die dacht ik ook stopte met alles online om privé iets

maras

Berichten: 2344
Geregistreerd: 04-06-06

Re: (VOLG) Woonboerderij gekocht, dromen komen uit

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-23 16:35

Vreemd maar de nieuwe combinatie is wel stoer!! Hopelijk nog wat uitleg over de anonieme kwestie :-)

YvonneV
Berichten: 8781
Geregistreerd: 25-07-08
Woonplaats: kop van Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-23 16:48

_Rosanna schreef:
Huh dat is raar nog nooit gezien, zijn ze dan nu dan geblokt ?


Is het niet zo dat als je je bok account verwijderd dat dan alles op anoniem gaat.

bokker Moestuin is ook op anoniem Heel vreemd

Blue_flower
Berichten: 1931
Geregistreerd: 26-01-15

Re: (VOLG) Woonboerderij gekocht, dromen komen uit

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-23 17:37

Een bokt account kun je alleen op verzoek anoniem laten maken. Indien ze zaken verwijderd had willen hebben moet je daarvoor volgens mij een verzoek indienen.

Het heeft geen zin om hier te speculeren of te verwachten dat er antwoorden komen, dan had ze daarvoor vast van te voren voor gekozen.

Hollyleaves
Berichten: 1944
Geregistreerd: 07-06-05
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-23 21:55

Ik las volgens mij een maand of 2 geleden dat de verhuizing van de laatste poster naar TS toe uiteindelijk niet doorging. Volgens mij las ik dat in een volgtopic van 1 van de paardjes die zou verhuizen. Geen idee of dat in relatie tot het Anoniem staan staat. Raar is het in elk geval wel, zo ineens.

friendly
Berichten: 8398
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: Alkmaar

Re: (VOLG) Woonboerderij gekocht, dromen komen uit

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-23 22:20

Ehm wat maakt het uit? Wat gaat ons het aan? Als ze had gewild dat wij t allemaal wisten had ze t vast wel gepost..

DuoPenotti

Berichten: 29519
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-23 22:30

friendly schreef:
Ehm wat maakt het uit? Wat gaat ons het aan? Als ze had gewild dat wij t allemaal wisten had ze t vast wel gepost..


Dit
En mij lijkt dit topic sluiten nu ook wel een idee.
Er komen toch geen updates meer

Sadira

Berichten: 5361
Geregistreerd: 14-09-11
Woonplaats: Omgeving Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-23 22:50

Haal ons er nou niet ook nog bij met al dat gespeculeer :+ het is allemaal niet zo dramatisch.
Mijn vriendin (de andere anonieme poster) had gewoon behoefte aan een meer offline leven dan aan telkens veel online hangen en rondklikken op bokt := en haar pony, waar we mee zouden verhuizen, is ingeslapen.

Hollyleaves
Berichten: 1944
Geregistreerd: 07-06-05
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-23 23:41

Sadira schreef:
Haal ons er nou niet ook nog bij met al dat gespeculeer :+ het is allemaal niet zo dramatisch.
Mijn vriendin (de andere anonieme poster) had gewoon behoefte aan een meer offline leven dan aan telkens veel online hangen en rondklikken op bokt := en haar pony, waar we mee zouden verhuizen, is ingeslapen.


Maar, ik speculeer toch nergens? :) ik haal slechts een feit aan wat openbaar op bokt staat en wat ik toevallig onthouden had, gezien ik dit topic ook al vanaf 2019 volg :) ik denk ook niet dat er verder echt gespeculeerd wordt. Ik zie slechts mensen die wat zorgen uiten en het een opvallend iets vinden. Als je vanaf het begin een topic volgt waarin er bewust voor gekozen is door de TS om behoorlijk wat informatie online te zetten en dat patroon een aantal jaren voort te zetten dan zijn dit denk ik hele normale betrokken reacties. Als er nou hele scenario's bedacht werden, oke. Maar dat zie ik er zelf iig niet in terug. Denk dat t alleen maar mooi is, geeft toch aan dat topic bij veel mensen een actief iets was wat gevolgd werd, zo kan je het ook zien :) En nee, dat wilt niet zeggen dat de TS of wie dan ook een uitleg verplicht is of iets dergelijks. Helemaal niet.

Veel sterkte voor je vriendin. Heb dat topic ook gevolgd en vind t sneu te lezen dat t paard helaas niet van t pensioen mag kunnen genieten. Erg verdrietig zal dat zijn.

Sadira

Berichten: 5361
Geregistreerd: 14-09-11
Woonplaats: Omgeving Eindhoven

Re: (VOLG) Woonboerderij gekocht, dromen komen uit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-23 00:36

Lief, dankjewel :)

MaritB

Berichten: 8627
Geregistreerd: 18-04-10

Re: (VOLG) Woonboerderij gekocht, dromen komen uit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-23 09:02

Ach wat verdrietig! Veel sterkte met het verlies.

Jammer dat TS nu hier stopt. Tenminste dat neem ik aan als je anoniem gaat.. las hier graag mee.

IlonavL

Berichten: 1163
Geregistreerd: 21-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-23 10:26

Heel veel sterkte! Wat enorm verdrietig ;(